Ik zoek af en toe een gifje op. Maar inderdaad was het vroeger wel vaker dat mensen songteksten postte.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
Er zijn jaren geweest dat we voor elk liedje de songtekst postten. Plus een leuke toepasselijk plaatje erbij.
Dat kan -ie inderdaad ook wel vrij aardig. Je hoeft er verder niet van te houden, maar Paul staat zijn mannetje wel als zanger.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, die bolle die denkt dat-ie kan zingen
Ok ik zing toch wel meequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef FritsFlits het volgende:
Nog zo'n nummer dat we op koor zongenben echt beschadigd
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef FritsFlits het volgende:
Nog zo'n nummer dat we op koor zongenben echt beschadigd
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Martinello het volgende:
Was de B-kant van
[ afbeelding ]
Eerste single die ik ooit kocht.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok ik zing toch wel meeje wordt gewoon meegesleept
Jamai?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef tong80 het volgende:
Zo leer je eens artiesten ontdekken
Wie is die homo zonder muzieksmaak met bril
Scheelt niet veelquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind A Whiter Shade of Pale toch beter...
Ik had toen meerdere schermen openstaan om songteksten te zoeken.. .drukker daarmee dan gewoon posten of luisteren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zoek af en toe een gifje op. Maar inderdaad was het vroeger wel vaker dat mensen songteksten postte.
Twijfelgevalletjequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind A Whiter Shade of Pale toch beter...
Ik ben gestopt na de eerste paar uur. Je kunt niet aan de gang blijvenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef cafca het volgende:
Ik heb werkelijk medelijden met mensen die denken dat dit één van de 15 beste nummers allertijden is
Ditquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan deze meezingen. Fonetisch dan wel.
Eens!! Ik heb een paar cd's en daar staan echt hele mooie nummers op.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kan -ie inderdaad ook wel vrij aardig. Je hoeft er verder niet van te houden, maar Paul staat zijn mannetje wel als zanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |