Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is trouwens sowieso ernstig rustig op de fora... Ik mis de werkelijke nachtbrakers.
FOK!kers gaan toch niet uit!quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:29 schreef Rezania het volgende:
Snap wel waarom het zo rustig is hoor, alle scholieren die vakantie hebben gaan nog even uit tijdens de kerstvakantie voordat ze niet meer mogen drinken.
Nexus telefoons zijn toch best goedkoop vergeleken met Samsung en zo?quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:33 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een Nexus, maar wat een geld kosten die dingen...
Goedkope high-end inderdaad, maar nog steeds is dat duur...quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nexus telefoons zijn toch best goedkoop vergeleken met Samsung en zo?
Voorover buigen achter het station dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goedkope high-end inderdaad, maar nog steeds is dat duur...
quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voorover buigen achter het station dan.
Het leek zo kunstmatig dat ik in eerste instantie dacht dat het van die krijtkunst wasquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een vijver met dingen erin, zie je toch?
Beste krijtkunst ooit dan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het leek zo kunstmatig dat ik in eerste instantie dacht dat het van die krijtkunst was
Hopen dat daar geen mini HTC One in zitquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:49 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, daarom zijn pakketjes dus altijd te laat.
Hoop het ook niet nee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hopen dat daar geen mini HTC One in zit
Een grote negerdildo?quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst in mijn leven iets geamazoned...
G-sensorquote:Op zaterdag 28 december 2013 03:55 schreef Rezania het volgende:
Kan ik trouwens eindelijk verder komen in een spel wat ik maanden geleden heb gekocht.Je hebt daar een werkende G-sensor voor nodig.
Gyroscoop, weet je wel, zo'n ding dat doorheeft of jij je mobiel kantelt of niet? Viezerik.quote:
Owja, ben in een geile bui, sorry!quote:Op zaterdag 28 december 2013 04:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gyroscoop, weet je wel, zo'n ding dat doorheeft of jij je mobiel kantelt of niet? Viezerik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |