Gissen mag zeker. Ik sta er zelfs wel achter. (heb er ook mee gewerkt)quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:27 schreef ato het volgende:
Grapje, maar ik sta niet raar te kijken dat het kind wat mankeert. Haar prachtig talent en raar manier van communiceren doet mij autistisch aan.
En ik werk er mee, maar zeg niet dat ik het allemaal weet hoor.
Maar ik mag toch wel gissen?
Ze leek meer op schildpaddie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De grenzen voor een "normaal" kind zijn al vrij ver opgerekt hoor.. In een live show als een dode spin op je rug gaan liggen, langer dan sociaal gezien verantwoord is.. Ja, dat is RAAR!! Niet eens meer bijzonder.
bizar he! En ze blijft ook echt lang liggen. Als ze het nou heel kort doet.. dan nog is het gestoord, maar zo lang?! WTF echt.quote:
Dat kun je helemaal nog niet altijd zo makkelijk zeggen bij jonge kinderen. Je kent zo iemand nu ook alleen van op tv. Dan moet je sowieso al niet te veel afgaan op je eigen drang een tv-verschijning te doorgronden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:27 schreef ato het volgende:
Grapje, maar ik sta niet raar te kijken dat het kind wat mankeert. Haar prachtig talent en raar manier van communiceren doet mij autistisch aan.
En ik werk er mee, maar zeg niet dat ik het allemaal weet hoor.
Maar ik mag toch wel gissen?
Als ik dr gezicht zie wanneer ze zingt ...komt het idd wat in de richtingquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:29 schreef ato het volgende:
Mag je niets meer zeggen het is toch Fok?
Ik zeg niet dat ik gelijk heb, maar zij autistisch aandoet.
Of het is een raar kind met een groot talent..
Nee, Reality vond ik toch beter.. een hele op elkaar ingespeelde groep, in paar weken tijd nieuwe choreo.. Vind ik beter dan 1 meiske dat al jaren lang een liedje oefent.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:15 schreef Keukendrol het volgende:
Wie heeft er een betere foto? Dat ze zo ligt. Dan maak ik een painttopic in ONZ
Zou ze flauw zijn gevallen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
bizar he! En ze blijft ook echt lang liggen. Als ze het nou heel kort doet.. dan nog is het gestoord, maar zo lang?! WTF echt.
Ach, das toch gewoon grappigquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef Burner82 het volgende:
De grenzen voor een "normaal" kind zijn al vrij ver opgerekt hoor.. In een live show als een dode spin op je rug gaan liggen, langer dan sociaal gezien verantwoord is.. Ja, dat is RAAR!! Niet eens meer bijzonder.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:32 schreef Peepernoot het volgende:
[ afbeelding ]
Okee sorry niet heel professioneel. maar het is mijn eerste gif ooit gemaakt
Dan bleef ze nog veel te lang liggen dan sociaal gewenst is. En dat zou ze dan moeten weten als ze: uit een redelijk intellectueel gezin, netjes opgevoed en is ze simpelweg heel positief en vrolijk tot nu toe, als negenjarige." isquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:31 schreef Villas_Rubin het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal nog niet altijd zo makkelijk zeggen bij jonge kinderen. Je kent zo iemand nu ook alleen van op tv. Dan moet je sowieso al niet te veel afgaan op je eigen drang een tv-verschijning te doorgronden.
Volgens mij is ze gewoon afkomstig uit een redelijk intellectueel gezin, netjes opgevoed en is ze simpelweg heel positief en vrolijk tot nu toe, als negenjarige.
Nee normaal niet maar het leek er wel een beetje op alsof ze flauw viel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dan lig je niet met je armen en benen in de lucht.
Is helemaal niet triest. Er mag toch over gesproken worden? Feit is dat ze voor een 9-jarig kind zich anders gedraagt en anders communiceert. Ze lijkt zichzelf al heel veel volwassen 'trekjes' te hebben aangeleerd die niet echt van haar zelf zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:26 schreef Villas_Rubin het volgende:
Pfff, wat triest zeg, om het te gaan hebben over autisme bij een 'bijzonder kind'. Geeft wel aan op wat voor niveau mensen tegenwoordig zitten qua persoonsbeoordeling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |