Mijn broer is er ook goed in, die herkent acteurs direct, kan ie meteen een waslijst films/series opnoemen waar die acteur dan ook in heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Vroeger was ik er best goed in. Daar is nu helaas niet veel meer van over
ff luisteren maarquote:
Heb ik nu ook, de rest wordt er gek vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn broer is er ook goed in, die herkent acteurs direct, kan ie meteen een waslijst films/series opnoemen waar die acteur dan ook in heeft gespeeld.Bizar wel.
Precies jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, die kerel die lijkt op iemand uit een Donald Duck strip. Oooooh stefan bedoel je! Ja die denk ik.
Handig.
Klopt maar zeer vervelend als ze niet weten wie je nou bedoelt, en jij precies omschrijft hoe die persoon er uit ziet.quote:
Meeste van de films en series die m'n broer dan opnoemt, ken ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb ik nu ook, de rest wordt er gek van
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt maar zeer vervelend als ze niet weten wie je nou bedoelt, en jij precies omschrijft hoe die persoon er uit ziet.
Maar ik kijk ook soms per acteur op IMDb, dus misschien dat dat helptquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meeste van de films en series die m'n broer dan opnoemt, ken ik niet.Dat is dan wel ergerlijk ja.
Ligt altijd aan hun. Punt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaDan mis je nét dat ene detail, waardoor de ander het echt niet doorheeft.
Een soort lopende IMDb zeg maarquote:Op zaterdag 28 december 2013 01:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn broer is er ook goed in, die herkent acteurs direct, kan ie meteen een waslijst films/series opnoemen waar die acteur dan ook in heeft gespeeld.Bizar wel.
Oh, dat doe ik echt niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik kijk ook soms per acteur op IMDb, dus misschien dat dat helpt
Niet gekeken. Maark en het niet, en nee, niet mijn ding ook echt. toch bedankt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Filmpje is ook erg nice. Die lichteffecten zijn meesterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |