* Lt.Surge hijst broek weer omhoog.quote:
Boefje tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
* Lt.Surge hijst broek weer omhoog.
whut
Verschillende smaken moeten er zijn. Geen probleem.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet gekeken. Maark en het niet, en nee, niet mijn ding ook echt. toch bedankt.
Dat klopt. Geen probleem ook!quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Verschillende smaken moeten er zijn. Geen probleem.
Mijn vrouw kan dat ook. Ze weet acteurs zo te herkennen en de namen te noemen die ze in verschillende films/series hebben gehad en wat zo ongeveer hun rol was. Ze kan echrer ook met gemak alle details van onze bruiloft naar boven halenquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
Wat ik wel echt vreemd vind, is als mensen bij GoT dus alles van die personen weten en nu nog elk detail van de series kunnen terughalen. Enige wat nog goed in geheugen staat gegrift, behalve de personen is de bloedbruiloft
Klopt ook nog.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
ik bracht die 500ml in verband met het fappen van Lt.Surge... vreemd
Altijd. Gezond en zo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij neemt hapjes van je fapjes?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
ik bracht die 500ml in verband met het fappen van Lt.Surge... vreemd
Clip is idd geen goed idee om te bekijken als manquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat klopt. Geen probleem ook!
Hier moet je juist geen clip kijken.
Ik heb een poging gedaan je te waarschuwen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Clip is idd geen goed idee om te bekijken als man
Boeien. Het gaat om het idee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat voor ijs 't is, straks vind je het niet eens lekker
Ik zag bondage en werd nieuwsgierigquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan je te waarschuwen.
Je kunt niet alles hebben he.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zag bondage en werd nieuwsgierigMaar zijn alleen mannen die gedomineerd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |