SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Verplaatsingsbewegingen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Economische Geografie? Hoe kan je dat combineren?
Misschien moet ik er eentje met wintermuts laten makenquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Toch minder leuke UI zonder muts, D
Denk dat ik wel wat wat je bedoeltquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verplaatsingsbewegingen bijvoorbeeld.
Iemand die ik ken doet dat volgens mij ook. Leuk he.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Economische Geografie in Utereg. En nee, ik was er al even mee bezig geweest maar wil sowieso wel naar Utrecht en dat leek me wel wat. Ga wel een keer naar een open dag ofzo.
Hoe lang duurt die masterdinges? Twee jaar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verplaatsingsbewegingen bijvoorbeeld.
Diegene heeft een goede keus gemaaktquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand die ik ken doet dat volgens mij ook. Leuk he.
Met premaster wel maar die kan ik in mijn HBOtijd doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die masterdinges? Twee jaar?
Ja. 20.30uquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is het NOS Journaal jaaroverzicht? Vanavond?
HBO, en ik moet nog anderhalf jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:53 schreef FritsFlits het volgende:
Neem aan dat die studie pas in augustus 2014 begint. Wat doe je nu dan, Mexi?
Ja..quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is het NOS Journaal jaaroverzicht? Vanavond?
Bill Withersquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:54 schreef D. het volgende:
Uiteenlopend uurtje voor de boeg weer
The Jean Genie David Bowie 1973
Rikki Don't Lose That Number Steely Dan 1974
The Head And The Heart Chris De Burgh 1984
We Are One Ilse DeLange 2012
Lovely Day Bill Withers 1978
Malle Babbe Rob de Nijs 1975
Dynamite Mud 1974
Big In Japan Alphaville 1984
Let's Spend The Night Together The Rolling Stones 1967
Helpless Crosby, Stills, Nash & Young 1970
You Don't Bring Me Flowers Barbra Streisand & Neil Diamond 1978
Hot N Cold Katy Perry 2008
Mooi, heb ik vandaag nog alle opnames gepland staan. Morgen even de a gogo opnemenquote:
Uh, oke.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met premaster wel maar die kan ik in mijn HBOtijd doen
Oh, nog tijd zat dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HBO, en ik moet nog anderhalf jaar.
Ik wist niet dat UB40 hier nog niet begonnen was met muziek maken maar het anderen liet doen.quote:
Planologie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, nog tijd zat dusMaar wat voor studie bedoelde ik. HBO snapte ik wel
quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat UB40 hier nog niet begonnen was met muziek maken maar het anderen liet doen.
Ik ken alleen Laszlo Cseh.quote:
Oke, duidelijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken alleen Laszlo Cseh.
Saaie meuk gemaakt. Net als Neil 'zeikzak' Diamondquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
Barbra Streisand is niet geliefd hier. Wat heeft ze gedaan?
UB40 bewandelde het omgekeerde traject: eerst allemaal eigen nummers uitbrengen, om vervolgens het coverbandje uit te hangen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat UB40 hier nog niet begonnen was met muziek maken maar het anderen liet doen.
Niks, Babs is OK..quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
Barbra Streisand is niet geliefd hier. Wat heeft ze gedaan?
Neil krijgt steeds meer credits bij mijquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saaie meuk gemaakt. Net als Neil 'zeikzak' Diamond
Ik weet het.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
UB40 bewandelde het omgekeerde traject: eerst allemaal eigen nummers uitbrengen, om vervolgens het coverbandje uit te hangen.
Zn oudere dingen gaan wel en I Am I Said is wel een fijn liedje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Neil krijgt steeds meer credits bij mij
Ow, jij moet nog eens wat werk van die 2 opnieuw beluisteren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saaie meuk gemaakt. Net als Neil 'zeikzak' Diamond
Ze zingen ook niet dat ze het zijn, maar dat ze het willen zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En altijd jong blijven lukt je ook niet...
Ik houd ook niet zo van Barbra Streisand. Beetje zeurderig, maar kan mooi zijn..quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, jij moet nog eens wat werk van die 2 opnieuw beluisteren.
Hoe oud ben je nu, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar ook hun eigen meuk vond ik al wel... meuk.
Ik ben net wakker, ja...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zingen ook niet dat ze het zijn, maar dat ze het willen zijn
20. Zal allemaal wel een tijdsding zijn, maar ik word vrolijker van Perry dan van Streisand. En dat Streisand een goede stem heeft staat voor mij daar los vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu, als ik vragen mag?
Dat zijn de hormonenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
... maar ik word vrolijker van Perry dan van Streisand.
Ik heb geen beeld, maar stel me stoffige geitenwollensokken voorquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:06 schreef WeezerButler het volgende:
Als de gasten in het Top2000 cafe representatief zijn voor de stemmende massa snap ik gelijk dat Queen jaar na jaar op 1 staat
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:06 schreef WeezerButler het volgende:
Als de gasten in het Top2000 cafe representatief zijn voor de stemmende massa snap ik gelijk dat Queen jaar na jaar op 1 staat
Is Roar zo slecht geproduceerd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neemt overigens niet weg dat Perry ook gewoon meuk is en hier niet thuis hoort. Haar beste nummer is gewoon een simpel popliedje wat kut geproduceerd is.
Hot 'n Cold staat het hoogstquote:
Dat geldt voor alles van na 2010 wat in de lijst staatquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:10 schreef FritsFlits het volgende:
Katy vind ik niet slecht geproduceerd, alleen heeft het (nog niet) een klassieke waarde
De hoogste notering is niet per se het beste nummer hequote:Op vrijdag 27 december 2013 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hot 'n Cold staat het hoogstIk vind op die eerste plaat betere nummers staan overigens, maar de productie van die eerste plaat was echt slecht.
Mwah Coldplay is wel beter geproduceerd dan die eerste plaat van Perry maar dat is dan ook niet zo heel lastig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:10 schreef FritsFlits het volgende:
Coldplay is veel slechter geproduceerd. Alles is zo plat daar
Coldplay is inderdaad een stuk platter dan Katy Perryquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:10 schreef FritsFlits het volgende:
Coldplay is veel slechter geproduceerd. Alles is zo plat daar
Innuendo > Bohemian Rhapsodyquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
De hoogste notering is niet per se het beste nummer he
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Coldplay is inderdaad een stuk platter dan Katy Perry
Ik weet het niet.. maar kan amper de instrumenten van elkaar onderscheiden zo slecht is die muziek geproduceerd. Dynamiek van 0. Alleen Madonna is ergerquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah Coldplay is wel beter geproduceerd dan die eerste plaat van Perry maar dat is dan ook niet zo heel lastig.
Het beste nummer is sowieso persoonlijke smaak, dat bedoelde ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
De hoogste notering is niet per se het beste nummer he
Coldplay heeft inderdaad van die nummers die als shoegazing klinken terwijl het nooit zo bedoeld kan zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. maar kan amper de instrumenten van elkaar onderscheiden zo slecht is die muziek geproduceerd. Dynamiek van 0. Alleen Madonna is erger
Tja als we zo gaan beginnenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:12 schreef D. het volgende:
[..]
I want to break free > de rest
Maar goed, da's jeugdsentiment
Bij Fix You begin het al. Einde daarvan is erg plat. Clocks valt erg mee. Daarna is het erg rotquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coldplay heeft inderdaad van die nummers die als shoegazing klinken terwijl het nooit zo bedoeld kan zijn![]()
Da's een behoorlijke bekentenisquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het beste nummer is sowieso persoonlijke smaak, dat bedoelde ik eigenlijk ook.
Ik zal ook eerlijk zeggen dat die eerste 2 platen van Perry hier ergens in de kast staan... ze staan er ook al 2 jaar te staan denk ik
Fix You is een leuk voorbeeldje maar valt mee tegenover Lovers in Japan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij Fix You begin het al. Einde daarvan is erg plat. Clocks valt erg mee. Daarna is het erg rot
Kerstdagen zijn weer achter de rug hequote:
Dat is ook een leuke. Eerste nummer dat ik van Queen hoorde.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:15 schreef cafca het volgende:
Spread your wings is mijn Queen-favoriet
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kerstdagen zijn weer achter de rug he
Absoluut, maar dan kan ik sommige dingen wat beter plaatsen misschien...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
20. Zal allemaal wel een tijdsding zijn, maar ik word vrolijker van Perry dan van Streisand. En dat Streisand een goede stem heeft staat voor mij daar los van
Nee, zo'n drama is het nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:17 schreef FritsFlits het volgende:
Iedereen al in tranen van dit nummer?
Van ergernis hooguitquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:17 schreef FritsFlits het volgende:
Iedereen al in tranen van dit nummer?
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Van ergernis hooguit![]()
Ik hoopte op iets vlotter om mee wakker te worden.
Tsja. Ik snap de waarde in de muziekgeschiedenis van Streisand en Diamond wel. Van UB40 overigens niet, dat vind ik gewoon drie keer niets..quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan kan ik sommige dingen wat beter plaatsen misschien...
quote:
Had wat langer uitgeslapen. Kon je wakker worden met Katy Perry. Da's wel een redelijk vlot nummer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Van ergernis hooguit![]()
Ik hoopte op iets vlotter om mee wakker te worden.
Was een beter idee geweest inderdaad, nu weer een sloom nummer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Had wat langer uitgeslapen. Kon je wakker worden met Katy Perry. Da's wel een redelijk vlot nummer.
Je vindt vooral de videoclips van dit meiske leuuuuuk?quote:
UB40 waren destijds culthelden, omdat ze in de crisjaren '80 op een originele manier aan de opkomende werkloosheid ontsnapten door muziek te gaan maken. De eerste 2 à 3 albums waren zeker de moeite waard, darna werd het te commercieel...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja. Ik snap de waarde in de muziekgeschiedenis van Streisand en Diamond wel. Van UB40 overigens niet, dat vind ik gewoon drie keer niets..
RL is ze een tof mens, maar vooral sinds ze geen country meer doet is het niet leuk meer om te horenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je vindt vooral de videoclips van dit meiske leuuuuuk?
Geproefd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:22 schreef Karina het volgende:
Tja Flevoland, daar noem je ook wat. Smakeloos volkje.
Dit zit er tusseninquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:24 schreef FritsFlits het volgende:
Sorry Mexi, vind dit wel een lekker plaat
Is het ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:24 schreef FritsFlits het volgende:
Sorry Mexi, vind dit wel een lekker plaatje
Hmmmmquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:24 schreef FritsFlits het volgende:
D. vind jij dit ook een lekker plaatje?
[ afbeelding ]
*trek krijgtquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:24 schreef FritsFlits het volgende:
D. vind jij dit ook een lekker plaatje?
[ afbeelding ]
Zwemvliezen aan dan maar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:24 schreef cafca het volgende:
Ik zit hier moed te verzamelen om een stukje te gaan hardlopen, ga me zo maar eens in gang zetten denk ik
Dat is het probleemquote:
Ik vond dat net wel een leuke jingle, al herkende ik het nummer zelf even niet..quote:
Over een uurtje komt "Sound Of The Screaming D. "quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hier heb je Billy D
http://images3.wikia.noco(...)d/BillyDWilliams.jpg
De oude vertrouwde bedjes hoor ik ook regelmatig, maar inderdaad, er zijn er een paar bijgekomen.quote:
Kont is in elk geval niet weggepiept. Doelde je daarop?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:29 schreef Karina het volgende:
Deze is tenminste wat vlotter, Malle Babbe
Hopelijk wel de ongecensureerde versie.
Doet een beetje afbreuk aan de muziek van het Metropol Orkestquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De oude vertrouwde bedjes hoor ik ook regelmatig, maar inderdaad, er zijn er een paar bijgekomen.
Nee iets met geile kerels zit er dan in. En nog wat van dat soort zinnen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kont is in elk geval niet weggepiept. Doelde je daarop?
Da's de Lennart incest...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:31 schreef FritsFlits het volgende:
Boudewijn de Groot zong deze ook wel eens tijdens zijn tours. Maar die heeft Avond ook gecoverd van Rob de Nijs, dus zat erin
quote:
Je loopt ietsjes achter schatquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:33 schreef MadMaster het volgende:
Zo weer Mud, één van de eerste singles die ik kocht...
Ik had jou later verwachtquote:
Volgend jaar waarschijnlijk de enige nog in de lijst...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:33 schreef MadMaster het volgende:
Zo weer Mud, één van de eerste singles die ik kocht...
Behalve als Tigerfeet nog een redding maakt of Lonely This Christmas ineens terug komtquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar waarschijnlijk de enige nog in de lijst...
En de ander 1999 nummers dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou niet voor het eerst zijn, hoor. In 2011 was dit ook de enige Mud-notering.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:
Verklaart veelquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde producers, Chin/Chapman, meen ik...
Ik zie het verschil nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij het plaatje stond Female guitaristdus denk het niet.
Poppa Joe/Jeanie hierquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen tetten![]()
Volgens mij heb ik trouwens ook nog een singletje van the Sweet. Geen idee welke.
In die tijd dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:37 schreef Ferdo het volgende:
Mud, buiten de Beatles de enige groep die zichzelf ooit opvolgde op nummer 1, meen ik.
Ligt er ook uitquote:
Abba niet ook? Zou je denken in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:37 schreef Ferdo het volgende:
Mud, buiten de Beatles de enige groep die zichzelf ooit opvolgde op nummer 1, meen ik.
Twee jaar geleden bezocht, mooi maaar vreemd land.quote:
Ik vind de lijst eigenlijk een beetje tegenvallen dit jaarquote:
Lijkt me indrukwekkend om in Hiroshima en Nagasaki te lopenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee jaar geleden bezocht, mooi maaar vreemd land.
Vooral die onderdanige Jappanertjes, verbazingwekkend...
Ik vind hem in de top 500 juist meevallen, maar er zullen altijd wat meer oude plaatjes wegvallen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind de lijst eigenlijk een beetje tegenvallen dit jaar
Het went op den duur ook.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind de lijst eigenlijk een beetje tegenvallen dit jaar
Had gekund, zeker met die drie nummer één-hits die ze zowel in 1976 als 1980 hadden, maar nee dus...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Abba niet ook? Zou je denken in ieder geval.
Abba op 160...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem in de top 500 juist meevallen, maar er zullen altijd wat meer oude plaatjes wegvallen.
Vorig jaar ook maar 120 ofzo.quote:
Captain Jack, Double Vision, Party Animals?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Had gekund, zeker met die drie nummer één-hits die ze zowel in 1976 als 1980 hadden, maar nee dus...
Ik leef blijkbaar nog een paar jaar geleden.. dacht dat ze nog ergens rond de 70 stondenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar ook maar 120 ofzo.
Allebei bezocht en op de plekken gestaan waar die bommen gevallen zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lijkt me indrukwekkend om in Hiroshima en Nagasaki te lopen
Captain Jackquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Captain Jack, Double Vision, Party Animals?
(niveautje ja...)
Ik vind het bizar dat je daar weer kan lopen trouwens.. maar heeft geloof ik te maken met hoe die bommen zijn gevallen itt hoe Tjernobyl is gebeurd bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allebei bezocht en op de plekken gestaan waar die bommen gevallen zijn.
In Hiroshima staat nog 1gebouw/ruine uit die tijd. Kippenvel...
Verder merk je er niet zo veel meer van in het dagelijkse leven daar.
Ook in Chernobyl zul je ooit kunnen lopenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat je daar weer kan lopen trouwens.. maar heeft geloof ik te maken met hoe die bommen zijn gevallen itt hoe Tjernobyl is gebeurd bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook in Chernobyl zul je ooit kunnen lopen
Er is een deel wat ik me niet meer herinner, gok van welquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:43 schreef glittertje39 het volgende:
Frits heb je überhaupt geslapen vannacht?
Bommen zijn beide in de lucht tot ontploffing gebracht, de drukgolf deed de rest.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat je daar weer kan lopen trouwens.. maar heeft geloof ik te maken met hoe die bommen zijn gevallen itt hoe Tjernobyl is gebeurd bijvoorbeeld
Ahhhquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bommen zijn beide in de lucht tot ontploffing gebracht, de drukgolf deed de rest.
Alles rondom die plekken is weer opgebouwd, zelfs een deel van de kerk in Nagasaki van destijds staat er nog, omdatvdie precies onder plek stond waar de bom plofte stond en dus relatief weinig druk heeft gehad...
Ja, dat is wat minder tastbaar ook vandaag de dag (gelukkig).quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ahhh
Maar dan nog de straling die dus relatief snel is weggegaan
Douchen met Katy Perryquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:46 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 gaat even een goed moment in de lijst uitzoeken om te douchen...
Ik spring er nu onder om voor Jacques Brel terug te zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:46 schreef glittertje39 het volgende:
Nu!quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:46 schreef glittertje39 het volgende:
Sowieso indrukwekkend atoomontploffingenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat is wat minder tastbaar ook vandaag de dag (gelukkig).
Maar de beelden van toen zijn niet misselijk...
Yep.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sowieso indrukwekkend atoomontploffingen
goed planquote:
ja maar Neilquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:49 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt me ook wel een goed moment om te gaan douchen glittertje.
Bleh zeiknummer weer.
Meh ben niet zo een fan van hem. Alleen misschien de wat 'vlottere' nummers.quote:
Sterkte!quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
Ik ga mijn laptop afsluiten anders doe ik niks meer vandaag.
Tot eind van de middag denk ik
Dag Cnorquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
Ik ga mijn laptop afsluiten anders doe ik niks meer vandaag.
Tot eind van de middag denk ik
slecht geproduceerd ook. al was dit het laatste geproduceerde nummer van het album.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een irritante beat zit hierin zeg
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:54 schreef glittertje39 het volgende:
de barmeisjes proberen te dansen
Iedereen wil die meisjes zienquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zit echt vol in het cafe, half Nederland heeft een verplichte vrije dag
1ste kerstdag is dus de beste dag om te gaan...toen was het redelijk rustigquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zit echt vol in het cafe, half Nederland heeft een verplichte vrije dag
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:59 schreef FritsFlits het volgende:
Glittert, jij kent Jealous Guy niet?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:59 schreef glittertje39 het volgende:
als ik hem hoor zal ik hem wel kennen
Ik zat ook al vol verbazing te lezenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:59 schreef FritsFlits het volgende:
een sport -dag dat gaat je niet lukkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:58 schreef D. het volgende:
Ik heb besloten er, tussendoor, een sportdagje van te maken
Nu even kijken hoe
Een werkdag duurt ook geen 24 uurquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:00 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
een sport -dag dat gaat je niet lukken
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze kent alleen het origineel van Roxy Music denk ik
als ik hem hoor waarschijnlijk wel .... hoop ik...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:59 schreef FritsFlits het volgende:
Werd deze grap toen al gemaakt?quote:
Ja, want dat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:01 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
als ik hem hoor waarschijnlijk wel .... hoop ik...
Toen jij je pampertjes vol scheet alquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werd deze grap toen al gemaakt?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Toen jij je pampertjes vol scheet al
Ik heb jeuk. Zij weet het nog niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen zat ik al bij Nederland - Duitsland achter het doel
Heb Marco van Basten nog zien scoren
Wat heb jij gedronken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb jeuk. Zij weet het nog niet.
Morgen maar naar de dierenarts
Lekker plaatje hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Slaapgebrek verandert jullie in Tong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |