le Pirate Bayquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was van plan om hem te zien in de bios maar dat is er niet van gekomen.
Ja, had ik in de zomer gedaan maar die kwaliteit was kut. Toen ging ik maar een andere die ik had gedownload kijken. Verder niet meer aan gedacht. Sowieso weinig films gekeken dit jaar.quote:
Goede site idd.quote:
Waarom dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind de piratenbaai maar zwak als torrentsite, altijd al gevonden...
Niet mooi vormgegeven en geen categorieën oid, geef mij maar schopkont (in engels) torrents...quote:
Hoe was je steen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
Kliiiiiiiing klokje, klingelingeling!
Kliiiiiiiing klokje, kliiiing!
Laat de boodschap hooooooreeeeen!
Christus is geboooooooreeeen!
Hoera
Ja, als je die opeet om eronder vandaan te komen duurt het inderdaad lang voordat je de blije boodschap hoort...quote:
Hoera voor Christusquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, als je die opeet om eronder vandaan te komen duurt het inderdaad lang voordat je de blije boodschap hoort...
quote:
Echt mooi vind ik het ook niet maar het is wel heel duidelijk. Categorieën heb ik niet nodig maar hebben ze wel op TPB.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet mooi vormgegeven en geen categorieën oid, geef mij maar schopkont (in engels) torrents...
Maar de categorieën worden niet zo weergeven als op schopkont...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt mooi vind ik het ook niet maar het is wel heel duidelijk. Categorieën heb ik niet nodig maar hebben ze wel op TPB.
Ach, ik gebruik ze toch nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar de categorieën worden niet zo weergeven als op schopkont...
Nouja, je ziet heel gemakkelijk de nieuwste films en series verschijnen en je ziet zo ook wat hot is, dat mis ik dus bij de baai...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, ik gebruik ze toch nietHeel soms als ik een band zoek en er is een film met dezelfde naam dan vink ik gewoon muziek aan.
Hey fanquote:
Ja, dat kan wel handig zijn. Maar ik gebruik het het meest voor muziek en dan luister ik niet wat 'populair' isquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, je ziet heel gemakkelijk de nieuwste films en series verschijnen en je ziet zo ook wat hot is, dat mis ik dus bij de baai...
Hé ventilators!quote:
Spotify voor muziekquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel handig zijn. Maar ik gebruik het het meest voor muziek en dan luister ik niet wat 'populair' isVoor films kijk ik meestal op https://en.wikipedia.org/wiki/2013_in_film
Die heb ik dan in principe dus al gezien. Is de nieuwe van de Coen-brothers al uit op DVD, of de nieuwe van Von Trier, of de Hobbit nr 2?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:20 schreef Iwanius het volgende:
Alle goeie films van afgelopen jaar zijn al uit op dvd of zelfs BR. Kwestie van heel goed zoeken.
Shitquote:
jij hen geen smaak dus dan zal t wel een goede film zijn #yoloquote:
in 3d was ie wel oke, maar alleen omdat t 3d vet was gedaan in tegenstelling tot de meeste 3d filmsquote:
Dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
in 3d was ie wel oke, maar alleen omdat t 3d vet was gedaan in tegenstelling tot de meeste 3d films
Silent Hill 3D is ergerquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
Weet je wat pas een kutfilm is?
Pacific Rim.
Neen, we dachter gisteren goh, toch maar eens doen, Silent Hill & such, tof, alles, maar..neen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet gezien, maar die hoef ik dus blijkbaar ook niet te zien.
Zegt mij niets, maar ook dat zegt niets.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb trouwens gisteren of eergisteren een hele toffe film gezien: Out of the Furnace, nog niet uit in Nederland, maar jongens wat vetMet Casey Affleck, Woody Harrelson en Christian Bale
Screener, volgens mij nog niet eens uit in Amerikaquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zegt mij niets, maar ook dat zegt niets.
Straks eens een trailer zoekenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Screener, volgens mij nog niet eens uit in Amerika
So truequote:Op zaterdag 28 december 2013 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik haat trailersOf ze verklappen alles van de film, of het is niet representatief...
Het kleine stukje wat onder de titel staat bij IMDb is voor mij genoegquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
So true![]()
![]()
Maarja, anders weet ik nog niets
Hmm, ik ben té nieuwsgierigquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het kleine stukje wat onder de titel staat bij IMDb is voor mij genoegen dan nog het metacritic oordeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |