Die heb ik dan in principe dus al gezien. Is de nieuwe van de Coen-brothers al uit op DVD, of de nieuwe van Von Trier, of de Hobbit nr 2?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:20 schreef Iwanius het volgende:
Alle goeie films van afgelopen jaar zijn al uit op dvd of zelfs BR. Kwestie van heel goed zoeken.
Shitquote:
jij hen geen smaak dus dan zal t wel een goede film zijn #yoloquote:
in 3d was ie wel oke, maar alleen omdat t 3d vet was gedaan in tegenstelling tot de meeste 3d filmsquote:
Dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
in 3d was ie wel oke, maar alleen omdat t 3d vet was gedaan in tegenstelling tot de meeste 3d films
Silent Hill 3D is ergerquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
Weet je wat pas een kutfilm is?
Pacific Rim.
Neen, we dachter gisteren goh, toch maar eens doen, Silent Hill & such, tof, alles, maar..neen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet gezien, maar die hoef ik dus blijkbaar ook niet te zien.
Zegt mij niets, maar ook dat zegt niets.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb trouwens gisteren of eergisteren een hele toffe film gezien: Out of the Furnace, nog niet uit in Nederland, maar jongens wat vetMet Casey Affleck, Woody Harrelson en Christian Bale
Screener, volgens mij nog niet eens uit in Amerikaquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zegt mij niets, maar ook dat zegt niets.
Straks eens een trailer zoekenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Screener, volgens mij nog niet eens uit in Amerika
So truequote:Op zaterdag 28 december 2013 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik haat trailersOf ze verklappen alles van de film, of het is niet representatief...
Het kleine stukje wat onder de titel staat bij IMDb is voor mij genoegquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
So true![]()
![]()
Maarja, anders weet ik nog niets
Hmm, ik ben té nieuwsgierigquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het kleine stukje wat onder de titel staat bij IMDb is voor mij genoegen dan nog het metacritic oordeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |