ik maakte een typoquote:
Je kunt niet zeggen dat het niet divers is iigquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:05 schreef Burner82 het volgende:
Een 80-jarige, een 9-jarige en een dance groep... wtf?
quote:
Ik mis een negerquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat het niet divers is iig
nounounou.swfquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
nu hoop ik dat ze echt dood valt
Twerken 2.0quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:07 schreef hunter2011 het volgende:
Ga liggen meid, op de grond met je tong uii je mond
En in het asiel?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:07 schreef CherryOnTop het volgende:
in las vegas als een dode hond op straat liggen
quote:
hahahahaquote:
geweldigquote:
amira ligt dood op de grondquote:
Nederland mag best een eigen Miley Cyrusquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:08 schreef hunter2011 het volgende:
Ik voorspel nu al binnen 1 jaar is Amira een soort Lindsey Lohan of Paris Hilton in alle roddelbladen te vinden met rare capriolen.
Precies mijn gedachtequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef chufi het volgende:
Wacht maar tot ze de baard in de keel krijgt
Van die knallers met confetti er in.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef Blester het volgende:
Wat waren die twee klappen net door het nummer heen?
een gif zou beter zijnquote:
arme katquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:10 schreef Brummetje_ het volgende:
Haha, mijn kat schrok tot 2 keer toe van mij toen ik juichte voor Amira.
Moet je zien GEWELDIG! Hoogtepunt van HGT. En de gezichten van Gordon en Chantal.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen maar even zoeken of ik dat fragment kan vinden.
twitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 22:03:06#hgt WTF Amira die spoort niet?! Haha reageer retweet
Horen we nog wel iets van de winnaar van vorig jaar?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je hoort toch nooit weer wat van haar
twitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 22:05:28#hgt Oké ik geloof is spoken, heksen en paranormale freaks
reageer retweet
Als zelfs Mental Theo dat zegtquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef Burner82 het volgende:
twitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 22:03:06#hgt WTF Amira die spoort niet?! Haha reageer retweet
Theo snapt hetquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef Burner82 het volgende:
twitter:Mentaltheo twitterde op zaterdag 28-12-2013 om 22:09:11#hgt let op zometeen stijgt ze op en vliegt ze een rondje
#Amira reageer retweet
Ik mis echt altijd alles, goals, noem maar opquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Moet je zien GEWELDIG! Hoogtepunt van HGT. En de gezichten van Gordon en Chantal.
Die realiseren zich nu ook dat Amira van de pot gerukt is.
goor lag bijna op de grond van het lachenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Moet je zien GEWELDIG! Hoogtepunt van HGT. En de gezichten van Gordon en Chantal.
Die realiseren zich nu ook dat Amira van de pot gerukt is.
Nope. Had liever Four Horsemen gezien ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:12 schreef chufi het volgende:
Maar om eerlijk te zijn de enige terechte winnaar ..
Of die moslim die danste als een robot.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nope. Had liever Four Horsemen gezien ofzo.
een levenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik mis echt altijd alles, goals, noem maar op
Het leek wel alsof ze een toeval kreeg. Robert kreeg toch een beetje paniek volgens mij....quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
goor lag bijna op de grond van het lachen
Four Horsemen!!quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nope. Had liever Four Horsemen gezien ofzo.
Ze bleef ook wel achterlijk lang liggen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het leek wel alsof ze een toeval kreeg. Robert kreeg toch een beetje paniek volgens mij....
Ook alleen maar omdat die dan moet gaan improviseren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het leek wel alsof ze een toeval kreeg. Robert kreeg toch een beetje paniek volgens mij....
Staat niet op de autocue zoiets....quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat die dan moet gaan improviseren.
Denk het wel...quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:15 schreef Injetta het volgende:
[..]
Staat niet op de autocue zoiets....
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:15 schreef Keukendrol het volgende:
Wie heeft er een betere foto? Dat ze zo ligt. Dan maak ik een painttopic in ONZ
Dat snufje autisme (of hoe je het dan ook wil noemen, tegenwoordig noemen ze al het vreemde gedrag autismequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:20 schreef ato het volgende:
Is het kind niet autistisch?Dat kan het wel verklaren.
Maar sorry, kippevel bij het opnieuw zingen, zij doet het goed op de valse noten na.
Zij kan echt groeien in haar genre en als zij door gaat groot worden.
Maar zijn niet alle opera zangersessen vreemde vogels?
http://rtlxl.nl/#!/gemist/hollands-got-talent-227457quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:15 schreef Keukendrol het volgende:
Niet zo snel met diagnoses smijten zeg. Wat oppervlakkig.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:20 schreef ato het volgende:
maak een gif bittequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://rtlxl.nl/#!/gemist/hollands-got-talent-227457
Video wordt zo geupload. Dan kan er een screenshot gemaakt worden
Susan Boyle, ook van BGT stond er ook om bekend als ze zin had om tijdens een optreden haar jurk of rok op te trekken om het publiek haar onderbroek te laten zien. Weet niet of ze het nog doet, maar ze deed het in het begin wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:20 schreef ato het volgende:
Maar sorry, kippevel bij het opnieuw zingen, zij doet het goed op de valse noten na.
Zij kan echt groeien in haar genre en als zij door gaat groot worden.
Maar zijn niet alle opera zangersessen vreemde vogels?
Moet wel betalen om de uitzending te mogen zien.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://rtlxl.nl/#!/gemist/hollands-got-talent-227457
Video wordt zo geupload. Dan kan er een screenshot gemaakt worden
Fragmenten zijn gratis (filter links)quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Moet wel betalen om de uitzending te mogen zien.
Toen ze het Gouden Ticket kreeg en die snippers naar beneden vielen keek ze ook al op een aparte - autistische - manier naar boven. Met een rare blik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat snufje autisme (of hoe je het dan ook wil noemen, tegenwoordig noemen ze al het vreemde gedrag autisme) merkte ik ook al op ja.
Gediagnosticeerd met Asperger...quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:22 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Susan Boyle, ook van BGT stond er ook om bekend als ze zin had om tijdens een optreden haar jurk of rok op te trekken om het publiek haar onderbroek te laten zien. Weet niet of ze het nog doet, maar ze deed het in het begin wel.
Nu maar hopen dat dat fragment er tussen zit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Fragmenten zijn gratis (filter links)
Die komt zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat dat fragment er tussen zit.
De grenzen voor een "normaal" kind zijn al vrij ver opgerekt hoor.. In een live show als een dode spin op je rug gaan liggen, langer dan sociaal gezien verantwoord is.. Ja, dat is RAAR!! Niet eens meer bijzonder.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:26 schreef Villas_Rubin het volgende:
Pfff, wat triest zeg, om het te gaan hebben over autisme bij een 'bijzonder kind'. Geeft wel aan op wat voor niveau mensen tegenwoordig zitten qua persoonsbeoordeling.
Gissen mag zeker. Ik sta er zelfs wel achter. (heb er ook mee gewerkt)quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:27 schreef ato het volgende:
Grapje, maar ik sta niet raar te kijken dat het kind wat mankeert. Haar prachtig talent en raar manier van communiceren doet mij autistisch aan.
En ik werk er mee, maar zeg niet dat ik het allemaal weet hoor.
Maar ik mag toch wel gissen?
Ze leek meer op schildpaddie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De grenzen voor een "normaal" kind zijn al vrij ver opgerekt hoor.. In een live show als een dode spin op je rug gaan liggen, langer dan sociaal gezien verantwoord is.. Ja, dat is RAAR!! Niet eens meer bijzonder.
bizar he! En ze blijft ook echt lang liggen. Als ze het nou heel kort doet.. dan nog is het gestoord, maar zo lang?! WTF echt.quote:
Dat kun je helemaal nog niet altijd zo makkelijk zeggen bij jonge kinderen. Je kent zo iemand nu ook alleen van op tv. Dan moet je sowieso al niet te veel afgaan op je eigen drang een tv-verschijning te doorgronden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:27 schreef ato het volgende:
Grapje, maar ik sta niet raar te kijken dat het kind wat mankeert. Haar prachtig talent en raar manier van communiceren doet mij autistisch aan.
En ik werk er mee, maar zeg niet dat ik het allemaal weet hoor.
Maar ik mag toch wel gissen?
Als ik dr gezicht zie wanneer ze zingt ...komt het idd wat in de richtingquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:29 schreef ato het volgende:
Mag je niets meer zeggen het is toch Fok?
Ik zeg niet dat ik gelijk heb, maar zij autistisch aandoet.
Of het is een raar kind met een groot talent..
Nee, Reality vond ik toch beter.. een hele op elkaar ingespeelde groep, in paar weken tijd nieuwe choreo.. Vind ik beter dan 1 meiske dat al jaren lang een liedje oefent.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:15 schreef Keukendrol het volgende:
Zou ze flauw zijn gevallen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
bizar he! En ze blijft ook echt lang liggen. Als ze het nou heel kort doet.. dan nog is het gestoord, maar zo lang?! WTF echt.
Ach, das toch gewoon grappigquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef Burner82 het volgende:
De grenzen voor een "normaal" kind zijn al vrij ver opgerekt hoor.. In een live show als een dode spin op je rug gaan liggen, langer dan sociaal gezien verantwoord is.. Ja, dat is RAAR!! Niet eens meer bijzonder.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:32 schreef Peepernoot het volgende:
[ afbeelding ]
Okee sorry niet heel professioneel. maar het is mijn eerste gif ooit gemaakt
Dan bleef ze nog veel te lang liggen dan sociaal gewenst is. En dat zou ze dan moeten weten als ze: uit een redelijk intellectueel gezin, netjes opgevoed en is ze simpelweg heel positief en vrolijk tot nu toe, als negenjarige." isquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:31 schreef Villas_Rubin het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal nog niet altijd zo makkelijk zeggen bij jonge kinderen. Je kent zo iemand nu ook alleen van op tv. Dan moet je sowieso al niet te veel afgaan op je eigen drang een tv-verschijning te doorgronden.
Volgens mij is ze gewoon afkomstig uit een redelijk intellectueel gezin, netjes opgevoed en is ze simpelweg heel positief en vrolijk tot nu toe, als negenjarige.
Nee normaal niet maar het leek er wel een beetje op alsof ze flauw viel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dan lig je niet met je armen en benen in de lucht.
Is helemaal niet triest. Er mag toch over gesproken worden? Feit is dat ze voor een 9-jarig kind zich anders gedraagt en anders communiceert. Ze lijkt zichzelf al heel veel volwassen 'trekjes' te hebben aangeleerd die niet echt van haar zelf zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:26 schreef Villas_Rubin het volgende:
Pfff, wat triest zeg, om het te gaan hebben over autisme bij een 'bijzonder kind'. Geeft wel aan op wat voor niveau mensen tegenwoordig zitten qua persoonsbeoordeling.
nou, ik had heel even zoiets van WTF er is toch niet écht iets ergs aan de hand nu?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:35 schreef chufi het volgende:
Ze bleef zolang liggen tot men bijna begon te panieken,,, Knap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |