Topposters voor users die zich geregisteerd hebben in 01-2010quote:Op donderdag 26 december 2013 12:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
waar zie je dat?zie bij de stats niet zo'n optie
Verdammtquote:Op donderdag 26 december 2013 12:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Topposters voor users die zich geregisteerd hebben in 01-2010
1 Smoofie 69486
2 FkTwkGs2012 47160
3 2Happy4U 43502
4 Mexicaantje. 37753
5 Moira. 33426
6 KomtTijd... 27959
7 Helpmefok 22029
8 WillFerrell 21199
9 Argo 18868
10 Iwanius 16376
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:59 schreef Dagoduck het volgende:
Haha die URL: newbie user = Moira.
Ik weet inderdaad niet of er een kinderhoofd in pastquote:Op donderdag 26 december 2013 12:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godver murp, is het al zo met je gesteld?
Arme jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
DrNick als:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Dark Scientist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Rezania doet muhuwhahaha
![]()
Ja dikke kak. Dik lopen betalen + allemaal naabs nuquote:
Die ragen na elke ronde en dan weer wachten en shit.
Gelukkig hebben we Donnie & Lemon.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
RCT3?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heb ik wel veel gespeeld, 6 jaar terug ofzoquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ah die heb ik ook nu idd, alweerquote:Nu eens legaal. Ben de cd's kwijt ;_;
En State of Decay gekocht. En net C&C Ultimate Collection via Tweakers!I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Toen RCT3 uit kwam in 2004 had mijn vader hem gedownload en toen kreeg ik een aantal jaar later een abn-amro rekening waarbij je hem gratis kreeg, toen had ik de legale versiequote:Op donderdag 26 december 2013 14:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah die heb ik ook nu idd, alweerNu eens legaal. Ben de cd's kwijt ;_;
En State of Decay gekocht. En net C&C Ultimate Collection via Tweakers!RCT en RCT2 heb ik ook nog wel liggen (illegale versie)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mjuh ik had toen zo'n box gekocht voor 5 euro ofzo met alle delen + uitbreidingen. Maar ik & CD's..quote:Op donderdag 26 december 2013 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen RCT3 uit kwam in 2004 had mijn vader hem gedownload en toen kreeg ik een aantal jaar later een abn-amro rekening waarbij je hem gratis kreeg, toen had ik de legale versieRCT en RCT2 heb ik ook nog wel liggen (illegale versie)
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
The Who 7''
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: