Yeshquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, we dachter gisteren goh, toch maar eens doen, Silent Hill & such, tof, alles, maar..neen.
Echt..neen
Mocht je nog aanraders hebben ik hoor het graag.
P.s
Now you see me was wel erg tof!
Sowieso die Facebook dude acteurquote:
Jesse Eisenberg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sowieso die Facebook dude acteur![]()
Vraag me geen namen.
Ja die jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jesse Eisenberg.Wist niet eens dat die daar in speelde
Wat een flutrecensent ben ik eigenlijk
arme ziel, ik heb ook nog geen weekendquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:54 schreef Monopoly het volgende:
Geen weekend hier
Net klaar met werk en morgenavond weer.
Ach, beetje cruisen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:54 schreef Monopoly het volgende:
Geen weekend hier
Net klaar met werk en morgenavond weer.
Ach, beetje iets.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
arme ziel, ik heb ook nog geen weekend
Gewoon je deur open zetten, briefje aan de deur, wij slapen nog.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:00 schreef #ANONIEM het volgende:
Pakketje komt morgen tussen 10:30 en 12:30, moet ik nog vroeg opstaan ook.
En dan de hond aan de deur binden.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon je deur open zetten, briefje aan de deur, wij slapen nog.
Bristolwerkquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, beetje cruisen.
[..]
Ach, beetje iets.
Bijvoorbeeld. En even koffie zetten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:01 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
En dan de hond aan de deur binden.
Welke winkel moet ik trashen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
BristolwerkZigeuners de winkel overhoop gooien
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
BristolwerkZigeuners de winkel overhoop gooien
Ja prima. Beetje werken, beetje chillenquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alles goed afgezien van weekendloosheid?
Fout, maar ik kan nu niet zien wat er fout is.quote:
Gifje plz.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Joint + snoeiharde hardcore = stuiterend de kamer door.
Ja maar dat is gevaarlijk, bontkraagjes, petjes en ander tuig en zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja die mag je ook wel trashen hoor, dan heb ik er geen last van
Die denken er wel bij.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is raar omdat er dan geen geluid bij zit
Namen ben ik ook echt slecht in ja.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sowieso die Facebook dude acteur![]()
Vraag me geen namen.
Ik ken de helft van m'n klas niet eens bij naamquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Namen ben ik ook echt slecht in ja.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ken de helft van m'n klas niet eens bij naam
Dan maar kort uitleggen, ze weten het vaak wel.
Go us!
Beetje jammer wel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Sorry, geen zin om een filmpje te maken
Vroeger was ik er best goed in. Daar is nu helaas niet veel meer van overquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Namen ben ik ook echt slecht in ja.
Ja, die kerel die lijkt op iemand uit een Donald Duck strip. Oooooh stefan bedoel je! Ja die denk ik.quote:
Winter party hit? Dat is al twee jaar oud man.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:07 schreef Lt.Surge het volgende:
Geen idee hoe ik hier aan kom, maar duimpje omhoog.
Ja weet ik veel, kzie het net pas in mijn dafuq is deze lijst.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:11 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Winter party hit? Dat is al twee jaar oud man.
Dat was raar... Ik las dat je een klap tegen je kop had gehad met een telefoonquote:
Vaak genoeg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat was raar... Ik las dat je een klap tegen je kop had gehad met een telefoon
Mijn broer is er ook goed in, die herkent acteurs direct, kan ie meteen een waslijst films/series opnoemen waar die acteur dan ook in heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Vroeger was ik er best goed in. Daar is nu helaas niet veel meer van over
ff luisteren maarquote:
Heb ik nu ook, de rest wordt er gek vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn broer is er ook goed in, die herkent acteurs direct, kan ie meteen een waslijst films/series opnoemen waar die acteur dan ook in heeft gespeeld.Bizar wel.
Precies jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, die kerel die lijkt op iemand uit een Donald Duck strip. Oooooh stefan bedoel je! Ja die denk ik.
Handig.
Klopt maar zeer vervelend als ze niet weten wie je nou bedoelt, en jij precies omschrijft hoe die persoon er uit ziet.quote:
Meeste van de films en series die m'n broer dan opnoemt, ken ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb ik nu ook, de rest wordt er gek van
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt maar zeer vervelend als ze niet weten wie je nou bedoelt, en jij precies omschrijft hoe die persoon er uit ziet.
Maar ik kijk ook soms per acteur op IMDb, dus misschien dat dat helptquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meeste van de films en series die m'n broer dan opnoemt, ken ik niet.Dat is dan wel ergerlijk ja.
Ligt altijd aan hun. Punt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaDan mis je nét dat ene detail, waardoor de ander het echt niet doorheeft.
Een soort lopende IMDb zeg maarquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn broer is er ook goed in, die herkent acteurs direct, kan ie meteen een waslijst films/series opnoemen waar die acteur dan ook in heeft gespeeld.Bizar wel.
Oh, dat doe ik echt niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik kijk ook soms per acteur op IMDb, dus misschien dat dat helpt
Niet gekeken. Maark en het niet, en nee, niet mijn ding ook echt. toch bedankt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Filmpje is ook erg nice. Die lichteffecten zijn meesterlijk.
* Lt.Surge hijst broek weer omhoog.quote:
Boefje tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
* Lt.Surge hijst broek weer omhoog.
whut
Verschillende smaken moeten er zijn. Geen probleem.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet gekeken. Maark en het niet, en nee, niet mijn ding ook echt. toch bedankt.
Dat klopt. Geen probleem ook!quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Verschillende smaken moeten er zijn. Geen probleem.
Mijn vrouw kan dat ook. Ze weet acteurs zo te herkennen en de namen te noemen die ze in verschillende films/series hebben gehad en wat zo ongeveer hun rol was. Ze kan echrer ook met gemak alle details van onze bruiloft naar boven halenquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
Wat ik wel echt vreemd vind, is als mensen bij GoT dus alles van die personen weten en nu nog elk detail van de series kunnen terughalen. Enige wat nog goed in geheugen staat gegrift, behalve de personen is de bloedbruiloft
Klopt ook nog.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
ik bracht die 500ml in verband met het fappen van Lt.Surge... vreemd
Altijd. Gezond en zo.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij neemt hapjes van je fapjes?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
ik bracht die 500ml in verband met het fappen van Lt.Surge... vreemd
Clip is idd geen goed idee om te bekijken als manquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat klopt. Geen probleem ook!
Hier moet je juist geen clip kijken.
Ik heb een poging gedaan je te waarschuwen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Clip is idd geen goed idee om te bekijken als man
Boeien. Het gaat om het idee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat voor ijs 't is, straks vind je het niet eens lekker
Ik zag bondage en werd nieuwsgierigquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan je te waarschuwen.
Je kunt niet alles hebben he.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zag bondage en werd nieuwsgierigMaar zijn alleen mannen die gedomineerd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |