hij doet niet mee met doha of brisbane?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM Djokovic, hij lijkt me klaar voor de AO.
Heb je hier een bron voor?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:48 schreef borisz het volgende:
Hopelijk maakt FOX nu snel wat duidelijk.
ATP 250 = Sport1
ATP 500/1000 + Wimbledon = FOX. Maar wat FOX gaat doen op het open net, Eredivisie of het buitenlandse deel is niet duidelijk.
Nee, Djokovic doet al jaren niet meer mee aan voorbereidings 250-jes. Voor de AO en Wimbledon alleen wat serieuzere exho's zoals Abu Dhabi, Hopman Cup en Boodles of helemaal niks.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij doet niet mee met doha of brisbane?
quote:Funny. Just wrapped the Doha draw. Gulbis drew for Rafa's first-round opponent - turned out to be Rosol, who was sitting two chairs down......Gulbis offered a fist bump to Rosol, who pushed it away. Gulbis - aggressive even during the draw. Can Rosol renew the Wimbledon magic?
quote:
Is die partij op Fox te zien?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:48 schreef Anonymousz het volgende:
ah een nadal - rosol rematch
interessant
Ja, wel een gemis voor het tennis. Er is niemand die ik een GS meer gunde dan hem.quote:
Inderdaad lang. Komt wel voor bijna de helft van die tijd door een blessure van een van beiden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:15 schreef TheGeneral het volgende:
Ik las net dat Nadal en Murray al sinds oktober 2011 niet meer tegen elkaar gespeeld hebben... Wow.
ik heb geen ideequote:
O, dat is fijn. Gewoon op Eurosport1?quote:
Oké, dank je wel. Komt niet vaak voor dat Eurosport1 herentennis uitzendt volgens mij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef TheGeneral het volgende:
Op beiden zenders geloof ik. Soms op Eurosport 2 vanwege live langlaufen op Eurosport 1.
Hier moet je even kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel. Komt niet vaak voor dat Eurosport1 herentennis uitzendt volgens mij.
ze zenden alleen queens uitquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel. Komt niet vaak voor dat Eurosport1 herentennis uitzendt volgens mij.
Fijn, bedankt!quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier moet je even kijken.
http://tv.eurosport.nl/
En dan iets naar beneden bij die tv gids en dan op volgende week nog even klikken.
Maandag en dinsdag alleen op Eurosport 2, woensdag op beide zenders. Daarna switcht het nogal blijkbaar.
Die PI.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze zenden alleen queens uit
nooit geweten dat ook doha uitzenden
Al jaren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze zenden alleen queens uit
nooit geweten dat ook doha uitzenden
niet steeds denken dat ik boos ben als ik postquote:
Oké, waarom weerspiegelt je PI dan niet de emotie dat je op het moment van posten voelt?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
niet steeds denken dat ik boos ben als ik post
ben meestal blij of verdrietig
over wawrinka gesprokenquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:29 schreef Federer-fan het volgende:
Geweldig die vooruitblikken op 2014 op tennis.com. Hier bijvoorbeeld een over Berdych.
Ze schrijven over Berdych en Wawrinka dat ze GS'en kunnen winnen als ze niet choken op de belangrijke momenten en dat Gasquet en Tsonga grootste dingen kunnen doen als ze geen verkeerde keuzes maken op de verkeerde momenten. Volgens mij zijn dat nou net de twee verschillen tussen echte kampioenen en de rest. Wat een analyses zeg.
volgend jaar pasquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, waarom weerspiegelt je PI dan niet de emotie dat je op het moment van posten voelt?
Zo'n eerste keer is lastig weet ik uit ervaring. Ik tennis zelf wekelijks met iemand die pas drie keer een set van me heeft gewonnen in de zeven jaar dat we nu tennissen. De laatste keer dat hij een set won is geloof ik twee jaar geleden. Daarentegen tennis ik bijna dagelijks met iemand van wie ik bijna nooit een set win. Ik kom vaak genoeg met 4-1 of 5-2 voor maar dan gaat het mis. Gewoon een gebrek aan geloof op de belangrijke momenten (en dan gaat het nog eens nergens over ook.)quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
over wawrinka gesproken
laat hij eerst een set winnen van nadal
ik snap niet waarom het steeds niet lukt, iedereen uit de top 10 had/heeft het weleens gedaan
chockerquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zo'n eerste keer is lastig weet ik uit ervaring. Ik tennis zelf wekelijks met iemand die pas drie keer een set van me heeft gewonnen in de zeven jaar dat we nu tennissen. De laatste keer dat hij een set won is geloof ik twee jaar geleden. Daarentegen tennis ik bijna dagelijks met iemand van wie ik bijna nooit een set win. Ik kom vaak genoeg met 4-1 of 5-2 voor maar dan gaat het mis. Gewoon een gebrek aan geloof op de belangrijke momenten (en dan gaat het nog eens nergens over ook.)
quote:
zo kan je nooit federer verslaan als je iedere keer choktquote:
Ik denk dat ik tegen Federer niet snel in de situatie zal komen dat choken überhaupt aan de orde kan zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zo kan je nooit federer verslaan als je iedere keer chokt
Wellicht kun je een praatgroep met Robin starten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zo'n eerste keer is lastig weet ik uit ervaring. Ik tennis zelf wekelijks met iemand die pas drie keer een set van me heeft gewonnen in de zeven jaar dat we nu tennissen. De laatste keer dat hij een set won is geloof ik twee jaar geleden. Daarentegen tennis ik bijna dagelijks met iemand van wie ik bijna nooit een set win. Ik kom vaak genoeg met 4-1 of 5-2 voor maar dan gaat het mis. Gewoon een gebrek aan geloof op de belangrijke momenten (en dan gaat het nog eens nergens over ook.)
Weet je dat ik dat niet eens zo'n gek idee vind?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht kun je een praatgroep met Robin starten.
Alleen die ene tweet van Kristie Boogert en ik probeer wat te vissen bij andere sites of die wellicht meer weten. Maar Sport 1 zendt dit weekend iig 250'ers uit en WTA.quote:
Oké, bedankt. Ik hoop dat Fox zelf snel uitsluitsel geeft.quote:Op maandag 30 december 2013 17:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen die ene tweet van Kristie Boogert en ik probeer wat te vissen bij andere sites of die meer weten. Maar Sport 1 zendt dit weekend iig 250'ers uit en WTA.
Eerste wedstrijd tegen Karlovic is naar, 6-7 6-7 kan gebeuren. Berdych wint bijna nooit kleine toernooitjes, heeft ook nauwelijks titels voor een speler die zo lang in de top 10 staat.quote:Op maandag 30 december 2013 16:54 schreef Rosario het volgende:
Berdych is volgens mij de eerste speler uit de top tien die in actie komt op de gewone tour dit seizoen.
Staat in Doha een set achter tegen Karlovic. Ik hoop toch voor meer van hem dit jaar.
Precies, iets anders zou pas raar zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was vooraf ook de verwachting
Die Zayed heeft 1 ATP-puntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |