Gekke hosselbaas, deze man.quote:
Had een week voor valentijn ruzie met me ex gekregen door mij eige schuld en zat er best wel mee dus dacht om nou langs te gaan geen strak plan dus greetz ingeschakeld valentijn kreeg ze alles en vond het heel lief en wou alles uitpraten ik kwam er vrijdag avond en ging pas zondaiddag naar huisquote:Op donderdag 26 december 2013 04:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat kreeg je als bedankje voor je kaartje?
Mijn slaapritmequote:Op donderdag 26 december 2013 04:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Het is half 5 dan let ik daar niet op sorry
Het was het wel waardquote:Op donderdag 26 december 2013 04:32 schreef Amarantha het volgende:
Geen goedmaak seks hebben zonder kaart
Idd ik ga nu ook echtquote:Op donderdag 26 december 2013 04:38 schreef Amarantha het volgende:
Genoeg gepraat over seks, kaartjes, Valentijnsdag. Ik ga slapen, over minder dan 5½ uur gaat mijn wekker!
quote:Op donderdag 26 december 2013 04:31 schreef klawie het volgende:
[..]
Had een week voor valentijn ruzie met me ex gekregen door mij eige schuld en zat er best wel mee dus dacht om nou langs te gaan geen strak plan dus greetz ingeschakeld valentijn kreeg ze alles en vond het heel lief en wou alles uitpraten ik kwam er vrijdag avond en ging pas zondaiddag naar huis
Nooit gedacht dat mij leven interresant is
Toch nog wel een beetje hè?quote:Op donderdag 26 december 2013 04:49 schreef LittleBrownie het volgende:
omg orange is the new black is spann0nd omg
Ja, echt niet verwachtquote:
12 nuquote:
Altijd het einde van een seizoenquote:Op donderdag 26 december 2013 05:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh niceDat zijn wel de beste twee ja
12 & 13.
Jaquote:Op donderdag 26 december 2013 05:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Altijd het einde van een seizoen
Gaat wel lukkenquote:Op donderdag 26 december 2013 05:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaProberen ze je natuurlijk nog net even over te halen sowieso seizoen twee te gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |