Dat gebruik van Emoij's op FOK! hè, laat eens! We hebben hier ons eigen emotionpakket en bovendien kunnen alleen mobiele gebruikers met Andriod of een iPhone die lezen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:29 schreef klawie het volgende:
Dat zeg ik nu maar toen ik een relatie had bleef ik ook trouw 😬
Ik zit mobiel en weet echt niet elke teken lolquote:Op zaterdag 28 december 2013 04:35 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat gebruik van Emoij's op FOK! hè, laat eens! We hebben hier ons eigen emotionpakket en bovendien kunnen alleen mobiele gebruikers met Andriod of een iPhone die lezen.
Moet ik trouwens niet ontkennen dat ik het onlangs met een jeugdliefde - en waarmee ik tevens later een goede vriendschap mee op heb gebouwd - die ik na jaren weer tegenkwam het zeer gezellig heb gehad. Zelfs gevreeën, maar dan uit een ander soort liefde dan voor mijn eigen vriendin. Voornamelijk nostalgische en sentimentele waarden, van vroeger toen wij 16 warenquote:
Moet je even naar je instellingen gaan want daar is zeer veel aan te passen voor de gebruiksvriendelijkheid.quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en weet echt niet elke teken lol
Fok is wel bagger op mobiel
Zeer zeker. Topwijfquote:Op zaterdag 28 december 2013 04:43 schreef klawie het volgende:
Je hebt wel een flexxe meid dan !!!
Zou ik heel zuinig mee zijn
Hé. Ga eens heel snel terug naar de Stoners SCquote:
doeiquote:
Oh bah.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben al meer dan een uur wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |