Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is trouwens sowieso ernstig rustig op de fora... Ik mis de werkelijke nachtbrakers.
FOK!kers gaan toch niet uit!quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:29 schreef Rezania het volgende:
Snap wel waarom het zo rustig is hoor, alle scholieren die vakantie hebben gaan nog even uit tijdens de kerstvakantie voordat ze niet meer mogen drinken.
Nexus telefoons zijn toch best goedkoop vergeleken met Samsung en zo?quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een Nexus, maar wat een geld kosten die dingen...
Goedkope high-end inderdaad, maar nog steeds is dat duur...quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nexus telefoons zijn toch best goedkoop vergeleken met Samsung en zo?
Voorover buigen achter het station dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goedkope high-end inderdaad, maar nog steeds is dat duur...
quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voorover buigen achter het station dan.
Het leek zo kunstmatig dat ik in eerste instantie dacht dat het van die krijtkunst wasquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een vijver met dingen erin, zie je toch?
Beste krijtkunst ooit dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het leek zo kunstmatig dat ik in eerste instantie dacht dat het van die krijtkunst was
Hopen dat daar geen mini HTC One in zitquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:49 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, daarom zijn pakketjes dus altijd te laat.
Hoop het ook niet nee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hopen dat daar geen mini HTC One in zit
Een grote negerdildo?quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst in mijn leven iets geamazoned...
G-sensorquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:55 schreef Rezania het volgende:
Kan ik trouwens eindelijk verder komen in een spel wat ik maanden geleden heb gekocht.Je hebt daar een werkende G-sensor voor nodig.
Gyroscoop, weet je wel, zo'n ding dat doorheeft of jij je mobiel kantelt of niet? Viezerik.quote:
Owja, ben in een geile bui, sorry!quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gyroscoop, weet je wel, zo'n ding dat doorheeft of jij je mobiel kantelt of niet? Viezerik.
Uitgaan? Wa'sda?quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:29 schreef Rezania het volgende:
Snap wel waarom het zo rustig is hoor, alle scholieren die vakantie hebben gaan nog even uit tijdens de kerstvakantie voordat ze niet meer mogen drinken.
Klinkt eng.quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:16 schreef klawie het volgende:
[..]
Gaan naar een grote zolder met andere autisten soort fok in real life
Nee, jij?quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:23 schreef Zaktabak het volgende:
Iemand deze nacht al een neukertje gescoord?
Trusten!quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik trek het niet meer *gniffel* Slapen
Ik heb het vastquote:
Wat niet weet wat niet deertquote:Op zaterdag 28 december 2013 04:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb het vastNeukertje is een beetje een no-go als je al jaren een relatie hebt
Goed geregeld.quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb het vastNeukertje is een beetje een no-go als je al jaren een relatie hebt
bij gsg/pr jullianaschool in de buurt, jij?quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:25 schreef klawie het volgende:
[..]
Lol gouwenaar
Waar kom je vandaan uit gouda??
Zoomen buurt bloemendaalquote:Op zaterdag 28 december 2013 04:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
bij gsg/pr jullianaschool in de buurt, jij?
Nee maar ik vind vreemdgaan en het ergste, iemand voorliegen en/of het verzwijgen, gewoon iets wat je niet doet.quote:
eng, een FOK!ker in de buurt...quote:
Ben ik zeker met je eensquote:Op zaterdag 28 december 2013 04:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee maar ik vind vreemdgaan en het ergste, iemand voorliegen en/of het verzwijgen, gewoon iets wat je niet doet.
Misschien heel ouderwets, maar zoiets heet dan ook 'ontrouw'.
Binnen de relatie is het verder heel open en heel gezellig (we zijn ook nog ècht verliefd). Maar als je vreemd gaat heb ik het idee dat je aan de ander niet genoeg hebt.
Dat gebruik van Emoij's op FOK! hè, laat eens! We hebben hier ons eigen emotionpakket en bovendien kunnen alleen mobiele gebruikers met Andriod of een iPhone die lezen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:29 schreef klawie het volgende:
Dat zeg ik nu maar toen ik een relatie had bleef ik ook trouw 😬
Ik zit mobiel en weet echt niet elke teken lolquote:Op zaterdag 28 december 2013 04:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat gebruik van Emoij's op FOK! hè, laat eens! We hebben hier ons eigen emotionpakket en bovendien kunnen alleen mobiele gebruikers met Andriod of een iPhone die lezen.
Moet ik trouwens niet ontkennen dat ik het onlangs met een jeugdliefde - en waarmee ik tevens later een goede vriendschap mee op heb gebouwd - die ik na jaren weer tegenkwam het zeer gezellig heb gehad. Zelfs gevreeën, maar dan uit een ander soort liefde dan voor mijn eigen vriendin. Voornamelijk nostalgische en sentimentele waarden, van vroeger toen wij 16 warenquote:
Moet je even naar je instellingen gaan want daar is zeer veel aan te passen voor de gebruiksvriendelijkheid.quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en weet echt niet elke teken lol
Fok is wel bagger op mobiel
Zeer zeker. Topwijfquote:Op zaterdag 28 december 2013 04:43 schreef klawie het volgende:
Je hebt wel een flexxe meid dan !!!
Zou ik heel zuinig mee zijn
Hé. Ga eens heel snel terug naar de Stoners SCquote:
doeiquote:
Oh bah.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan een uur wakker
Ohquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik schrok wakker omdat ik dacht dat de wekker al was geweestIk moest wel uit bed want had telefoon aan de andere kant van de kamer aan de lader liggen dus had geen tijdsbesef.. daarna er maar uitgebleven
Ik denk tongquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:07 schreef Amarantha het volgende:
Wie zou er meer topics hebben? Tong of Braddie?
Gemiddeld gezien hequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk tongNog wel, maar als Braddie zo doorgaat haalt 'ie tong wel in.
Hoi Dagoquote:
Middagquote:
Dan werk je niet!quote:
Ik ben blij als ik mijn bankrekening straks ziequote:Op zaterdag 28 december 2013 12:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Boeiuh. Als jij maar blij bent.
Ook belangrijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik mijn bankrekening straks zie
Zwerver.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:35 schreef Roburtt het volgende:
Lekker heel de dag op bed gelegen gister zonder te eten #yolo
Pro ana man.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:35 schreef Roburtt het volgende:
Lekker heel de dag op bed gelegen gister zonder te eten #yolo
Nee zo'n kater dat als je je omdraaid je moet kotsen omdat je misselijk bentquote:
pro wie?quote:
Mietje..quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:36 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee zo'n kater dat als je je omdraaid je moet kotsen omdat je misselijk bent
HTC..welke?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:12 schreef Rezania het volgende:
Nieuwe mobiel binnen.Ik heb nu Beats.
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:12 schreef Rezania het volgende:
Nieuwe mobiel binnen.Ik heb nu Beats.
![]()
Ze zaten er gratis bij, ik ga ze denk ik ritueel verbranden.quote:
Is die goed?quote:
Kan je ook gewoon aan mij gevenquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zaten er gratis bij, ik ga ze denk ik ritueel verbranden.
Geen idee, heb hem pas een uurtje.quote:
En dan ritueel verbranden? Strak plan.quote:[..]
Kan je ook gewoon aan mij geven
Mja ondanks beats zijn ze toch beter dan wat ik hebquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, heb hem pas een uurtje.Maar ligt wel lekker in de hand, beter dan een HOX.
[..]
En dan ritueel verbranden? Strak plan.
Te groot meh, duur, jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat de One te groot en te duur is imo.
Als de mini al niet mini is, dan is de niet mini al helemaal groot.quote:
Geen Sennheiser hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Mja ondanks beats zijn ze toch beter dan wat ik heb
Hahaha het zijn sennheiser oortjesquote:Op zaterdag 28 december 2013 13:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als de mini al niet mini is, dan is de niet mini al helemaal groot.
[..]
Geen Sennheiser hebben.
Wat klaag je dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hahaha het zijn sennheiser oortjes
Ze zijn neutraal, niet spectaculair.quote:
Beats zijn slechter.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ze zijn neutraal, niet spectaculair.
Echt?quote:
Nee man, Sennheiser > Beats.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Echt?
Ik dacht dat ze nog wel enig kwaliteit hadden
Alleen handig voor tijdens het reizen ja, voor de rest gewoon een koptelefoon of speakers.quote:
quote:
Koptelefoon op je hoofd straalt uit hou je bek tegen me, wat ook handig is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen handig voor tijdens het reizen ja, voor de rest gewoon een koptelefoon of speakers.
Dit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Koptelefoon op je hoofd straalt uit hou je bek tegen me, wat ook handig is.
Jongen, denk aan het haar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Koptelefoon op je hoofd straalt uit hou je bek tegen me, wat ook handig is.
Ben je gay ofzoquote:
Klopt ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als de mini al niet mini is, dan is de niet mini al helemaal groot.
Van die nieuwe bakker, beter dan de kraam.quote:
Oja een nieuwe bakker, daar in het deel waar de vomar zit toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van die nieuwe bakker, beter dan de kraam.
Naast die mocrotent.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:05 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oja een nieuwe bakker, daar in het deel waar de vomar zit toch?
Wat?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:06 schreef Roburtt het volgende:
Tevens die oliebollenkraam tokkies__
die tokkies die daar in staan, vorige week voor de hema opgetreden voor de ropa run van 't rls, gaan die tokkies haten dat het geen kerstmuziek wasquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:07 schreef Roburtt het volgende:
[..]
die tokkies die daar in staan, vorige week voor de hema opgetreden voor de ropa run van 't rls, gaan die tokkies haten dat het geen kerstmuziek was
HET HAD NIKS TE MAKEN MET KERST
Niet? o.oquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:15 schreef Rezania het volgende:
Wil ik vandaag naar de Hunger Games gaan, draait hij niet meer.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:15 schreef Rezania het volgende:
żQue? Draait nog bij zowel Pathé als Wolff.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:15 schreef Rezania het volgende:
Wolffquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
żQue? Draait nog bij zowel Pathé als Wolff.
Zekersquote:
Ik speelde dat zo vaak he. Vuurpijlen schieten en zoquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik speelde dat zo vaak he. Vuurpijlen schieten en zo
online?!quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ookSpeel het sinds kort weer online
Je kan een patch downloaden en een programmatje en daarmee kan je onlinequote:
Moet ik eerst nog even de game zien te fixenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je kan een patch downloaden en een programmatje en daarmee kan je onlineWil je linkje?
Zie DM. ( over 5 minuten )quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moet ik eerst nog even de game zien te fixen
Je hebt hem alquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ok ik ik ga tellen. ( tot 5 minuten )
Je hebt per ongeluk een naald achterin/onderin de router gestopt en zes seconden vastgehouden?quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:36 schreef Rezania het volgende:
Oeps, per ongeluk mijn router gereset.![]()
Nee, je hebt zo'n knop waarmee je verbinding kan maken met een ander apparaat door daar ook op zo'n knop te drukken, blijkbaar is dat ook de resetknop bij mijn router.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk een naald achterin/onderin de router gestopt en zes seconden vastgehouden?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je hebt zo'n knop waarmee je verbinding kan maken met een ander apparaat door daar ook op zo'n knop te drukken, blijkbaar is dat ook de resetknop bij mijn router.
Bioscopen in Leidenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:49 schreef Rezania het volgende:
Oh, had de verkeerde bios blijkbaar, hij draait niet in Lido maar in Trianon.
Zou ook liever naar Den Haag gaan, maar niet te doen met bussen.quote:
Treinenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou ook liever naar Den Haag gaan, maar niet te doen met bussen.
Lukt me altijdquote:
quote:
Re-voltquote:
Waarom?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Re-volt![]()
Nu weet ik waarom ik altijd chagrijnig was als kind.
Wedden dat ik erger heb geroken. Ooit E.coli geroken die de hele nacht heeft zitten voortplanten?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wedden dat ik erger heb geroken. Ooit E.coli geroken die de hele nacht heeft zitten voortplanten?
Of bèta-mercaptoethanol? Ruikt naar zwavel, maar dan extreem erg.quote:
Ik ging paar rondjes rennen en de trap op en af steedsquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ging paar rondjes rennen en de trap op en af steeds
Jaquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:37 schreef LittleBrownie het volgende:
lol m'n broertje heeft een vriendin
Ga klagen bij Monopolie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:53 schreef Rezania het volgende:
Arriva die al om half 1 stopt met rijden.
Best schattig eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:43 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga wel een stofzuigen voor straf.
Ik heb gister onze slaapkamer + rommelkamer al gedaan. Dus je hoeft alleen nog maar de woonkamer + keuken te doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:43 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga wel een stofzuigen voor straf.
Ik vond m'n eigen slaapkamer al genoeg eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb gister onze slaapkamer + rommelkamer al gedaan. Dus je hoeft alleen nog maar de woonkamer + keuken te doen.
Thx!
Ssst.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een leuk topic over BBQ gelezen
Noh.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vond m'n eigen slaapkamer al genoeg eigenlijk.
Moest 'm net ook nog afstoffen, en troep opruimenquote:
Voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moest 'm net ook nog afstoffen, en troep opruimenHeb nu eigenlijk wel weer genoeg gedaan vandaag vind ik.
Wat?quote:
quote:
Ja.quote:
Faux.quote:
quote:
Meh, in sommige gevallen wel hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:29 schreef Rezania het volgende:
FB / Userbashing door moderator
Het weekelijkse 'Mods hebben een voorbeeldfunctie'-topic
Das waar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is nog vrij lastig om een haaienafbeelding te vinden die groet
Mensen moeten zich gewoon niet zo aanstellen, het is verdomme geen basisschool hier. Welkom op het internet en zo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, in sommige gevallen wel hoor.
[..]
Das waar.
Goed zo!
Zeker waar. Maar kan me voorstellen dat ook als je af en toe aan het trollen bent, en je hebt een keer wat serieus, dat je dat dan ook gewoon moet kunnen posten zonder gebashed te worden. Al heb ik totaal niks gelezen van hoe of wat, dus geen ideequote:Op zaterdag 28 december 2013 16:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen moeten zich gewoon niet zo aanstellen, het is verdomme geen basisschool hier. Welkom op het internet en zo.
Braddie werd 'aangevallen' door een mod in z'n wekelijkse 'Ben helemaal klaar met FOK!, ik stop!'-topic.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar kan me voorstellen dat ook als je af en toe aan het trollen bent, en je hebt een keer wat serieus, dat je dat dan ook gewoon moet kunnen posten zonder gebashed te worden. Al heb ik totaal niks gelezen van hoe of wat, dus geen idee
Mjuh, maar zo te lezen gaat het o.a ook over een topic in R&P. En dat is dan weer jammer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Braddie werd 'aangevallen' door een mod in z'n wekelijkse 'Ben helemaal klaar met FOK!, ik stop!'-topic.
Ach, het zal allemaal wel eigenlijk, sowieso vind ik R&P maarquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh, maar zo te lezen gaat het o.a ook over een topic in R&P. En dat is dan weer jammer.
Mjuh, maar dan is het inlog knopje ook vaak weer gevondenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
Iemand die een ban gaat aanvragen omdat hij het forum kut vindt die vraagt er ook gewoon omEr zit een uitlogknopje...
Dan vind je het forum kennelijk wel te doenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh, maar dan is het inlog knopje ook vaak weer gevonden
Meh same, maar tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, het zal allemaal wel eigenlijk, sowieso vind ik R&P maar.
Zie het als een soort nicotine.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan vind je het forum kennelijk wel te doen
True that, maar nicotine heeft op korte termijn hele fijne bijverschijnselen, kennelijk voelt deze user die fijne bijverschijnselen niet...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zie het als een soort nicotine.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True that, maar nicotine heeft op korte termijn hele fijne bijverschijnselen, kennelijk voelt deze user die fijne bijverschijnselen niet...
Dat was jij toch?quote:
Goeie ouwe tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |