nou, ik had heel even zoiets van WTF er is toch niet écht iets ergs aan de hand nu?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:35 schreef chufi het volgende:
Ze bleef zolang liggen tot men bijna begon te panieken,,, Knap
Apart dat ik dat helemaal gemist hebquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:35 schreef chufi het volgende:
Ze bleef zolang liggen tot men bijna begon te panieken,,, Knap
Ik dus ook, ik zat net even iets anders te doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Apart dat ik dat helemaal gemist heb
Moet je volgende keer even gewoon blijven kijken?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Apart dat ik dat helemaal gemist heb
Zie je daar wel ...quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga door naar darten.. Whitlock tegen White
En ik krijg geen bedankje? nou zegquote:
Dan zou ze toch niet in die houding liggenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou, ik had heel even zoiets van WTF er is toch niet écht iets ergs aan de hand nu?
Ik doe met u mee. Staat al op trouwens.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef Burner82 het volgende:
quote:
Ja das waar en daarom vond ik het verwarrend, omdat het zo lang duurde ging ik twijfelen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan zou ze toch niet in die houding liggen
Sluit me ook aan bij de autisme-vermoedens die hierboven al geuit werden.
Hier ook al sinds het einde van dat eng kind...quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:39 schreef Villas_Rubin het volgende:
[..]
Ik doe met u mee. Staat al op trouwens.
same herequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:36 schreef Burner82 het volgende:
Haha... ach, ik moest er wel om lachen. Trapte er ook een beetje in en dacht dat er misschien écht wat aan de hand was. Dus grap geslaagdquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:41 schreef Burner82 het volgende:
Hier ook al sinds het einde van dat eng kind...
Dat wel, maar niet bedacht of gewild door een kind van 9 op zo een podium en zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:43 schreef Villas_Rubin het volgende:
[..]
Haha... ach, ik moest er wel om lachen. Trapte er ook een beetje in en dacht dat er misschien écht wat aan de hand was. Dus grap geslaagdkan ik wel waarderen dan.
Idd, misschien wel een genie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:47 schreef Burner82 het volgende:
Dat wel, maar niet bedacht of gewild door een kind van 9 op zo een podium en zo
Zo wel... of gestoord, of briljant. Maar dat is een dunne scheiding
Ach boeie... laat mensen toch gewoon doen wat ze doen en boeiend als iets 'niet normaal' is afwijkt van wat 'we' als normaal beschouwen. Al helemaal jonge kids niet langs die meetlat leggen. Die moeten gewoon lekker onbezonnen door het leven kunnen gaan en niet volgens hokjesdenken beoordeelt worden door ons volwassenen. Het is al lomp genoeg da er in de volwassenenwereld zo veel aan amateur-diagnose wordt gedaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:56 schreef ato het volgende:
En nee dit is niet normaal kind gedrag.
Ik heb alles gezien op tv voor kinderen, maar ergens waren het altijd nog kindreen Amira niet.
En nee ik ken het kind niet en zal het nooit kennen, maar ergens klopt het niet bij dit kind.
Nogmaals neemt niet weg, dat ik kippevel kreeg bij haar uitvoering.
Ik hou van opera,
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:31 schreef Anonymousz het volgende:
benny maak een gif
of iemand anders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |