Same. En lekker etenquote:Op donderdag 26 december 2013 18:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja bevalt me wel.Tot nu toe gigantisch lui, lekker achterover hangen en niks doen.
Jij?
Hiquote:
Prima!quote:
jij ookquote:Op donderdag 26 december 2013 20:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Prima!
Fijne feestdagen nog
Hoe is het daar?
Mooiquote:Op donderdag 26 december 2013 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij ook
goed, lekker rustig dagje gehad
moest googlen. ziet uit als mens erger je niet. maar bij keezen denk ik meestal aan iets anders .quote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 26 december 2013 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moest googlen. ziet uit als mens erger je niet. maar bij keezen denk ik meestal aan iets anders .
Wat.quote:
Bullshit.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:12 schreef Amarantha het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)opt_officieel__.html Justin Bieber stopt officieel
Die kerel schreeuwt gewoon om nog meer aandacht. Helemaal nu hij ook met van die kutfilms aan komt zetten.quote:
Boeie, zolang hij maar niet meer op de radio komt. Films zijn een stuk makkelijker te negeren.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die kerel schreeuwt gewoon om nog meer aandacht. Helemaal nu hij ook met van die kutfilms aan komt zetten.Anders gaat er geen hond naar die films natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |