Latersquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:31 schreef Lt.Surge het volgende:
Maaaaaaaaar gf komt zo thuis, dus ik ga in bed liggen en mezelf bedekken met snoepjes.
Tjauw!
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:37 schreef bondage het volgende:
[..]
God wil dat je het bloed van zijn zoon drinkt.
Lekkerquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:43 schreef bondage het volgende:
Ik heb deze van mijn vrouw gekregen omdat het een paar dagen geleden exact 5 jaar was geleden dat we elkaar voor het eerst gezien hadden.
[ afbeelding ]
Oh myquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:43 schreef bondage het volgende:
Ik heb deze van mijn vrouw gekregen omdat het een paar dagen geleden exact 5 jaar was geleden dat we elkaar voor het eerst gezien hadden.
[ afbeelding ]
Daar doe je het toch voorquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Zitten twee flessen Westmalle bij
Zeker weten. Ik vind de meeste Trappistenbieren wel goed te doen maar Westmalle heeft bij mij wel een streepje voor qua smaak.quote:
Ik was er niet bepaald weg van, maar mijn voorkeur gaat over het algemeen uit naar de Stoutquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik vind de meeste Trappistenbieren wel goed te doen maar Westmalle heeft bij mij wel een streepje voor qua smaak.
Nice, ik was in een klooster bij Krákow (Polen) en daar verkochten ze La Trappequote:Op zaterdag 28 december 2013 01:43 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de koning onder de bieren. Slechts één keer mogen proeven helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik wil ooit een keer Westvleteren proeven.
Stout heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was er niet bepaald weg van, maar mijn voorkeur gaat over het algemeen uit naar de Stout
Karmeliet is anders wel speciaalbier geloof ik.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
Het hoeft ook niet speciaal hoor...
Nog nooit guinness gehad?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Stout heb ik nog nooit geprobeerd
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nice, ik was in een klooster bij Krákow (Polen) en daar verkochten ze La Trappe
Kloptquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:00 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Karmeliet is anders wel speciaalbier geloof ik.
Ik wel, vanacht nog!quote:
La Chouffe?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:02 schreef bondage het volgende:
Ik heb ook een keer een pakket bier met een kabouter op het label (kan ff niet op de naam komen) gehad van een kameraad, dat was ook goed te doen
Niet dat dat kwaliteit is, maar het is wegdrinkstout. Maar, zoals wikipedia terecht aangeeft: het bier is over het algemeen bitter van smaak.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:02 schreef bondage het volgende:
Ik heb ook een keer een pakket bier met een kabouter op het label (kan ff niet op de naam komen) gehad van een kameraad, dat was ook goed te doen
quote:
Bitter vind ik niet per se vies. Zal het een keer proberen, ben er altijd wel voor in om een keer wat anders te proberen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet dat dat kwaliteit is, maar het is wegdrinkstout. Maar, zoals wikipedia terecht aangeeft: het bier is over het algemeen bitter van smaak.
Blinde test?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef #ANONIEM het volgende:
Onze brouwcommissie had laatst een bierproeverij gehouden, maar aan het eind was iedereen zo bezopen dat ze Schultenbrau als het beste biertje verkozen.
Begin gewoon met die van HJ, Grand Prestige, lekker bier.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sowieso moet ik vaker speciaalbieren gaan drinken.
Ik zou het alleen niet wegdrinken als een Amsteltje. Je kunt er goed bezopen van rakenquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sowieso moet ik vaker speciaalbieren gaan drinken.
Volgens mij, als je het meteen goed wilt doen, moet je met Hel&Verdoemenis beginnen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Bitter vind ik niet per se vies. Zal het een keer proberen, ben er altijd wel voor in om een keer wat anders te proberen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef #ANONIEM het volgende:
Onze brouwcommissie had laatst een bierproeverij gehouden, maar aan het eind was iedereen zo bezopen dat ze Schultenbrau als het beste biertje verkozen.
Ik heb het een keer in een Ierse Pub gedronken, halve liter van de tap en die was veel bitterder dan de flesjes Guinness dat ik vanacht had.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet dat dat kwaliteit is, maar het is wegdrinkstout. Maar, zoals wikipedia terecht aangeeft: het bier is over het algemeen bitter van smaak.
Bitter heb ik normaal ook weinig op tegen, maar Guinness is alleen maar bitter, blergh.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Bitter vind ik niet per se vies. Zal het een keer proberen, ben er altijd wel voor in om een keer wat anders te proberen.
Ziet er ook niet verkeerd uit idd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij, als je het meteen goed wilt doen, moet je met Hel&Verdoemenis beginnen.
Specialiteit van De Molenquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ziet er ook niet verkeerd uit idd.
[ afbeelding ]
Die is nice jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:06 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Begin gewoon met die van HJ, Grand Prestige, lekker bier.
Ik geloof er niks van.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:10 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn eerste grote FOK!meet heb ik meteen 13 verschillende soorten bier gedronken ofzoWas ook de eerste keer dat ik veel dronk, maar ik werd niet dronken. (ieder jaar dat ik dit vertel of schrijf wordt het steeds meer)
Dat laatste zinnetje tussen haakjes maakt het er sowieso al niet geloofwaardiger op.quote:
Ik kijk alleen Arrow uit dat lijstje, en dat wordt de laatste zo bizar dat ik denk er mee te stoppen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SNL, Arrow, Castle, Elementary, Agents of SHIELD, The Blacklist, de nieuwste films
Agh, het is beter dan Agents of Shieldquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:49 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Arrow uit dat lijstje, en dat wordt de laatste zo bizar dat ik denk er mee te stoppen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 03:10 schreef Dagoduck het volgende:
En 8.30 gaat de wekker! Even sporten en frisse lucht inademen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |