quote:
Meh, in sommige gevallen wel hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:29 schreef Rezania het volgende:
FB / Userbashing door moderator
Het weekelijkse 'Mods hebben een voorbeeldfunctie'-topic
Das waar.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is nog vrij lastig om een haaienafbeelding te vinden die groet
Mensen moeten zich gewoon niet zo aanstellen, het is verdomme geen basisschool hier. Welkom op het internet en zo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, in sommige gevallen wel hoor.
[..]
Das waar.
Goed zo!
Zeker waar. Maar kan me voorstellen dat ook als je af en toe aan het trollen bent, en je hebt een keer wat serieus, dat je dat dan ook gewoon moet kunnen posten zonder gebashed te worden. Al heb ik totaal niks gelezen van hoe of wat, dus geen ideequote:Op zaterdag 28 december 2013 16:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen moeten zich gewoon niet zo aanstellen, het is verdomme geen basisschool hier. Welkom op het internet en zo.
Braddie werd 'aangevallen' door een mod in z'n wekelijkse 'Ben helemaal klaar met FOK!, ik stop!'-topic.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar kan me voorstellen dat ook als je af en toe aan het trollen bent, en je hebt een keer wat serieus, dat je dat dan ook gewoon moet kunnen posten zonder gebashed te worden. Al heb ik totaal niks gelezen van hoe of wat, dus geen idee
Mjuh, maar zo te lezen gaat het o.a ook over een topic in R&P. En dat is dan weer jammer.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Braddie werd 'aangevallen' door een mod in z'n wekelijkse 'Ben helemaal klaar met FOK!, ik stop!'-topic.
Ach, het zal allemaal wel eigenlijk, sowieso vind ik R&P maarquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh, maar zo te lezen gaat het o.a ook over een topic in R&P. En dat is dan weer jammer.
Mjuh, maar dan is het inlog knopje ook vaak weer gevondenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
Iemand die een ban gaat aanvragen omdat hij het forum kut vindt die vraagt er ook gewoon omEr zit een uitlogknopje...
Dan vind je het forum kennelijk wel te doenquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh, maar dan is het inlog knopje ook vaak weer gevonden
Meh same, maar tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, het zal allemaal wel eigenlijk, sowieso vind ik R&P maar.
Zie het als een soort nicotine.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan vind je het forum kennelijk wel te doen
True that, maar nicotine heeft op korte termijn hele fijne bijverschijnselen, kennelijk voelt deze user die fijne bijverschijnselen niet...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zie het als een soort nicotine.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True that, maar nicotine heeft op korte termijn hele fijne bijverschijnselen, kennelijk voelt deze user die fijne bijverschijnselen niet...
Dat was jij toch?quote:
Goeie ouwe tijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |