Planologie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, nog tijd zat dusMaar wat voor studie bedoelde ik. HBO snapte ik wel
quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat UB40 hier nog niet begonnen was met muziek maken maar het anderen liet doen.
Ik ken alleen Laszlo Cseh.quote:
Oke, duidelijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken alleen Laszlo Cseh.
Saaie meuk gemaakt. Net als Neil 'zeikzak' Diamondquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
Barbra Streisand is niet geliefd hier. Wat heeft ze gedaan?
UB40 bewandelde het omgekeerde traject: eerst allemaal eigen nummers uitbrengen, om vervolgens het coverbandje uit te hangen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat UB40 hier nog niet begonnen was met muziek maken maar het anderen liet doen.
Niks, Babs is OK..quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
Barbra Streisand is niet geliefd hier. Wat heeft ze gedaan?
Neil krijgt steeds meer credits bij mijquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saaie meuk gemaakt. Net als Neil 'zeikzak' Diamond
Ik weet het.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
UB40 bewandelde het omgekeerde traject: eerst allemaal eigen nummers uitbrengen, om vervolgens het coverbandje uit te hangen.
Zn oudere dingen gaan wel en I Am I Said is wel een fijn liedje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Neil krijgt steeds meer credits bij mij
Ow, jij moet nog eens wat werk van die 2 opnieuw beluisteren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saaie meuk gemaakt. Net als Neil 'zeikzak' Diamond
Ze zingen ook niet dat ze het zijn, maar dat ze het willen zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En altijd jong blijven lukt je ook niet...
Ik houd ook niet zo van Barbra Streisand. Beetje zeurderig, maar kan mooi zijn..quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, jij moet nog eens wat werk van die 2 opnieuw beluisteren.
Hoe oud ben je nu, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar ook hun eigen meuk vond ik al wel... meuk.
Ik ben net wakker, ja...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zingen ook niet dat ze het zijn, maar dat ze het willen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |