quote:
nee nee hij komt er nu aanquote:Op donderdag 26 december 2013 02:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd, Bitterlemon weer hoor.Ik val bijna in slaap ja.
Al klaar, Slowpoke.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:20 schreef Rezania het volgende:
Bitterlemon, ga spellchecken, verdomme.
Kaapren varen!quote:
Check Aldi eten bij de aldi!quote:
Ja, ik had 100 en 111, en toch altijd weer kapen.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat mensen graag topictitels willen verzinnen.
Vakantie genomen!quote:
Mijn pa niet! En ik noem mijn papa nooit pa. Vindt hij niet leukquote:
En dat ja!quote:
Zal ik morgen doenquote:
D44444444444vEINZEINZEINZEINZEINZEINZDquote:Op donderdag 26 december 2013 02:24 schreef d4v1d het volgende:
TOOOOOOOOOOPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICCCCCCCCCCCCCCC
quote:Op donderdag 26 december 2013 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal ik morgen doenHij 'kent' FOK! inmiddels wel want hij heeft een kerstpakket gekregen van een FOK!ker haha
JAAAA!quote:
Cheerleadersquote:
Prachtigquote:Op donderdag 26 december 2013 02:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat vond je van m'n Hertog Janny?
Terecht. Ik ga dat zo ook laten doenquote:Op donderdag 26 december 2013 02:38 schreef Rezania het volgende:
Goed verhaal van Mono.Nu kan ik vredig gaan fappen en slapen, trusten.
quote:Op donderdag 26 december 2013 02:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben lichtelijk onder invloed van geestverruimende middelen.
Fuck, ik ook man.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:52 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben lichtelijk onder invloed van geestverruimende middelen.
sowieso nog ff topic lezenquote:Op donderdag 26 december 2013 02:54 schreef Amarantha het volgende:
Blegh over 7 uur gaat de wekker alweer, binnen een uur joint zien op te roken
wat nou dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 03:05 schreef Amarantha het volgende:
Eerst even een condoleance kaartje uitzoeken op Greetz en versturenBah
Hmm lang verhaal wel, zet even in spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 26 december 2013 03:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm lang verhaal wel, zet even in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 03:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm lang verhaal wel, zet even in spoilerhmm ja lastig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik je vader was zou ik denk ik gewoon gaan, het is zijn familie, dan maakt het niet uit wat andere mensen daarvan vinden. Hij wil afscheid nemen van zijn nichtje, dan mag hij dat, ongeacht ruzies of whatever.
Nichtje van mijn moeder (die ik ook vrij goed ken) heeft pas te horen gekregen dat haar huidkanker (melanoom) is uitgezaaid tot in haar lymfeklieren en ze een ongeneeslijke tumor in haar buik heeft, ze heeft nog een jaar..
Weird man..
Gecondoleerd <3Fuck the EBU.
Jepquote:Op donderdag 26 december 2013 03:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel een raar gevoel, niet?
Hmm ja maar mijn pa is wat dat betreft vrij koppigquote:Op donderdag 26 december 2013 03:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
hmm ja lastig..
Als ik je vader was zou ik denk ik gewoon gaan, het is zijn familie, dan maakt het niet uit wat andere mensen daarvan vinden. Hij wil afscheid nemen van zijn nichtje, dan mag hij dat, ongeacht ruzies of whatever.
Nichtje van mijn moeder (die ik ook vrij goed ken) heeft pas te horen gekregen dat haar huidkanker (melanoom) is uitgezaaid tot in haar lymfeklieren en ze een ongeneeslijke tumor in haar buik heeft, ze heeft nog een jaar..
Weird man..
Gecondoleerd <3
Ja wel naar allemaalquote:Op donderdag 26 december 2013 03:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ja maar mijn pa is wat dat betreft vrij koppigEn mijn moeder gaat.. zit hij ook niet op te wachtten. Jij ook sterkte
Is nooit leuk om te horen, bah nare ziekte
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 december 2013 03:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja wel naar allemaal
Mja wij gaan slapentrusten
Idd heel makkelijk heb het gebruikt voor valentijn maar wat je dan voor een bos rozen betaald is echt fucking veel maarja het werkt wel goedquote:Op donderdag 26 december 2013 03:53 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso is Greetz echt een geweldige site voor kaartjes. Aangezien het niet eens zo heel veel meer kost dan in de winkel en je kunt ze hier helemaal persoonlijk maken enz en lekker lui achter de pc haha
Ik gebruik de cadeau service van hun nooitquote:Op donderdag 26 december 2013 04:04 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd heel makkelijk heb het gebruikt voor valentijn maar wat je dan voor een bos rozen betaald is echt fucking veel maarja het werkt wel goed
Dat is idd goedkoop was nog geen 10 euro voor een grote kaartquote:Op donderdag 26 december 2013 04:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik gebruik de cadeau service van hun nooitAlleen kaartjes en die zijn best betaalbaar
Ik ben gierig, ik stuur alleen kleine kaartjes. Wellicht met Valentijnsdag ook een grote kopen, alleen woont die gene bij me in huisquote:Op donderdag 26 december 2013 04:08 schreef klawie het volgende:
[..]
Dat is idd goedkoop was nog geen 10 euro voor een grote kaart
Dat kreeg je als bedankje voor je kaartje?quote:Op donderdag 26 december 2013 04:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk en deel mijn goede ervaringen met greetz en erom heenlol
Gekke hosselbaas, deze man.quote:
Had een week voor valentijn ruzie met me ex gekregen door mij eige schuld en zat er best wel mee dus dacht om nou langs te gaan geen strak plan dus greetz ingeschakeld valentijn kreeg ze alles en vond het heel lief en wou alles uitpraten ik kwam er vrijdag avond en ging pas zondaiddag naar huisquote:Op donderdag 26 december 2013 04:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat kreeg je als bedankje voor je kaartje?
Mijn slaapritmequote:Op donderdag 26 december 2013 04:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Het is half 5 dan let ik daar niet op sorry
Het was het wel waardquote:Op donderdag 26 december 2013 04:32 schreef Amarantha het volgende:
Geen goedmaak seks hebben zonder kaart
Idd ik ga nu ook echtquote:Op donderdag 26 december 2013 04:38 schreef Amarantha het volgende:
Genoeg gepraat over seks, kaartjes, Valentijnsdag. Ik ga slapen, over minder dan 5½ uur gaat mijn wekker!
quote:Op donderdag 26 december 2013 04:31 schreef klawie het volgende:
[..]
Had een week voor valentijn ruzie met me ex gekregen door mij eige schuld en zat er best wel mee dus dacht om nou langs te gaan geen strak plan dus greetz ingeschakeld valentijn kreeg ze alles en vond het heel lief en wou alles uitpraten ik kwam er vrijdag avond en ging pas zondaiddag naar huis
Nooit gedacht dat mij leven interresant is
Toch nog wel een beetje hè?quote:Op donderdag 26 december 2013 04:49 schreef LittleBrownie het volgende:
omg orange is the new black is spann0nd omg
Ja, echt niet verwachtquote:
12 nuquote:
Altijd het einde van een seizoenquote:Op donderdag 26 december 2013 05:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh niceDat zijn wel de beste twee ja
12 & 13.
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 05:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Altijd het einde van een seizoen
Gaat wel lukkenquote:Op donderdag 26 december 2013 05:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaProberen ze je natuurlijk nog net even over te halen sowieso seizoen twee te gaan kijken.
ONZ / Best wel vroeg zeg :{quote:Op donderdag 26 december 2013 06:05 schreef BBQSausage het volgende:
Wat doe jij hier al zo vroeg? Of nog zo laat?
quote:Op donderdag 26 december 2013 06:06 schreef murp het volgende:
Een kind die om 4uur vond dat het dag is
Kind is pas 1 jaar, dus discussie heeft geen zin.. Laten huilen ook niet, Dan maakt ze iedereen wakkerquote:Op donderdag 26 december 2013 06:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]En jij was de enige die dat kind kon vertellen dat dat pas over minstens 6 uur zo is?
En je kan er ook geen speen in duwen of zo? Zit er geen uitknop op?quote:Op donderdag 26 december 2013 06:09 schreef murp het volgende:
[..]
Kind is pas 1 jaar, dus discussie heeft geen zin.. Laten huilen ook niet, Dan maakt ze iedereen wakker
Nee, batterijen zitten er ook niet inquote:Op donderdag 26 december 2013 06:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En je kan er ook geen speen in duwen of zo? Zit er geen uitknop op?
Bah, terugbrengen dus.quote:Op donderdag 26 december 2013 06:12 schreef murp het volgende:
[..]
Nee, batterijen zitten er ook niet in
Nee, volgens mij kan ik het niet meer terugduwen.. Geen iedee of dat nog past want ik heb het al een tijd niet gezienquote:Op donderdag 26 december 2013 06:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bah, terugbrengen dus.Of zit er ook geen garantie op?
Dat zal helemaal lekker zijn jahquote:Op donderdag 26 december 2013 06:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat mag ook wel ja, zal d'r nog eens bij moeten komen dat het een etter is.
of zeurende kinderen die de tablet willen en drinken en eten en dit en dat.. Want zo 1tje heb ik er ook nog rond lopenquote:
Ohquote:Op donderdag 26 december 2013 06:14 schreef murp het volgende:
[..]
Nee, volgens mij kan ik het niet meer terugduwen.. Geen iedee of dat nog past want ik heb het al een tijd niet gezien
nog maar 18 jaar, dan ben ik er vanafquote:Op donderdag 26 december 2013 06:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OhBalen.. Dan moet je er dus maar mee leren leven, bah.
Held.quote:Op donderdag 26 december 2013 06:17 schreef murp het volgende:
[..]
of zeurende kinderen die de tablet willen en drinken en eten en dit en dat.. Want zo 1tje heb ik er ook nog rond lopen
Ah joh, paar keer met je ogen knipperen, en 't is zo voorbij.quote:Op donderdag 26 december 2013 06:20 schreef murp het volgende:
[..]
nog maar 18 jaar, dan ben ik er vanaf
Jij ook hè! Fijne kerst nogquote:Op donderdag 26 december 2013 06:21 schreef murp het volgende:
veel plezier vandaag he als ik jullie niet meer spreek!
Same here.. hoewel ik nog niet meteen ga eten maar ik word wel over 40 minuten opgehaaldquote:Op donderdag 26 december 2013 11:45 schreef Maringo het volgende:
En daar zit je dan netjes aangekleed met je brakke hoofd te wachten op de lunch..
Godver murp, is het al zo met je gesteld?quote:Op donderdag 26 december 2013 06:14 schreef murp het volgende:
Geen iedee of dat nog past want ik heb het al een tijd niet gezien
waar zie je dat?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
Topposters voor users die zich geregisteerd hebben in 07-2008
1 Dagoduck 66418
2 timmmmm 45223
3 Nouk84 37484
4 Noortje. 30154
5 HSG 18968
6 muisje-eliza 16701
7 Apuleius 16582
8 formerjellybean 15067
9 Afhaalchinees 14785
10 Fortune_Cookie 14554
MHUWHAHAHAHAHA
Topposters voor users die zich geregisteerd hebben in 01-2010quote:Op donderdag 26 december 2013 12:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
waar zie je dat?zie bij de stats niet zo'n optie
Verdammtquote:Op donderdag 26 december 2013 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Topposters voor users die zich geregisteerd hebben in 01-2010
1 Smoofie 69486
2 FkTwkGs2012 47160
3 2Happy4U 43502
4 Mexicaantje. 37753
5 Moira. 33426
6 KomtTijd... 27959
7 Helpmefok 22029
8 WillFerrell 21199
9 Argo 18868
10 Iwanius 16376
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:59 schreef Dagoduck het volgende:
Haha die URL: newbie user = Moira.
Ik weet inderdaad niet of er een kinderhoofd in pastquote:Op donderdag 26 december 2013 12:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godver murp, is het al zo met je gesteld?
Arme jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
DrNick als:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Dark Scientist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Rezania doet muhuwhahaha
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ja dikke kak. Dik lopen betalen + allemaal naabs nuquote:
Die ragen na elke ronde en dan weer wachten en shit.
Gelukkig hebben we Donnie & Lemon.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
RCT3?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heb ik wel veel gespeeld, 6 jaar terug ofzoquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ah die heb ik ook nu idd, alweerquote:Nu eens legaal. Ben de cd's kwijt ;_;
En State of Decay gekocht. En net C&C Ultimate Collection via Tweakers!I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Toen RCT3 uit kwam in 2004 had mijn vader hem gedownload en toen kreeg ik een aantal jaar later een abn-amro rekening waarbij je hem gratis kreeg, toen had ik de legale versiequote:Op donderdag 26 december 2013 14:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah die heb ik ook nu idd, alweerNu eens legaal. Ben de cd's kwijt ;_;
En State of Decay gekocht. En net C&C Ultimate Collection via Tweakers!RCT en RCT2 heb ik ook nog wel liggen (illegale versie)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mjuh ik had toen zo'n box gekocht voor 5 euro ofzo met alle delen + uitbreidingen. Maar ik & CD's..quote:Op donderdag 26 december 2013 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen RCT3 uit kwam in 2004 had mijn vader hem gedownload en toen kreeg ik een aantal jaar later een abn-amro rekening waarbij je hem gratis kreeg, toen had ik de legale versieRCT en RCT2 heb ik ook nog wel liggen (illegale versie)
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
The Who 7''
Wie is Henk
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!![]()
Kun je zien dat Henk al minstens 40 jaar geen populaire naam meer is.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1920&bih=978
Al die mooie knapen zijn Henk.![]()
![]()
Half zes gingen we zitten, we hebben nu enkel een voorgerecht gehad. * Rezania valt om van de honger.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Is mij wel geluktquote:Op donderdag 26 december 2013 18:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Konkerzooi. Die 2 min die ik nog heb gaat t niet lukkenFuck yeah.
![]()
Kutttt[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Heb jij nu Steam?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is mij wel geluktFuck yeah.
quote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Same. En lekker etenquote:Op donderdag 26 december 2013 18:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja bevalt me wel.Tot nu toe gigantisch lui, lekker achterover hangen en niks doen.
Jij?![]()
![]()
Hiquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
ohaiquote:
how's life?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Weer gewonnen bij keezen
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Prima!quote:
Fijne feestdagen nog
Hoe is het daar?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
jij ookquote:Op donderdag 26 december 2013 20:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Prima!
Fijne feestdagen nog
Hoe is het daar?
goed, lekker rustig dagje gehadReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Mooiquote:Op donderdag 26 december 2013 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij ook
goed, lekker rustig dagje gehad
moest googlen. ziet uit als mens erger je niet. maar bij keezen denk ik meestal aan iets anders .quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Zoiets jaquote:Op donderdag 26 december 2013 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moest googlen. ziet uit als mens erger je niet. maar bij keezen denk ik meestal aan iets anders .
Wat dan?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Wat.quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Hoe?
http://www.telegraaf.nl/f(...)opt_officieel__.html Justin Bieber stopt officieel
Your beauty never ever scared me.![]()
wee ik veel. gewoon een veelgebruikt synoniem vroegah denk ikquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Bullshit.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:12 schreef Amarantha het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)opt_officieel__.html Justin Bieber stopt officieel![]()
Die kerel schreeuwt gewoon om nog meer aandacht. Helemaal nu hij ook met van die kutfilms aan komt zetten.quote:Anders gaat er geen hond naar die films natuurlijk.
![]()
![]()
Boeie, zolang hij maar niet meer op de radio komt. Films zijn een stuk makkelijker te negeren.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die kerel schreeuwt gewoon om nog meer aandacht. Helemaal nu hij ook met van die kutfilms aan komt zetten.Anders gaat er geen hond naar die films natuurlijk.
Bieber
Hij stopt echt niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boeie, zolang hij maar niet meer op de radio komt. Films zijn een stuk makkelijker te negeren.![]()
![]()
Ja jaquote:Op donderdag 26 december 2013 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb jij de kerstcadeaubonnen al gekregen/opgehaald?Ik moet het nog doen.
quote:hoe kan je dat vergeten
Ik kan een h&m cadeaukaart kopen
Maar meh[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Omdat appel en drank.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:41 schreef Etsu het volgende:
Rezania, waarom sprak je me aan om 2 uur vannacht terwijl ik sliep?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ja, vannacht weer.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]Dus iedere keer als jij dronken bent en/of een appel eet, ga je me WhatsAppen?
Ga je weer neuken? Pics dan.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ben ik ook dronken, straks een holebi feest in Groningen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Die hondquote:Op donderdag 26 december 2013 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haters gonna hate.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Blijkbaar niet, aangezien je een ONS gaat zoeken vanavond.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Dus dat betekent dat ik het maar bij 1 persoon moet houden?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, aangezien je een ONS gaat zoeken vanavond.![]()
Dat en rechterhand, soms je linker op feestdagen.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat ik het maar bij 1 persoon moet houden?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat en rechterhand, soms je linker op feestdagen.![]()
![]()
glitternichtquote:Op donderdag 26 december 2013 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haters gonna hate.
[ afbeelding ]![]()
Nee, ik wil een echte twink, ik wil jou.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij samen met Etsu een stelletje ofzo?Dat is ook zo'n glitterboy
Ik ben een stoere kerelquote:Op donderdag 26 december 2013 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik wil een echte twink, ik wil jou.![]()
![]()
Je bent een schattige twink met een babyface.quote:
Ik doe maar alsof ik dit niet gelezen hebquote:Op donderdag 26 december 2013 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent een schattige twink met een babyface.![]()
![]()
Ik heb foto's van jou gezien hè.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik doe maar alsof ik dit niet gelezen heb
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:39 schreef Rezania het volgende:
Ezell, Paxcon is toch fucking schattig?Hier, ik heb wel gelijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
retorische vraag
ja, hij is fucking schattigGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: