Zeker. Gek doen, kattekwaad uithalen, aandacht trekken, het hoort er allemaal bij. Ik moet wel zeggen dat dit meisje extreem zichzelf is op tv, ik zou met zoveel camera's en vreemde mensen om me heen wat bedeesder zijn geweest vroeger.quote:Op zondag 29 december 2013 13:18 schreef Zanger_Rinus het volgende:
En om nou meteen te denken dat ze autisme of iets heeft.. Dit soort dingen heeft iedereen wel eens gedaan op die leeftijd
quote:Holland's Got Talent sluit af met record
De finale van Holland’s Got Talent 6 wist zaterdagavond bijna 2,4 miljoen kijkers te boeien op RTL 4, goed voor 30,6 procent marktaandeel. Daarmee is het de meest bekeken aflevering van de afgelopen serie. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Van de negen afleveringen die voorafgaand aan de finale te zien waren, wisten er drie meer dan twee miljoen kijkers te boeien. De minst bekeken aflevering stond tegenover het Koninkrijksconcert en trok 1,4 miljoen kijkers.
De finale van Holland’s Got Talent deed het aanzienlijk beter dan de finale van vorig jaar, toen het slot tot teleurstelling van Gordon slechts 1,9 miljoen kijkers trok. “Dat viel me toch een beetje tegen“, zei de entertainer destijds.
Holland’s Got Talent is sinds 2010 te zien op RTL 4. De eerste RTL 4-editie sloot af met bijna 2,6 miljoen kijkers; de tweede editie met ruim 2,5 miljoen kijkers.
De eerste twee seizoenen van Holland’s Got Talent waren bij SBS 6 te zien. De finales waren toen goed voor 1,0 en 1,1 miljoen kijkers.
Dat broertje inderdaad...quote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
En dan dat broertje, helemaal in stijl gekleed, moet ook voor de camera's. Verplicht meeliften op het succes van je zus.
Uiteraard vooraf bedacht, besproken en geoefend.
Als zoiets spontaan gebeurt, kan ik het nog wel schattig vinden. Maar dit gescripte toneelstukje, nee.
De ouders doen hun kinderen ook geen plezier door ze dergelijk gedrag aan te leren.
Op deze manier krijgt ze straks het etiketje 'aanstellerige diva'.
Bij de auditie viel me dat al op. Ze droomde van drommen mensen en dat zij dan staat te wuiven.....brrr.
Maar, ze zingt fantastisch. Natuurtalent.
Laat haar a.u.b. ook kind blijven.
Mee eens, verschrikkelijk was dat broertje zeg.quote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
En dan dat broertje, helemaal in stijl gekleed, moet ook voor de camera's. Verplicht meeliften op het succes van je zus.
Uiteraard vooraf bedacht, besproken en geoefend.
Als zoiets spontaan gebeurt, kan ik het nog wel schattig vinden. Maar dit gescripte toneelstukje, nee.
De ouders doen hun kinderen ook geen plezier door ze dergelijk gedrag aan te leren.
Op deze manier krijgt ze straks het etiketje 'aanstellerige diva'.
Bij de auditie viel me dat al op. Ze droomde van drommen mensen en dat zij dan staat te wuiven.....brrr.
Maar, ze zingt fantastisch. Natuurtalent.
Laat haar a.u.b. ook kind blijven.
ik denk oktober 2014quote:Op maandag 30 december 2013 01:40 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Mee eens, verschrikkelijk was dat broertje zeg.Hoe hij in die halve finale ook meteen dat podium af stormt om gezellig mee te gaan zwaaien met Amira. En dan dat optillen.
Is het overigens al bekend wanneer het volgende seizoen begint?
Inderdaad, ze zijn zo gecoached, omdat dat 'schattig' overkomt, lijkt het.quote:Op maandag 30 december 2013 01:40 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Mee eens, verschrikkelijk was dat broertje zeg.Hoe hij in die halve finale ook meteen dat podium af stormt om gezellig mee te gaan zwaaien met Amira. En dan dat optillen.
Hebben mensen hier ooit misschien over nagedacht dat Amira ongeveer in dezelfde leeftijdscatagorie zit als dr broertje?quote:Op maandag 30 december 2013 01:40 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Is het overigens al bekend wanneer het volgende seizoen begint?
Welja. Je ziet bij dit soort talentenjachten trouwens zo vaak de ganse familie voor de camera verschijnen.quote:Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Hebben mensen hier ooit misschien over nagedacht dat Amira ongeveer in dezelfde leeftijdscatagorie zit als dr broertje?
En dat Amira enorme aandacht van alle kanten krijgt, waardoor dat broertje in haar enorme schaduw komt te staan?
Ergens is het toch wel logisch dat ze dat mannetje ook even in de spotlights zetten dan.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-kind-blijven.dhtmlquote:'Amira moet wel gewoon kind blijven'
Een meisje van 9 won zaterdag talentenjacht Holland's Got Talent. Amira beschikt over een fenomenale operastem. Haar optreden werd 20 miljoen keer bekeken op Youtube. Maar wat nu?
Even leek het Amira teveel te worden. Tijdens de finale-uitzending, afgelopen zaterdagavond, stortte ze ineens ter aarde op het podium. Ze lag op haar rug, stak handen en voeten in de lucht. Het publiek schrok - maar het bleek een grapje. Lachend stond ze weer op om de zege binnen te halen.
Het lijkt wel of het haar niks doet, zegt haar vader, Gerrit Willighagen. 'Ze vindt het prachtig om op te treden. Ze zingt, gaat daarna vrolijk naar huis en speelt een dag later weer met haar poppen of met vriendinnetjes. Ze vindt het gewoon leuk.' En, zo zegt haar vader, zo zou het moeten blijven. Gewoon, lekker zingen. Maar kan dat? 'Het is heel onwerkelijk. Van fans krijgt ze bloemen, kaartjes, knuffels. En de burgemeester kwam op bezoek.'
Rond het meisje dreigt een circus te ontstaan. Immers: aan een kind met zo'n unieke gave valt geld te verdienen. Maar er zijn beperkingen: de inspectie van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid hanteert strikte regels voor kinderen tussen de 7 en 13 jaar.
Fans
'Haar mogelijkheden zijn beperkt, en dat is maar goed ook', zegt Willighagen. 'Want Amira moet wel gewoon kind blijven. Dat wil ze zelf ook, zegt ze.' Maar niks doen is ook geen optie. 'Amira is aan haar fans verplicht een vervolg te geven aan deze overwinning. Je kunt de mensen niet een worst voorhouden en lekker maken en die worst dan wegtrekken. Er komen zoveel aanbiedingen binnen, maar ze mag de leuke dingen eruit pikken.'
Waar dat toe kan leiden, kan het wonderkind alvast afkijken van haar bijna even jonge voorganger: het zangeresje Aliyah, dat 2 jaar geleden op 11-jarige leeftijd hetzelfde programma won. Ze kreeg de mogelijkheid om in alle rust een carrière op te bouwen in de muziekbusiness. Ze scoorde al een reeks hitjes. Afgelopen zomer verscheen haar debuutalbum en trad ze op in de Amsterdamse poptempel De Melkweg.
En zo moet het voorlopig ook met het wonderkind Amira gaan, vindt haar vader. 'Ze wil spelen met haar vriendinnen, ze zit op turnen en atletiek en ze moet gewoon naar school. Wij denken niet aan gouden bergen. Zoveel mogelijk geld gaan verdienen is nu echt niet onze strategie.'
Typisch Nederlandse afgunst. Als iemand kennelijk iets bijzonders kan dan zal er wel wat aan die persoon mankeren. Dankzij dit soort shows is middelmatigheid troef gelukkig alleen nog bij de publieke omroepen te zien waar je lekker alles kunt afzeiken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:26 schreef Villas_Rubin het volgende:
Pfff, wat triest zeg, om het te gaan hebben over autisme bij een 'bijzonder kind'. Geeft wel aan op wat voor niveau mensen tegenwoordig zitten qua persoonsbeoordeling.
Naar mijn mening heeft elk kind wel ergens talent voor.quote:Op maandag 30 december 2013 17:13 schreef BzP het volgende:
Hebben mensen hier ooit misschien over nagedacht dat Amira ongeveer in dezelfde leeftijdscatagorie zit als dr broertje?
En dat Amira enorme aandacht van alle kanten krijgt, waardoor dat broertje in haar enorme schaduw komt te staan?
Ergens is het toch wel logisch dat ze dat mannetje ook even in de spotlights zetten dan.
misschien wilde ze een nieuwe trend setten, naast planking en owling nu het... tja...quote:
"spelende vrouw, wat heb je nu geleerd"quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:05 schreef najazeg het volgende:
[..]
misschien wilde ze een nieuwe trend setten, naast planking en owling nu het... tja...
mja gezien haar leeftijd leek me dat gewoon een manier om extra aandacht te trekken. Gewoon kinderlijkheid eigenlijk. Ze had het niet moeten doen maar om nou te zeggen dat je dan autistisch bent gaat mij wat ver.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De grenzen voor een "normaal" kind zijn al vrij ver opgerekt hoor.. In een live show als een dode spin op je rug gaan liggen, langer dan sociaal gezien verantwoord is.. Ja, dat is RAAR!! Niet eens meer bijzonder.
Dit dus.quote:Op zondag 29 december 2013 09:19 schreef female81 het volgende:
Tja, misschien wilde ze gewoon een geintje uithalen. Op die leeftijd heeft nog niet iedereen het besef dat dat niet zo goed gaat vallen.
gelukkig dan maar... Van een vader als die van Micheal Jackson wordt je immers niet gelukkig. Die ging het echt alleen maar om de poen.quote:Op maandag 30 december 2013 17:50 schreef Lkw het volgende:
[..]
Welja. Je ziet bij dit soort talentenjachten trouwens zo vaak de ganse familie voor de camera verschijnen.
En verder:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-kind-blijven.dhtml
Klinkt behoorlijk reëel en gezond allemaal.
"om op mijn rug met mijn onderbroekje zichtbaar voor iedereen op TV mensen te laten denken WTF doet ze nu, is ze wel normaal?"quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
"spelende vrouw, wat heb je nu geleerd"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |