Uitgaan? Wa'sda?quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:29 schreef Rezania het volgende:
Snap wel waarom het zo rustig is hoor, alle scholieren die vakantie hebben gaan nog even uit tijdens de kerstvakantie voordat ze niet meer mogen drinken.
Klinkt eng.quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:16 schreef klawie het volgende:
[..]
Gaan naar een grote zolder met andere autisten soort fok in real life
Nee, jij?quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:23 schreef Zaktabak het volgende:
Iemand deze nacht al een neukertje gescoord?
Trusten!quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik trek het niet meer *gniffel* Slapen
Ik heb het vastquote:
Wat niet weet wat niet deertquote:Op zaterdag 28 december 2013 04:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb het vastNeukertje is een beetje een no-go als je al jaren een relatie hebt
Goed geregeld.quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb het vastNeukertje is een beetje een no-go als je al jaren een relatie hebt
bij gsg/pr jullianaschool in de buurt, jij?quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:25 schreef klawie het volgende:
[..]
Lol gouwenaar
Waar kom je vandaan uit gouda??
Zoomen buurt bloemendaalquote:Op zaterdag 28 december 2013 04:29 schreef De_Nater het volgende:
[..]
bij gsg/pr jullianaschool in de buurt, jij?
Nee maar ik vind vreemdgaan en het ergste, iemand voorliegen en/of het verzwijgen, gewoon iets wat je niet doet.quote:
eng, een FOK!ker in de buurt...quote:
Ben ik zeker met je eensquote:Op zaterdag 28 december 2013 04:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee maar ik vind vreemdgaan en het ergste, iemand voorliegen en/of het verzwijgen, gewoon iets wat je niet doet.
Misschien heel ouderwets, maar zoiets heet dan ook 'ontrouw'.
Binnen de relatie is het verder heel open en heel gezellig (we zijn ook nog ècht verliefd). Maar als je vreemd gaat heb ik het idee dat je aan de ander niet genoeg hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |