quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Olga het volgende:
Wat eennummer om bij binnen te komen
overigens
Dat weet ik nogquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zei ik eerder toch al? Stiekem ben je fan
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat hem dan het nieuws presenteren ofzo
Liefs uit Londen vind ik wel mooiquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie normale teksten zou zingen zou het een stuk minder vervelend zijn, hoewel nog altijd erg saai.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat hem dan het nieuws presenteren ofzo
Ohja die teksten, snap er geen hol van nee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Teksten die alle kanten op gaan. En Pascal is ook een grote ... in het echt
Molly's Chamber, McFearless en Charmer zijn daarvan wel leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Of Kings of Leonallemaal hetzelfde
Dit. vooral iddquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
Afgezien van de teksten is het ook zo eentonig.
Dat bedoelde ik precies.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
Afgezien van de teksten is het ook zo eentonig.
Zijn teksten zijn wel altijd een beetje.. eh, apart..quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit, heb ik dus ook. Snap die haat niet helemaal.
Ik vind zijn stem ook niet prettigquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie normale teksten zou zingen zou het een stuk minder vervelend zijn, hoewel nog altijd erg saai.
Gezongen cryptogrammenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja die teksten, snap er geen hol van nee.
Ik vind het altijd wel fijn muzikaal behangquote:
Hun oudere platen moeten nog wel meevallen hoorde ik, maar nooit geluisterd nogquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Molly's Chamber, McFearless en Charmer zijn daarvan wel leuk.
Nou ja ik zing ze in al hun vaagheid toch wel mee hoor, boeit mij hetquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn teksten zijn wel altijd een beetje.. eh, apart..Maar gewoon als achtergrondmuziek kan het prima
Dan luister je daar toch niet naar
Ik heb een behangafstomerquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn muzikaal behang
Ik denk, ik herinner je er even aanquote:
Is het ook niet waard, dat zal ik eerlijk toegeven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hun oudere platen moeten nog wel meevallen hoorde ik, maar nooit geluisterd nog
Na de Top2000 hele nuttige infoquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk, ik herinner je er even aan
Zouden Engelsen/Amerikanen dan hetzelfde hebben?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Homdeck het volgende:
ach ja die teksten. er staan ook genoeg engelstalige nummers in met onbegrijpelijke teksten.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij heb ik deze vorig jaar ook al eens geplaatst maar allez:
[ afbeelding ]
Zo slecht is ie niet eens opgedroogd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij heb ik deze vorig jaar ook al eens geplaatst maar allez:
[ afbeelding ]
Daarom ook prettig als achtergrond muziekquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja ik zing ze in al hun vaagheid toch wel mee hoor, boeit mij het
Ik denk dat die er minder moeite mee hebben. Ga A whiter shade of pale maar eens ontcijferen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden Engelsen/Amerikanen dan hetzelfde hebben?
Dit gebeurde met mijn douchradio en Blofquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb zelfs vanmorgen de radio even stop gezet omdat hij erop was.
Blof natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef tong80 het volgende:
Wat is echte muziek. Blaf of Neil Young ?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef Gehenna het volgende:
Sweet Home Alabama, was het antwoord van de rednecks van Lynyrd Skynyrd hierop
Ik vind hier ook weinig aan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef tong80 het volgende:
Wat is echte muziek. Blaf of Neil Young ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |