hij doet niet mee met doha of brisbane?quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM Djokovic, hij lijkt me klaar voor de AO.
Heb je hier een bron voor?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:48 schreef borisz het volgende:
Hopelijk maakt FOX nu snel wat duidelijk.
ATP 250 = Sport1
ATP 500/1000 + Wimbledon = FOX. Maar wat FOX gaat doen op het open net, Eredivisie of het buitenlandse deel is niet duidelijk.
Nee, Djokovic doet al jaren niet meer mee aan voorbereidings 250-jes. Voor de AO en Wimbledon alleen wat serieuzere exho's zoals Abu Dhabi, Hopman Cup en Boodles of helemaal niks.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij doet niet mee met doha of brisbane?
quote:Funny. Just wrapped the Doha draw. Gulbis drew for Rafa's first-round opponent - turned out to be Rosol, who was sitting two chairs down......Gulbis offered a fist bump to Rosol, who pushed it away. Gulbis - aggressive even during the draw. Can Rosol renew the Wimbledon magic?
quote:
Is die partij op Fox te zien?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:48 schreef Anonymousz het volgende:
ah een nadal - rosol rematch
interessant
Ja, wel een gemis voor het tennis. Er is niemand die ik een GS meer gunde dan hem.quote:
Inderdaad lang. Komt wel voor bijna de helft van die tijd door een blessure van een van beiden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:15 schreef TheGeneral het volgende:
Ik las net dat Nadal en Murray al sinds oktober 2011 niet meer tegen elkaar gespeeld hebben... Wow.
ik heb geen ideequote:
O, dat is fijn. Gewoon op Eurosport1?quote:
Oké, dank je wel. Komt niet vaak voor dat Eurosport1 herentennis uitzendt volgens mij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:22 schreef TheGeneral het volgende:
Op beiden zenders geloof ik. Soms op Eurosport 2 vanwege live langlaufen op Eurosport 1.
Hier moet je even kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel. Komt niet vaak voor dat Eurosport1 herentennis uitzendt volgens mij.
ze zenden alleen queens uitquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel. Komt niet vaak voor dat Eurosport1 herentennis uitzendt volgens mij.
Fijn, bedankt!quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier moet je even kijken.
http://tv.eurosport.nl/
En dan iets naar beneden bij die tv gids en dan op volgende week nog even klikken.
Maandag en dinsdag alleen op Eurosport 2, woensdag op beide zenders. Daarna switcht het nogal blijkbaar.
Die PI.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze zenden alleen queens uit
nooit geweten dat ook doha uitzenden
Al jaren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze zenden alleen queens uit
nooit geweten dat ook doha uitzenden
niet steeds denken dat ik boos ben als ik postquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |