abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 december 2013 @ 13:18:36 #201
401996 Zanger_Rinus
Professioneel showartiest
pi_134823342
Mijn eerste reactie was ook meteen: WTF doet dat mens opeens?!

Maar veel mensen lijken te vergeten (vergeet ik ook wel eens) dat Amira pas 9 is. Van een kind van 9 kan je niet een hele avond lang (in een finale van een gerespecteerd programma) politiek correcte antwoorden en ''normale'' reacties verwachten. Tuurlijk word ze gepushed door haar vader en komt ze meestal te volwassen over, maar een kind van 9 wilt (normaal gesproken) gewoon nog lekker maf doen, grapjes maken en mensen in de maling nemen.

Ze bleef natuurlijk te lang liggen waardoor het op een gegeven moment tenenkrommend werd, maar het is haar wel gelukt om (bijna) iedereen te laten schrikken. (Vooral die Robert ten Brink die gelijk voor onrust zorgde door meteen naar die EHBO te vragen :') ).

En om nou meteen te denken dat ze autisme of iets heeft.. Dit soort dingen heeft iedereen wel eens gedaan op die leeftijd :')
:')
pi_134823741
Dan vind ik het dus gewoon een irritant wijs kind dat goed kan zingen :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_134824451
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:18 schreef Zanger_Rinus het volgende:

Dit soort dingen heeft iedereen wel eens gedaan op die leeftijd :')
nee
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_134824543
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 13:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

nee
Ik ook niet. Ik ging op die leeftijd touwtje springen met vriendinnen, belletje trek. Zelfs bij mensen aanbellen om de weg te vragen in de wijk waar we zelf woonden :'). Maar nooit opeens liggen op de grond en dat voor 10 sec lang.
pi_134824737
quote:
Mijn eerste reactie was ook meteen: WTF doet dat mens opeens?!

Maar veel mensen lijken te vergeten (vergeet ik ook wel eens) dat Amira pas 9 is. Van een kind van 9 kan je niet een hele avond lang (in een finale van een gerespecteerd programma) politiek correcte antwoorden en ''normale'' reacties verwachten. Tuurlijk word ze gepushed door haar vader en komt ze meestal te volwassen over, maar een kind van 9 wilt (normaal gesproken) gewoon nog lekker maf doen, grapjes maken en mensen in de maling nemen.

Ze bleef natuurlijk te lang liggen waardoor het op een gegeven moment tenenkrommend werd, maar het is haar wel gelukt om (bijna) iedereen te laten schrikken. (Vooral die Robert ten Brink die gelijk voor onrust zorgde door meteen naar die EHBO te vragen :') ).

En om nou meteen te denken dat ze autisme of iets heeft.. Dit soort dingen heeft iedereen wel eens gedaan op die leeftijd :')
Hmm, bij the Voice kids gedragen die kinderen zich meestal wel gewoon gepast eigenlijk.

Vond Robert ten Brink het juist heel goed oplossen, haar een hand toe steken en zeggen dat ze gewoon op moest staan.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_134825008
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:55 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hmm, bij the Voice kids gedragen die kinderen zich meestal wel gewoon gepast eigenlijk.

Vond Robert ten Brink het juist heel goed oplossen, haar een hand toe steken en zeggen dat ze gewoon op moest staan.
Ja inderdaad :D Hij zei volgens mij nog net niet 'En nu ophouden met dat rare gedrag!'
pi_134825110
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 14:01 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja inderdaad :D Hij zei volgens mij nog net niet 'En nu ophouden met dat rare gedrag!'
Wel te merken dat hij zelf kinderen heeft.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 29 december 2013 @ 14:37:47 #208
3542 Gia
User under construction
pi_134826874
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 10:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

Waarschijnlijk gewoon met haar ouders van te voren besproken. Misschien hebben zij het wel bedacht :')
Dat denk ik dus ook.
En dan dat broertje, helemaal in stijl gekleed, moet ook voor de camera's. Verplicht meeliften op het succes van je zus.
Uiteraard vooraf bedacht, besproken en geoefend.

Als zoiets spontaan gebeurt, kan ik het nog wel schattig vinden. Maar dit gescripte toneelstukje, nee.

De ouders doen hun kinderen ook geen plezier door ze dergelijk gedrag aan te leren.
Op deze manier krijgt ze straks het etiketje 'aanstellerige diva'.

Bij de auditie viel me dat al op. Ze droomde van drommen mensen en dat zij dan staat te wuiven.....brrr.

Maar, ze zingt fantastisch. Natuurtalent.
Laat haar a.u.b. ook kind blijven.
pi_134832383
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:55 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Die zijn ook bijna allemaal minimaal elf (die twee jaar verschil betekent in de praktijk heel erg veel, qua ontwikkeling).
  † In Memoriam † zondag 29 december 2013 @ 17:10:30 #210
368283 ato
pi_134833857
Ik heb alleen gezegd dat zij autistich overkwam, maar niet gezegd dat zij autistisch is zucht..

Ik zeg ook wel eens "die Gordon lijkt een bordie, of die is ook theatraal" en dat zeggen wij allemaal wel eens hier.
Dat betekent niet dat ik er al een diagnose aan plak..
Maar goed voor mij einde discussie, raar kind met talent, Amen,
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 29 december 2013 @ 18:50:15 #211
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_134838252
Ik vind het gewoon een leuk kind.Ze komt wrs uit een goed millieu waar er veel aandacht is voor algemene ontwikkeling enzo.... Niks mis mee, maar mss niet iets dat iedereen aanspreekt ? :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 29 december 2013 @ 19:17:37 #212
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_134839506
quote:
Zeker. Gek doen, kattekwaad uithalen, aandacht trekken, het hoort er allemaal bij. Ik moet wel zeggen dat dit meisje extreem zichzelf is op tv, ik zou met zoveel camera's en vreemde mensen om me heen wat bedeesder zijn geweest vroeger.

Maar goed, ik vind het ook wel een geinig kind eigenlijk :)
Stop the world, I want to get out.
pi_134844873
quote:
Holland's Got Talent sluit af met record
De finale van Holland’s Got Talent 6 wist zaterdagavond bijna 2,4 miljoen kijkers te boeien op RTL 4, goed voor 30,6 procent marktaandeel. Daarmee is het de meest bekeken aflevering van de afgelopen serie. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Van de negen afleveringen die voorafgaand aan de finale te zien waren, wisten er drie meer dan twee miljoen kijkers te boeien. De minst bekeken aflevering stond tegenover het Koninkrijksconcert en trok 1,4 miljoen kijkers.

De finale van Holland’s Got Talent deed het aanzienlijk beter dan de finale van vorig jaar, toen het slot tot teleurstelling van Gordon slechts 1,9 miljoen kijkers trok. “Dat viel me toch een beetje tegen“, zei de entertainer destijds.

Holland’s Got Talent is sinds 2010 te zien op RTL 4. De eerste RTL 4-editie sloot af met bijna 2,6 miljoen kijkers; de tweede editie met ruim 2,5 miljoen kijkers.

De eerste twee seizoenen van Holland’s Got Talent waren bij SBS 6 te zien. De finales waren toen goed voor 1,0 en 1,1 miljoen kijkers.
pi_134858039
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook.
En dan dat broertje, helemaal in stijl gekleed, moet ook voor de camera's. Verplicht meeliften op het succes van je zus.

Als zoiets spontaan gebeurt, kan ik het nog wel schattig vinden. Maar dit gescripte toneelstukje, nee.

De ouders doen hun kinderen ook geen plezier door ze dergelijk gedrag aan te leren.

Bij de auditie viel me dat al op. Ze droomde van drommen mensen en dat zij dan staat te wuiven.....brrr.

Dat broertje inderdaad... _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 30 december 2013 @ 01:40:51 #215
401996 Zanger_Rinus
Professioneel showartiest
pi_134861721
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook.

Mee eens, verschrikkelijk was dat broertje zeg. :r Hoe hij in die halve finale ook meteen dat podium af stormt om gezellig mee te gaan zwaaien met Amira. En dan dat optillen. :')

Is het overigens al bekend wanneer het volgende seizoen begint?
:')
pi_134863936
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 01:40 schreef Zanger_Rinus het volgende:

[..]

Mee eens, verschrikkelijk was dat broertje zeg. :r Hoe hij in die halve finale ook meteen dat podium af stormt om gezellig mee te gaan zwaaien met Amira. En dan dat optillen. :')

ik denk oktober 2014
  maandag 30 december 2013 @ 15:04:58 #217
3542 Gia
User under construction
pi_134876060
quote:

Inderdaad, ze zijn zo gecoached, omdat dat 'schattig' overkomt, lijkt het.
Maar niet heus.
  maandag 30 december 2013 @ 17:13:06 #218
319877 BzP
Devildriver_
pi_134882048
quote:

[..]

Hebben mensen hier ooit misschien over nagedacht dat Amira ongeveer in dezelfde leeftijdscatagorie zit als dr broertje?
En dat Amira enorme aandacht van alle kanten krijgt, waardoor dat broertje in haar enorme schaduw komt te staan?
Ergens is het toch wel logisch dat ze dat mannetje ook even in de spotlights zetten dan.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  maandag 30 december 2013 @ 17:50:49 #219
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_134883899
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef BzP het volgende:

[..]

Hebben mensen hier ooit misschien over nagedacht dat Amira ongeveer in dezelfde leeftijdscatagorie zit als dr broertje?
En dat Amira enorme aandacht van alle kanten krijgt, waardoor dat broertje in haar enorme schaduw komt te staan?
Ergens is het toch wel logisch dat ze dat mannetje ook even in de spotlights zetten dan.
Welja. Je ziet bij dit soort talentenjachten trouwens zo vaak de ganse familie voor de camera verschijnen.
En verder:

quote:
'Amira moet wel gewoon kind blijven'

Een meisje van 9 won zaterdag talentenjacht Holland's Got Talent. Amira beschikt over een fenomenale operastem. Haar optreden werd 20 miljoen keer bekeken op Youtube. Maar wat nu?

Even leek het Amira teveel te worden. Tijdens de finale-uitzending, afgelopen zaterdagavond, stortte ze ineens ter aarde op het podium. Ze lag op haar rug, stak handen en voeten in de lucht. Het publiek schrok - maar het bleek een grapje. Lachend stond ze weer op om de zege binnen te halen.

Het lijkt wel of het haar niks doet, zegt haar vader, Gerrit Willighagen. 'Ze vindt het prachtig om op te treden. Ze zingt, gaat daarna vrolijk naar huis en speelt een dag later weer met haar poppen of met vriendinnetjes. Ze vindt het gewoon leuk.' En, zo zegt haar vader, zo zou het moeten blijven. Gewoon, lekker zingen. Maar kan dat? 'Het is heel onwerkelijk. Van fans krijgt ze bloemen, kaartjes, knuffels. En de burgemeester kwam op bezoek.'

Rond het meisje dreigt een circus te ontstaan. Immers: aan een kind met zo'n unieke gave valt geld te verdienen. Maar er zijn beperkingen: de inspectie van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid hanteert strikte regels voor kinderen tussen de 7 en 13 jaar.

Fans
'Haar mogelijkheden zijn beperkt, en dat is maar goed ook', zegt Willighagen. 'Want Amira moet wel gewoon kind blijven. Dat wil ze zelf ook, zegt ze.' Maar niks doen is ook geen optie. 'Amira is aan haar fans verplicht een vervolg te geven aan deze overwinning. Je kunt de mensen niet een worst voorhouden en lekker maken en die worst dan wegtrekken. Er komen zoveel aanbiedingen binnen, maar ze mag de leuke dingen eruit pikken.'

Waar dat toe kan leiden, kan het wonderkind alvast afkijken van haar bijna even jonge voorganger: het zangeresje Aliyah, dat 2 jaar geleden op 11-jarige leeftijd hetzelfde programma won. Ze kreeg de mogelijkheid om in alle rust een carrière op te bouwen in de muziekbusiness. Ze scoorde al een reeks hitjes. Afgelopen zomer verscheen haar debuutalbum en trad ze op in de Amsterdamse poptempel De Melkweg.

En zo moet het voorlopig ook met het wonderkind Amira gaan, vindt haar vader. 'Ze wil spelen met haar vriendinnen, ze zit op turnen en atletiek en ze moet gewoon naar school. Wij denken niet aan gouden bergen. Zoveel mogelijk geld gaan verdienen is nu echt niet onze strategie.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-kind-blijven.dhtml

Klinkt behoorlijk reëel en gezond allemaal.
Stop the world, I want to get out.
pi_134888604
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:26 schreef Villas_Rubin het volgende:
Pfff, wat triest zeg, om het te gaan hebben over autisme bij een 'bijzonder kind'. Geeft wel aan op wat voor niveau mensen tegenwoordig zitten qua persoonsbeoordeling. :')
Typisch Nederlandse afgunst. Als iemand kennelijk iets bijzonders kan dan zal er wel wat aan die persoon mankeren. Dankzij dit soort shows is middelmatigheid troef gelukkig alleen nog bij de publieke omroepen te zien waar je lekker alles kunt afzeiken.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  maandag 30 december 2013 @ 22:16:13 #221
3542 Gia
User under construction
pi_134898709
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef BzP het volgende:
Naar mijn mening heeft elk kind wel ergens talent voor.
Dus zijn tijd komt nog wel.

Verder was er niks spontaans aan.

'Als Amira wint, dan ga jij haar dit bosje bloemen geven, want dan kom je ook op tv.'

Please laat ze kind blijven. De hele poppenkast is al heftig genoeg, zonder aangeleerde toneelstukjes.

En dat is geen afgunst, maar bezorgdheid.
Ik gun haar alle succes voor de toekomst, want ze heeft talent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 30-12-2013 22:23:48 ]
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:05:20 #223
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_134976105
quote:
misschien wilde ze een nieuwe trend setten, naast planking en owling nu het... tja... :?
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_134976179
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:05 schreef najazeg het volgende:

[..]

misschien wilde ze een nieuwe trend setten, naast planking en owling nu het... tja... :?
"spelende vrouw, wat heb je nu geleerd"
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:09:42 #225
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_134976193
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef Burner82 het volgende:

[..]

De grenzen voor een "normaal" kind zijn al vrij ver opgerekt hoor.. In een live show als een dode spin op je rug gaan liggen, langer dan sociaal gezien verantwoord is.. Ja, dat is RAAR!! Niet eens meer bijzonder.
mja gezien haar leeftijd leek me dat gewoon een manier om extra aandacht te trekken. Gewoon kinderlijkheid eigenlijk. Ze had het niet moeten doen maar om nou te zeggen dat je dan autistisch bent gaat mij wat ver.
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:20:56 #226
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_134976351
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 09:19 schreef female81 het volgende:
Tja, misschien wilde ze gewoon een geintje uithalen. Op die leeftijd heeft nog niet iedereen het besef dat dat niet zo goed gaat vallen. :{
Dit dus.
pi_134976383
Sowieso kinderen bij talentenshows verbieden, laat ze maar eerst lekker kind zijn ipv dat pushen van ouders, omdat ze zelf gefaald hebben hun eigen droom na te jagen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:26:46 #228
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_134976415
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:50 schreef Lkw het volgende:

[..]

Welja. Je ziet bij dit soort talentenjachten trouwens zo vaak de ganse familie voor de camera verschijnen.
En verder:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-kind-blijven.dhtml

Klinkt behoorlijk reëel en gezond allemaal.
gelukkig dan maar... Van een vader als die van Micheal Jackson wordt je immers niet gelukkig. Die ging het echt alleen maar om de poen.
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:28:04 #229
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_134976435
quote:
10s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

"spelende vrouw, wat heb je nu geleerd"
"om op mijn rug met mijn onderbroekje zichtbaar voor iedereen op TV mensen te laten denken WTF doet ze nu, is ze wel normaal?"

:P
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:32:42 #230
319877 BzP
Devildriver_
pi_135031894
Ze is een kind. Ze is 9 jaar. Ze had zelf iets bedacht en sommige mensen vinden dat leuk en sommige mensen vinden dat stom. Dat kan. En laat het dan daar bij. Laat mensen het liken bijvoorbeeld, of niet. Klaar. Nee, er moet weer een mening gevraagd worden. Waarom? Zijn we er nu nog steeds niet achter dat de mening van half Nederland niets meer is dan een emmer stront die ze over elkaar heen willen smijten? Mensen die op sociale media ineens denken dat hun verbale diarree ertoe doet? Kap daar toch mee! Internet is oneindig. En zo’n meisje van 9 jaar hoeft niet geconfronteerd te worden met al dat negatieve en ondoordachte commentaar. Als je over de rug van een kind wil scoren, is dat simpelweg gewoon heel erg naar.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')