Idd heel makkelijk heb het gebruikt voor valentijn maar wat je dan voor een bos rozen betaald is echt fucking veel maarja het werkt wel goedquote:Op donderdag 26 december 2013 03:53 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso is Greetz echt een geweldige site voor kaartjes. Aangezien het niet eens zo heel veel meer kost dan in de winkel en je kunt ze hier helemaal persoonlijk maken enz en lekker lui achter de pc haha
Ik gebruik de cadeau service van hun nooitquote:Op donderdag 26 december 2013 04:04 schreef klawie het volgende:
[..]
Idd heel makkelijk heb het gebruikt voor valentijn maar wat je dan voor een bos rozen betaald is echt fucking veel maarja het werkt wel goed
Dat is idd goedkoop was nog geen 10 euro voor een grote kaartquote:Op donderdag 26 december 2013 04:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik gebruik de cadeau service van hun nooitAlleen kaartjes en die zijn best betaalbaar
Ik ben gierig, ik stuur alleen kleine kaartjes. Wellicht met Valentijnsdag ook een grote kopen, alleen woont die gene bij me in huisquote:Op donderdag 26 december 2013 04:08 schreef klawie het volgende:
[..]
Dat is idd goedkoop was nog geen 10 euro voor een grote kaart
Dat kreeg je als bedankje voor je kaartje?quote:Op donderdag 26 december 2013 04:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk en deel mijn goede ervaringen met greetz en erom heenlol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |