SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Ik hoop het komt ie tenminste niet meer terug.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:17 schreef Martinello het volgende:
Die chansonbelg van DWDD wordt nu gek.
Bedankt voor deze voor mij nutteloze infoquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertel het erbij.
Oh heb ik het nummer fout?quote:
Ja past automatisch aanquote:
Ik zag de TR al maar moest even scrollen om te zien wat er wasquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cnor kun je de TT even aanpassen?
Oke, excusesquote:
Golden Earringquote:
Eén van de minste iddquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een zeiker van de Oorringen
69 komt eraanquote:
Dit vind ik wel een goede samenvattingquote:
Toch wel, ik ontdekt nog steeds af en toe liedjes van hun uit die oude periodequote:
Armand?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:21 schreef Cee het volgende:
Ik moet nog 1 Haagse act tegenkomen waar ik niet met enige regelmaat van over m'n nek ga.
Toen inderdaad nog The Golden Earrings. Pas later zijn zijn Golden Earring gaan heten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een zeiker van de Oorringen
Nee, snap die idolisatie hier in de regio ook totaal niet.quote:
shocking blue?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:21 schreef Cee het volgende:
Ik moet nog 1 Haagse act tegenkomen waar ik niet met enige regelmaat van over m'n nek ga.
Het Klein Orkestquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:21 schreef Cee het volgende:
Oh Hiquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:21 schreef Cee het volgende:
Ik noem ze standaard de Earrings, maar ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toen inderdaad nog The Golden Earrings. Pas later zijn zijn Golden Earring gaan heten.
The Golden Earrings staan met 3 nummers in de lijst. Golden Earring met 10. Samen dus 13.
Auw!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beetje een Golden Prince Alberts-nummer..
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]Neem nog wat te drinken dan word je wat minder bijdehand misschien.
Gebrek aan smaak dient krachtig te worden veroordeeld.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:21 schreef tong80 het volgende:
Elfletterig waarom val je een user aan omdat je niet met z'n muziekkeuze overweg kan
Dit is mooi trouwens.
Ik zeg altijd The Earring zonder golden...maar dat levert buiten Den Haag vaak verwarring op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik noem ze standaard de Earrings, maar ja.
Ja sws Harriequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:23 schreef FritsFlits het volgende:
Harry Klorkestein / Klein Orkest
Over De Muur is een van de beste Nederlandse nummers, durf er zelfs een Boudewijn de Groot tegenover te zetten
Dat is het enige dat het nummer draagtquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:24 schreef FritsFlits het volgende:
Waarom beweegt mijn been op de maat van dit
Feestquote:
Mijn favoriet is "Een manier om thuis te komen"quote:
quote:
Altijd met Blufquote:
Alle Boudewijnsquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:23 schreef FritsFlits het volgende:
Harry Klorkestein / Klein Orkest
Over De Muur is een van de beste Nederlandse nummers, durf er zelfs een Boudewijn de Groot tegenover te zetten
Dit, heb ik dus ook. Snap die haat niet helemaal.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nou nie tbepaald fan van blof, maar ik vind wel dat Pascal een prettige stem om naar te luisteren heeft
Als ie normale teksten zou zingen zou het een stuk minder vervelend zijn, hoewel nog altijd erg saai.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nou nie tbepaald fan van blof, maar ik vind wel dat Pascal een prettige stem om naar te luisteren heeft
Dat zei ik eerder toch al? Stiekem ben je fanquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:24 schreef FritsFlits het volgende:
Waarom beweegt mijn been op de maat van dit
Teksten die alle kanten op gaan. En Pascal is ook een grote ... in het echtquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit, heb ik dus ook. Snap die haat niet helemaal.
Laat hem dan het nieuws presenteren ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:24 schreef essnhills het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Olga het volgende:
Wat eennummer om bij binnen te komen
overigens
Dat weet ik nogquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder toch al? Stiekem ben je fan
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat hem dan het nieuws presenteren ofzo
Liefs uit Londen vind ik wel mooiquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie normale teksten zou zingen zou het een stuk minder vervelend zijn, hoewel nog altijd erg saai.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat hem dan het nieuws presenteren ofzo
Ohja die teksten, snap er geen hol van nee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Teksten die alle kanten op gaan. En Pascal is ook een grote ... in het echt
Molly's Chamber, McFearless en Charmer zijn daarvan wel leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Of Kings of Leonallemaal hetzelfde
Dit. vooral iddquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
Afgezien van de teksten is het ook zo eentonig.
Dat bedoelde ik precies.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
Afgezien van de teksten is het ook zo eentonig.
Zijn teksten zijn wel altijd een beetje.. eh, apart..quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit, heb ik dus ook. Snap die haat niet helemaal.
Ik vind zijn stem ook niet prettigquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie normale teksten zou zingen zou het een stuk minder vervelend zijn, hoewel nog altijd erg saai.
Gezongen cryptogrammenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja die teksten, snap er geen hol van nee.
Ik vind het altijd wel fijn muzikaal behangquote:
Hun oudere platen moeten nog wel meevallen hoorde ik, maar nooit geluisterd nogquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Molly's Chamber, McFearless en Charmer zijn daarvan wel leuk.
Nou ja ik zing ze in al hun vaagheid toch wel mee hoor, boeit mij hetquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn teksten zijn wel altijd een beetje.. eh, apart..Maar gewoon als achtergrondmuziek kan het prima
Dan luister je daar toch niet naar
Ik heb een behangafstomerquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn muzikaal behang
Ik denk, ik herinner je er even aanquote:
Is het ook niet waard, dat zal ik eerlijk toegeven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hun oudere platen moeten nog wel meevallen hoorde ik, maar nooit geluisterd nog
Na de Top2000 hele nuttige infoquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk, ik herinner je er even aan
Zouden Engelsen/Amerikanen dan hetzelfde hebben?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Homdeck het volgende:
ach ja die teksten. er staan ook genoeg engelstalige nummers in met onbegrijpelijke teksten.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij heb ik deze vorig jaar ook al eens geplaatst maar allez:
[ afbeelding ]
Zo slecht is ie niet eens opgedroogd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij heb ik deze vorig jaar ook al eens geplaatst maar allez:
[ afbeelding ]
Daarom ook prettig als achtergrond muziekquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja ik zing ze in al hun vaagheid toch wel mee hoor, boeit mij het
Ik denk dat die er minder moeite mee hebben. Ga A whiter shade of pale maar eens ontcijferen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden Engelsen/Amerikanen dan hetzelfde hebben?
Dit gebeurde met mijn douchradio en Blofquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb zelfs vanmorgen de radio even stop gezet omdat hij erop was.
Blof natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef tong80 het volgende:
Wat is echte muziek. Blaf of Neil Young ?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef Gehenna het volgende:
Sweet Home Alabama, was het antwoord van de rednecks van Lynyrd Skynyrd hierop
Ik vind hier ook weinig aan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef tong80 het volgende:
Wat is echte muziek. Blaf of Neil Young ?
Eerste nummer en laatste paar zijn tof.quote:
Dat is 't waardquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dit gebeurde met mijn douchradio en Blof
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absoluut, ik hou zulke info heel goed bij in lijstjes enzoquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Na de Top2000 hele nuttige info
Met welke plaat eindigt het uur?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste nummer en laatste paar zijn tof.
dat was op southern man toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef Gehenna het volgende:
Dat valt nog meequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij was de reactie op Southern Man bedoelt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef Gehenna het volgende:
Ik maak ook een Top 100 allertijden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Absoluut, ik hou zulke info heel goed bij in lijstjes enzoIk maak m'n eigen top2000
De Heergod?quote:
Bedoel die persoonlijke weetjesquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Absoluut, ik hou zulke info heel goed bij in lijstjes enzoIk maak m'n eigen top2000
Ik stond een keer tijdens een migraine aanval tijdens een concert van hun, sinds dien ben ik ook allergisch voor hun muziek. Vooral 'That Smell' wordt ik gewoon beroerd van als ik het weer hoorquote:
Het is net de debut LP van de The Beatlesquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste nummer en laatste paar zijn tof.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:31 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik stond een keer tijdens een migraine aanval tijdens een concert van hun, sinds dien ben ik ook allergisch voor hun muziek. Vooral 'That Smell' wordt ik gewoon beroerd van als ik het weer hoor
Zodat we allemaal kunnen meezingenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de tekst van het volgende nummer even uitgetypt.Ik aanvaard geen aansprakelijkheid voor eventuele fouten.
Paul De Leeuw - Vlieg Met Me Mee
Soms zijn er momenten, dat ik aan je denk,
al komen die maar weinig voor.
Seura mor ev'reu hulo, sjeura can teutor ora hiear,
sera ma vieux, ora cerra passieux-to to rorra mahiieux.
Ashma ti sjoem de cha Jerusalem, ashma lich nichna et li la sjalom,
Ich merch ner bjirchne et li de shoarma, ich echne a la chabba
sje ne ceh PLO.
Vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik denk alleen aan jou,
Vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik hou alleen van jou.
vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik hou alleen van jou,
hou alleen van jou.
La mour sons les quandre quandre,
per pi sex ques t'une l'eau du urine.
Qua les mours des chandre, ques che tour de qua la treme.
(Pas qua lettre.) Je pra le chnee.
And my head is over turning laugh, and my feeling ever swearing,
and my tearing over tearing laugh laugh,
Padde di lati, coddi di conti, coddi di rati, di filati, federati,
coddi getta e di fitee.
Und was in der sunten kunten, kunten under war,
und was is in der salt-lieb kunten tunten kunt die sahr.
vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik hou alleen van jou.
Vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik hou alleen van jou,
hou alleen van jou.
vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik hou alleen van jou.
Vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow, ik hou alleen van jou,
hou alleen van jou.
![]()
Here are ze results from the Dutch jury. Germany no points. Hehehe.
* FritsFlits doet de ramen van Uccie dichtquote:
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bedoel die persoonlijke weetjes
op beidequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:31 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Volgens mij was de reactie op Southern Man bedoelt?
OK ik zing meequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de tekst van het volgende nummer even uitgetypt.Ik aanvaard geen aansprakelijkheid voor eventuele fouten.
Paul De Leeuw - Vlieg Met Me Mee
Nee...ik heb mijn grenzen...en Michael Bublé komt er nog aan ...MBquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
* FritsFlits doet de ramen van Uccie dicht
Mooie tijd iddquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
Er zijn jaren geweest dat we voor elk liedje de songtekst postten. Plus een leuke toepasselijk plaatje erbij.
Ik zoek af en toe een gifje op. Maar inderdaad was het vroeger wel vaker dat mensen songteksten postte.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
Er zijn jaren geweest dat we voor elk liedje de songtekst postten. Plus een leuke toepasselijk plaatje erbij.
Dat kan -ie inderdaad ook wel vrij aardig. Je hoeft er verder niet van te houden, maar Paul staat zijn mannetje wel als zanger.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, die bolle die denkt dat-ie kan zingen
Ok ik zing toch wel meequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef FritsFlits het volgende:
Nog zo'n nummer dat we op koor zongenben echt beschadigd
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef FritsFlits het volgende:
Nog zo'n nummer dat we op koor zongenben echt beschadigd
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Martinello het volgende:
Was de B-kant van
[ afbeelding ]
Eerste single die ik ooit kocht.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok ik zing toch wel meeje wordt gewoon meegesleept
Jamai?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef tong80 het volgende:
Zo leer je eens artiesten ontdekken
Wie is die homo zonder muzieksmaak met bril
Scheelt niet veelquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind A Whiter Shade of Pale toch beter...
Ik had toen meerdere schermen openstaan om songteksten te zoeken.. .drukker daarmee dan gewoon posten of luisteren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zoek af en toe een gifje op. Maar inderdaad was het vroeger wel vaker dat mensen songteksten postte.
Twijfelgevalletjequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind A Whiter Shade of Pale toch beter...
Ik ben gestopt na de eerste paar uur. Je kunt niet aan de gang blijvenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef cafca het volgende:
Ik heb werkelijk medelijden met mensen die denken dat dit één van de 15 beste nummers allertijden is
Ditquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan deze meezingen. Fonetisch dan wel.
Eens!! Ik heb een paar cd's en daar staan echt hele mooie nummers op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kan -ie inderdaad ook wel vrij aardig. Je hoeft er verder niet van te houden, maar Paul staat zijn mannetje wel als zanger.
Misschien kun je de 'traditie' nieuw leven inblazenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had toen meerdere schermen openstaan om songteksten te zoeken.. .drukker daarmee dan gewoon posten of luisteren.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:35 schreef Gehenna het volgende:
Tijdens een crematie werd er ooit eens dit nummer voorgelezen
Nog nooit zo hard mijn lach moeten inhouden_!
Tijdens een crematie werd er ooit eens dit nummer heel dramatisch voorgelezen
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben gestopt na de eerste paar uur. Je kunt niet aan de gang blijven
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:35 schreef Berkery het volgende:
Ik ga even aardappels schillen, als ik niet meer terug kom heb ik tijdens michael bubble mijn polsen doorgesneden
WAT.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:35 schreef Gehenna het volgende:
Nee ik pas... ik wilde dit jaar juist minder posten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien kun je de 'traditie' nieuw leven inblazenIk zit op mijn laptop dan gaat het net even wat minder vlot. Beetje heen en weer tabben is lastiger dan met 2 schermen werken.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat een ongelofelijke bagger is dit toch..
Ik schoot nu al keihard in de lachquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:35 schreef Gehenna het volgende:
Nu krijg je geen bloemen meerquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:37 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 steekt de buurman in de hens
Ja echt hè, dat de familie ook echt dacht dat dat een goed idee wasquote:
Bette Midler vind ik vervelend. En ik ga alvast eens kijken wat ik ga eten, volgens mij ben ik vergeten iets voor vanavond te halenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:37 schreef FritsFlits het volgende:
1296 -- Bette Midler - Beast Of Burden
Moves Like Jagger :p
Wat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor echt nog liever Glennis Grace geloof ik.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan Paul de Leeuwquote:
Understatement of today.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef essnhills het volgende:
Dit is niet echt een briljant uur hè?
Sommige dingen moet je misschien eerst bespreken voor je het doetquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja echt hè, dat de familie ook echt dacht dat dat een goed idee was
Ach, zo maak je nog eens wat meequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja echt hè, dat de familie ook echt dacht dat dat een goed idee was
Nou, je kunt ook overdrijven, hè?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat ik dit plaatje mooier vindquote:
Zereneusquote:
Deeper Underground bij de begrafenisquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:39 schreef FritsFlits het volgende:
Als ik word gecremeerd lezen ze maar Great Balls of Fire voor of zo
Het Busje Komt Zoquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:39 schreef FritsFlits het volgende:
Oh shit, nu moet ik piezenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deeper Underground bij de begrafenis
boobies van de buurvrouwquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:39 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar richt hij nou op met zn camera? Sowieso al die lui met hun toestellen en mobieltjes daar..
Ik wil graag deze dan laten horen:quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:39 schreef FritsFlits het volgende:
Ik keek ook naar die 'iets te zware' mevrouw.. Leeft die tafel nog waar ze opstond?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:40 schreef Uccie het volgende:
Oh vreselijk, die mensen in dat café die zo "spontaan" staan te dansen
Geen idee, maar het zijn allemaal 60+ ers die denken dat ze 20 zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik keek ook naar die 'iets te zware' mevrouw.. Leeft die tafel nog waar ze opstond?
Ik heb helemaal niemand ontmoet hierquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand ontmoet hier
Ze weten dondersgoed dat ze geen 20 zijn, ze willen het zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zijn allemaal 60+ ers die denken dat ze 20 zijn
Nog niet hè?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand ontmoet hier
Ik ook wel, maar na 1 liedje heb ik ook wel weer genoeg van hem gehoordquote:
quote:
VERDAMMMMMT ICH LIEB DIIIIIIIICCCHHHHquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:42 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn hemel.... Matthias Reim komt komend uur voorbij...
quote:
fair enough.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar na 1 liedje heb ik ook wel weer genoeg van hem gehoord
Dat mag ik aannemenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
VERDAMMMMMT ICH LIEB DIIIIIIIICCCHHHH
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
"It's pronounced 'bouquet'."
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
"It's pronounced 'bouquet'."
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|