Ach, zo maak je nog eens wat meequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja echt hè, dat de familie ook echt dacht dat dat een goed idee was
Nou, je kunt ook overdrijven, hè?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor echt nog liever Glennis Grace geloof ik.
Ik denk dat ik dit plaatje mooier vindquote:
Zereneusquote:
Deeper Underground bij de begrafenisquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:39 schreef FritsFlits het volgende:
Als ik word gecremeerd lezen ze maar Great Balls of Fire voor of zo
Het Busje Komt Zoquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:39 schreef FritsFlits het volgende:
Oh shit, nu moet ik piezenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deeper Underground bij de begrafenis
boobies van de buurvrouwquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:39 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar richt hij nou op met zn camera? Sowieso al die lui met hun toestellen en mobieltjes daar..
Ik wil graag deze dan laten horen:quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:39 schreef FritsFlits het volgende:
Bette Middler's versie van Beast Of Burden heeft het in de Top 2000 altijd beter gedaan dan de versie van de Rolling Stones. Alleen vorig jaar niet. Toen stonden de Stones op 1209 en Bette op 1280. Dit jaar zijn de verhoudingen weer omgedraaid. De Rolling Stones zakken naar #1466, Bette zakt een paar plaatsen naar #1296.
Ik keek ook naar die 'iets te zware' mevrouw.. Leeft die tafel nog waar ze opstond?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:40 schreef Uccie het volgende:
Oh vreselijk, die mensen in dat café die zo "spontaan" staan te dansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |