wat is daar te doen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen op Radio 49, dus ik ben er half
Je kan er luisteren naar de snob 2000 die afgewisseld wordt met de trailer trialquote:
wordt er live gedraaid met een sprekende dj?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan er luisteren naar de snob 2000 die afgewisseld wordt met de trailer trial(onvervalste reclame this is)
Ik kreeg twee weken geleden opeens de mededeling dat ik gewoon moest werken, en alleen vandaag als 'extra' vrije dag had.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, ik moet ook nog steeds kijken wanneer/of ik moet werken volgende week.
Kan je niet vrij vragen dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kreeg twee weken geleden opeens de mededeling dat ik gewoon moest werken, en alleen vandaag als 'extra' vrije dag had.
Collega van me had al vrij gekregen, dus kon ik niet meer weg, anders ligt het bedrijf zo'n beetje plat.quote:
Met de feestdagen werken, not done...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Collega van me had al vrij gekregen, dus kon ik niet meer weg, anders ligt het bedrijf zo'n beetje plat.
Maar dat ga ik volgend jaar even beter regelen.
De feestdagen zelf heb ik wel vrij hoor, alleen de dagen er tussendoor word ik wel verwacht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Met de feestdagen werken, not done...
Dat noem ik stiekem ook feestdagenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De feestdagen zelf heb ik wel vrij hoor, alleen de dagen er tussendoor word ik wel verwacht.
Echt productief zal ik alleen niet zijn, maar goed.
Terecht wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat noem ik stiekem ook feestdagen
Zou testen met vuist.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:14 schreef murp het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet of er een kinderhoofd in past
Het liefst 3quote:
Kan je dat niet thuis doen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben programmeur, ik maak websites.
Dan keek je toch verkeerd.quote:
Ze was hier.quote:
Neem een brilquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doh, maar toen ze hier was heb ik haar niet gezien...
Nope.quote:
Omdat je hier niet was/keekquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doh, maar toen ze hier was heb ik haar niet gezien...
Ik rol als een baasquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
naatje op zijn oude account![]()
Alles goed?
Sorry.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die nog nooit Django Unchained hebben gezien...
Was een beste film.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die nog nooit Django Unchained hebben gezien...
quote:
Dan download je hem toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was van plan om hem te zien in de bios maar dat is er niet van gekomen.
le Pirate Bayquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was van plan om hem te zien in de bios maar dat is er niet van gekomen.
Ja, had ik in de zomer gedaan maar die kwaliteit was kut. Toen ging ik maar een andere die ik had gedownload kijken. Verder niet meer aan gedacht. Sowieso weinig films gekeken dit jaar.quote:
Goede site idd.quote:
Waarom dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind de piratenbaai maar zwak als torrentsite, altijd al gevonden...
Niet mooi vormgegeven en geen categorieën oid, geef mij maar schopkont (in engels) torrents...quote:
Hoe was je steen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
Kliiiiiiiing klokje, klingelingeling!
Kliiiiiiiing klokje, kliiiing!
Laat de boodschap hooooooreeeeen!
Christus is geboooooooreeeen!
Hoera
Ja, als je die opeet om eronder vandaan te komen duurt het inderdaad lang voordat je de blije boodschap hoort...quote:
Hoera voor Christusquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, als je die opeet om eronder vandaan te komen duurt het inderdaad lang voordat je de blije boodschap hoort...
quote:
Echt mooi vind ik het ook niet maar het is wel heel duidelijk. Categorieën heb ik niet nodig maar hebben ze wel op TPB.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet mooi vormgegeven en geen categorieën oid, geef mij maar schopkont (in engels) torrents...
Maar de categorieën worden niet zo weergeven als op schopkont...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt mooi vind ik het ook niet maar het is wel heel duidelijk. Categorieën heb ik niet nodig maar hebben ze wel op TPB.
Ach, ik gebruik ze toch nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar de categorieën worden niet zo weergeven als op schopkont...
Nouja, je ziet heel gemakkelijk de nieuwste films en series verschijnen en je ziet zo ook wat hot is, dat mis ik dus bij de baai...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, ik gebruik ze toch nietHeel soms als ik een band zoek en er is een film met dezelfde naam dan vink ik gewoon muziek aan.
Hey fanquote:
Ja, dat kan wel handig zijn. Maar ik gebruik het het meest voor muziek en dan luister ik niet wat 'populair' isquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, je ziet heel gemakkelijk de nieuwste films en series verschijnen en je ziet zo ook wat hot is, dat mis ik dus bij de baai...
Hé ventilators!quote:
Spotify voor muziekquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel handig zijn. Maar ik gebruik het het meest voor muziek en dan luister ik niet wat 'populair' isVoor films kijk ik meestal op https://en.wikipedia.org/wiki/2013_in_film
Die heb ik dan in principe dus al gezien. Is de nieuwe van de Coen-brothers al uit op DVD, of de nieuwe van Von Trier, of de Hobbit nr 2?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:20 schreef Iwanius het volgende:
Alle goeie films van afgelopen jaar zijn al uit op dvd of zelfs BR. Kwestie van heel goed zoeken.
Shitquote:
jij hen geen smaak dus dan zal t wel een goede film zijn #yoloquote:
in 3d was ie wel oke, maar alleen omdat t 3d vet was gedaan in tegenstelling tot de meeste 3d filmsquote:
Dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
in 3d was ie wel oke, maar alleen omdat t 3d vet was gedaan in tegenstelling tot de meeste 3d films
Silent Hill 3D is ergerquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
Weet je wat pas een kutfilm is?
Pacific Rim.
Neen, we dachter gisteren goh, toch maar eens doen, Silent Hill & such, tof, alles, maar..neen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet gezien, maar die hoef ik dus blijkbaar ook niet te zien.
Zegt mij niets, maar ook dat zegt niets.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb trouwens gisteren of eergisteren een hele toffe film gezien: Out of the Furnace, nog niet uit in Nederland, maar jongens wat vetMet Casey Affleck, Woody Harrelson en Christian Bale
Screener, volgens mij nog niet eens uit in Amerikaquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zegt mij niets, maar ook dat zegt niets.
Straks eens een trailer zoekenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Screener, volgens mij nog niet eens uit in Amerika
So truequote:Op zaterdag 28 december 2013 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik haat trailersOf ze verklappen alles van de film, of het is niet representatief...
Het kleine stukje wat onder de titel staat bij IMDb is voor mij genoegquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
So true![]()
![]()
Maarja, anders weet ik nog niets
Hmm, ik ben té nieuwsgierigquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het kleine stukje wat onder de titel staat bij IMDb is voor mij genoegen dan nog het metacritic oordeel
Yeshquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, we dachter gisteren goh, toch maar eens doen, Silent Hill & such, tof, alles, maar..neen.
Echt..neen
Mocht je nog aanraders hebben ik hoor het graag.
P.s
Now you see me was wel erg tof!
Sowieso die Facebook dude acteurquote:
Jesse Eisenberg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sowieso die Facebook dude acteur![]()
Vraag me geen namen.
Ja die jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jesse Eisenberg.Wist niet eens dat die daar in speelde
Wat een flutrecensent ben ik eigenlijk
arme ziel, ik heb ook nog geen weekendquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:54 schreef Monopoly het volgende:
Geen weekend hier
Net klaar met werk en morgenavond weer.
Ach, beetje cruisen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:54 schreef Monopoly het volgende:
Geen weekend hier
Net klaar met werk en morgenavond weer.
Ach, beetje iets.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
arme ziel, ik heb ook nog geen weekend
Gewoon je deur open zetten, briefje aan de deur, wij slapen nog.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:00 schreef Rezania het volgende:
Pakketje komt morgen tussen 10:30 en 12:30, moet ik nog vroeg opstaan ook.
En dan de hond aan de deur binden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon je deur open zetten, briefje aan de deur, wij slapen nog.
Bristolwerkquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, beetje cruisen.
[..]
Ach, beetje iets.
Bijvoorbeeld. En even koffie zetten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan de hond aan de deur binden.
Welke winkel moet ik trashen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
BristolwerkZigeuners de winkel overhoop gooien
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
BristolwerkZigeuners de winkel overhoop gooien
Ja prima. Beetje werken, beetje chillenquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles goed afgezien van weekendloosheid?
Fout, maar ik kan nu niet zien wat er fout is.quote:
Gifje plz.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Joint + snoeiharde hardcore = stuiterend de kamer door.
Ja maar dat is gevaarlijk, bontkraagjes, petjes en ander tuig en zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja die mag je ook wel trashen hoor, dan heb ik er geen last van
Drank + LompeHork = Lompe teringzooi op het einde.quote:
Die denken er wel bij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is raar omdat er dan geen geluid bij zit
Namen ben ik ook echt slecht in ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sowieso die Facebook dude acteur![]()
Vraag me geen namen.
Ik ken de helft van m'n klas niet eens bij naamquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Namen ben ik ook echt slecht in ja.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ken de helft van m'n klas niet eens bij naam
Dan maar kort uitleggen, ze weten het vaak wel.
Go us!
Beetje jammer wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Sorry, geen zin om een filmpje te maken
Vroeger was ik er best goed in. Daar is nu helaas niet veel meer van overquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Namen ben ik ook echt slecht in ja.
Ja, die kerel die lijkt op iemand uit een Donald Duck strip. Oooooh stefan bedoel je! Ja die denk ik.quote:
Winter party hit? Dat is al twee jaar oud man.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:07 schreef Lt.Surge het volgende:
Geen idee hoe ik hier aan kom, maar duimpje omhoog.
Ja weet ik veel, kzie het net pas in mijn dafuq is deze lijst.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Winter party hit? Dat is al twee jaar oud man.
Dat was raar... Ik las dat je een klap tegen je kop had gehad met een telefoonquote:
Vaak genoeg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat was raar... Ik las dat je een klap tegen je kop had gehad met een telefoon
Mijn broer is er ook goed in, die herkent acteurs direct, kan ie meteen een waslijst films/series opnoemen waar die acteur dan ook in heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Vroeger was ik er best goed in. Daar is nu helaas niet veel meer van over
ff luisteren maarquote:
Heb ik nu ook, de rest wordt er gek vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn broer is er ook goed in, die herkent acteurs direct, kan ie meteen een waslijst films/series opnoemen waar die acteur dan ook in heeft gespeeld.Bizar wel.
Precies jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, die kerel die lijkt op iemand uit een Donald Duck strip. Oooooh stefan bedoel je! Ja die denk ik.
Handig.
Klopt maar zeer vervelend als ze niet weten wie je nou bedoelt, en jij precies omschrijft hoe die persoon er uit ziet.quote:
Meeste van de films en series die m'n broer dan opnoemt, ken ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb ik nu ook, de rest wordt er gek van
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt maar zeer vervelend als ze niet weten wie je nou bedoelt, en jij precies omschrijft hoe die persoon er uit ziet.
Maar ik kijk ook soms per acteur op IMDb, dus misschien dat dat helptquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meeste van de films en series die m'n broer dan opnoemt, ken ik niet.Dat is dan wel ergerlijk ja.
Ligt altijd aan hun. Punt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaDan mis je nét dat ene detail, waardoor de ander het echt niet doorheeft.
Een soort lopende IMDb zeg maarquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn broer is er ook goed in, die herkent acteurs direct, kan ie meteen een waslijst films/series opnoemen waar die acteur dan ook in heeft gespeeld.Bizar wel.
Oh, dat doe ik echt niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik kijk ook soms per acteur op IMDb, dus misschien dat dat helpt
Niet gekeken. Maark en het niet, en nee, niet mijn ding ook echt. toch bedankt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Filmpje is ook erg nice. Die lichteffecten zijn meesterlijk.
* Lt.Surge hijst broek weer omhoog.quote:
Boefje tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
* Lt.Surge hijst broek weer omhoog.
whut
Verschillende smaken moeten er zijn. Geen probleem.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet gekeken. Maark en het niet, en nee, niet mijn ding ook echt. toch bedankt.
Dat klopt. Geen probleem ook!quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Verschillende smaken moeten er zijn. Geen probleem.
Mijn vrouw kan dat ook. Ze weet acteurs zo te herkennen en de namen te noemen die ze in verschillende films/series hebben gehad en wat zo ongeveer hun rol was. Ze kan echrer ook met gemak alle details van onze bruiloft naar boven halenquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
Wat ik wel echt vreemd vind, is als mensen bij GoT dus alles van die personen weten en nu nog elk detail van de series kunnen terughalen. Enige wat nog goed in geheugen staat gegrift, behalve de personen is de bloedbruiloft
Klopt ook nog.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
ik bracht die 500ml in verband met het fappen van Lt.Surge... vreemd
Altijd. Gezond en zo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij neemt hapjes van je fapjes?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
ik bracht die 500ml in verband met het fappen van Lt.Surge... vreemd
Clip is idd geen goed idee om te bekijken als manquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat klopt. Geen probleem ook!
Hier moet je juist geen clip kijken.
Ik heb een poging gedaan je te waarschuwen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Clip is idd geen goed idee om te bekijken als man
Boeien. Het gaat om het idee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat voor ijs 't is, straks vind je het niet eens lekker
Ik zag bondage en werd nieuwsgierigquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan je te waarschuwen.
Je kunt niet alles hebben he.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zag bondage en werd nieuwsgierigMaar zijn alleen mannen die gedomineerd worden
Latersquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:31 schreef Lt.Surge het volgende:
Maaaaaaaaar gf komt zo thuis, dus ik ga in bed liggen en mezelf bedekken met snoepjes.
Tjauw!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:37 schreef bondage het volgende:
[..]
God wil dat je het bloed van zijn zoon drinkt.
Lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:43 schreef bondage het volgende:
Ik heb deze van mijn vrouw gekregen omdat het een paar dagen geleden exact 5 jaar was geleden dat we elkaar voor het eerst gezien hadden.
[ afbeelding ]
Oh myquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:43 schreef bondage het volgende:
Ik heb deze van mijn vrouw gekregen omdat het een paar dagen geleden exact 5 jaar was geleden dat we elkaar voor het eerst gezien hadden.
[ afbeelding ]
Daar doe je het toch voorquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Zitten twee flessen Westmalle bij
Zeker weten. Ik vind de meeste Trappistenbieren wel goed te doen maar Westmalle heeft bij mij wel een streepje voor qua smaak.quote:
Ik was er niet bepaald weg van, maar mijn voorkeur gaat over het algemeen uit naar de Stoutquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik vind de meeste Trappistenbieren wel goed te doen maar Westmalle heeft bij mij wel een streepje voor qua smaak.
Nice, ik was in een klooster bij Krákow (Polen) en daar verkochten ze La Trappequote:Op zaterdag 28 december 2013 01:43 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de koning onder de bieren. Slechts één keer mogen proeven helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik wil ooit een keer Westvleteren proeven.
Stout heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was er niet bepaald weg van, maar mijn voorkeur gaat over het algemeen uit naar de Stout
Karmeliet is anders wel speciaalbier geloof ik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
Het hoeft ook niet speciaal hoor...
Nog nooit guinness gehad?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Stout heb ik nog nooit geprobeerd
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nice, ik was in een klooster bij Krákow (Polen) en daar verkochten ze La Trappe
Kloptquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Karmeliet is anders wel speciaalbier geloof ik.
Ik wel, vanacht nog!quote:
La Chouffe?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:02 schreef bondage het volgende:
Ik heb ook een keer een pakket bier met een kabouter op het label (kan ff niet op de naam komen) gehad van een kameraad, dat was ook goed te doen
Niet dat dat kwaliteit is, maar het is wegdrinkstout. Maar, zoals wikipedia terecht aangeeft: het bier is over het algemeen bitter van smaak.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:02 schreef bondage het volgende:
Ik heb ook een keer een pakket bier met een kabouter op het label (kan ff niet op de naam komen) gehad van een kameraad, dat was ook goed te doen
quote:
Bitter vind ik niet per se vies. Zal het een keer proberen, ben er altijd wel voor in om een keer wat anders te proberen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet dat dat kwaliteit is, maar het is wegdrinkstout. Maar, zoals wikipedia terecht aangeeft: het bier is over het algemeen bitter van smaak.
Blinde test?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef Rezania het volgende:
Onze brouwcommissie had laatst een bierproeverij gehouden, maar aan het eind was iedereen zo bezopen dat ze Schultenbrau als het beste biertje verkozen.
Begin gewoon met die van HJ, Grand Prestige, lekker bier.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sowieso moet ik vaker speciaalbieren gaan drinken.
Ik zou het alleen niet wegdrinken als een Amsteltje. Je kunt er goed bezopen van rakenquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sowieso moet ik vaker speciaalbieren gaan drinken.
Volgens mij, als je het meteen goed wilt doen, moet je met Hel&Verdoemenis beginnen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Bitter vind ik niet per se vies. Zal het een keer proberen, ben er altijd wel voor in om een keer wat anders te proberen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef Rezania het volgende:
Onze brouwcommissie had laatst een bierproeverij gehouden, maar aan het eind was iedereen zo bezopen dat ze Schultenbrau als het beste biertje verkozen.
Ik heb het een keer in een Ierse Pub gedronken, halve liter van de tap en die was veel bitterder dan de flesjes Guinness dat ik vanacht had.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet dat dat kwaliteit is, maar het is wegdrinkstout. Maar, zoals wikipedia terecht aangeeft: het bier is over het algemeen bitter van smaak.
Bitter heb ik normaal ook weinig op tegen, maar Guinness is alleen maar bitter, blergh.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Bitter vind ik niet per se vies. Zal het een keer proberen, ben er altijd wel voor in om een keer wat anders te proberen.
Ziet er ook niet verkeerd uit idd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij, als je het meteen goed wilt doen, moet je met Hel&Verdoemenis beginnen.
Specialiteit van De Molenquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ziet er ook niet verkeerd uit idd.
[ afbeelding ]
Die is nice jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Begin gewoon met die van HJ, Grand Prestige, lekker bier.
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:10 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn eerste grote FOK!meet heb ik meteen 13 verschillende soorten bier gedronken ofzoWas ook de eerste keer dat ik veel dronk, maar ik werd niet dronken. (ieder jaar dat ik dit vertel of schrijf wordt het steeds meer)
Ik ook niet, maar ik kijk altijd Top Gear.quote:
Ik kijk alleen Arrow uit dat lijstje, en dat wordt de laatste zo bizar dat ik denk er mee te stoppen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SNL, Arrow, Castle, Elementary, Agents of SHIELD, The Blacklist, de nieuwste films
Agh, het is beter dan Agents of Shieldquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Arrow uit dat lijstje, en dat wordt de laatste zo bizar dat ik denk er mee te stoppen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:10 schreef Dagoduck het volgende:
En 8.30 gaat de wekker! Even sporten en frisse lucht inademen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |