SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Verplaatsingsbewegingen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Economische Geografie? Hoe kan je dat combineren?
Misschien moet ik er eentje met wintermuts laten makenquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Toch minder leuke UI zonder muts, D
Denk dat ik wel wat wat je bedoeltquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verplaatsingsbewegingen bijvoorbeeld.
Iemand die ik ken doet dat volgens mij ook. Leuk he.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Economische Geografie in Utereg. En nee, ik was er al even mee bezig geweest maar wil sowieso wel naar Utrecht en dat leek me wel wat. Ga wel een keer naar een open dag ofzo.
Hoe lang duurt die masterdinges? Twee jaar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verplaatsingsbewegingen bijvoorbeeld.
Diegene heeft een goede keus gemaaktquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand die ik ken doet dat volgens mij ook. Leuk he.
Met premaster wel maar die kan ik in mijn HBOtijd doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die masterdinges? Twee jaar?
Ja. 20.30uquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is het NOS Journaal jaaroverzicht? Vanavond?
HBO, en ik moet nog anderhalf jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:53 schreef FritsFlits het volgende:
Neem aan dat die studie pas in augustus 2014 begint. Wat doe je nu dan, Mexi?
Ja..quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is het NOS Journaal jaaroverzicht? Vanavond?
Bill Withersquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:54 schreef D. het volgende:
Uiteenlopend uurtje voor de boeg weer
The Jean Genie David Bowie 1973
Rikki Don't Lose That Number Steely Dan 1974
The Head And The Heart Chris De Burgh 1984
We Are One Ilse DeLange 2012
Lovely Day Bill Withers 1978
Malle Babbe Rob de Nijs 1975
Dynamite Mud 1974
Big In Japan Alphaville 1984
Let's Spend The Night Together The Rolling Stones 1967
Helpless Crosby, Stills, Nash & Young 1970
You Don't Bring Me Flowers Barbra Streisand & Neil Diamond 1978
Hot N Cold Katy Perry 2008
Mooi, heb ik vandaag nog alle opnames gepland staan. Morgen even de a gogo opnemenquote:
Uh, oke.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met premaster wel maar die kan ik in mijn HBOtijd doen
Oh, nog tijd zat dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HBO, en ik moet nog anderhalf jaar.
Ik wist niet dat UB40 hier nog niet begonnen was met muziek maken maar het anderen liet doen.quote:
Planologie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, nog tijd zat dusMaar wat voor studie bedoelde ik. HBO snapte ik wel
quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat UB40 hier nog niet begonnen was met muziek maken maar het anderen liet doen.
Ik ken alleen Laszlo Cseh.quote:
Oke, duidelijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken alleen Laszlo Cseh.
Saaie meuk gemaakt. Net als Neil 'zeikzak' Diamondquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
Barbra Streisand is niet geliefd hier. Wat heeft ze gedaan?
UB40 bewandelde het omgekeerde traject: eerst allemaal eigen nummers uitbrengen, om vervolgens het coverbandje uit te hangen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat UB40 hier nog niet begonnen was met muziek maken maar het anderen liet doen.
Niks, Babs is OK..quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef FritsFlits het volgende:
Barbra Streisand is niet geliefd hier. Wat heeft ze gedaan?
Neil krijgt steeds meer credits bij mijquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saaie meuk gemaakt. Net als Neil 'zeikzak' Diamond
Ik weet het.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
UB40 bewandelde het omgekeerde traject: eerst allemaal eigen nummers uitbrengen, om vervolgens het coverbandje uit te hangen.
Zn oudere dingen gaan wel en I Am I Said is wel een fijn liedje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Neil krijgt steeds meer credits bij mij
Ow, jij moet nog eens wat werk van die 2 opnieuw beluisteren.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saaie meuk gemaakt. Net als Neil 'zeikzak' Diamond
Ze zingen ook niet dat ze het zijn, maar dat ze het willen zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En altijd jong blijven lukt je ook niet...
Ik houd ook niet zo van Barbra Streisand. Beetje zeurderig, maar kan mooi zijn..quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, jij moet nog eens wat werk van die 2 opnieuw beluisteren.
Hoe oud ben je nu, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar ook hun eigen meuk vond ik al wel... meuk.
Ik ben net wakker, ja...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zingen ook niet dat ze het zijn, maar dat ze het willen zijn
20. Zal allemaal wel een tijdsding zijn, maar ik word vrolijker van Perry dan van Streisand. En dat Streisand een goede stem heeft staat voor mij daar los vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu, als ik vragen mag?
Dat zijn de hormonenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
... maar ik word vrolijker van Perry dan van Streisand.
Ik heb geen beeld, maar stel me stoffige geitenwollensokken voorquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:06 schreef WeezerButler het volgende:
Als de gasten in het Top2000 cafe representatief zijn voor de stemmende massa snap ik gelijk dat Queen jaar na jaar op 1 staat
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:06 schreef WeezerButler het volgende:
Als de gasten in het Top2000 cafe representatief zijn voor de stemmende massa snap ik gelijk dat Queen jaar na jaar op 1 staat
Is Roar zo slecht geproduceerd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neemt overigens niet weg dat Perry ook gewoon meuk is en hier niet thuis hoort. Haar beste nummer is gewoon een simpel popliedje wat kut geproduceerd is.
Hot 'n Cold staat het hoogstquote:
Dat geldt voor alles van na 2010 wat in de lijst staatquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:10 schreef FritsFlits het volgende:
Katy vind ik niet slecht geproduceerd, alleen heeft het (nog niet) een klassieke waarde
De hoogste notering is niet per se het beste nummer hequote:Op vrijdag 27 december 2013 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hot 'n Cold staat het hoogstIk vind op die eerste plaat betere nummers staan overigens, maar de productie van die eerste plaat was echt slecht.
Mwah Coldplay is wel beter geproduceerd dan die eerste plaat van Perry maar dat is dan ook niet zo heel lastig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:10 schreef FritsFlits het volgende:
Coldplay is veel slechter geproduceerd. Alles is zo plat daar
Coldplay is inderdaad een stuk platter dan Katy Perryquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:10 schreef FritsFlits het volgende:
Coldplay is veel slechter geproduceerd. Alles is zo plat daar
Innuendo > Bohemian Rhapsodyquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
De hoogste notering is niet per se het beste nummer he
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Coldplay is inderdaad een stuk platter dan Katy Perry
Ik weet het niet.. maar kan amper de instrumenten van elkaar onderscheiden zo slecht is die muziek geproduceerd. Dynamiek van 0. Alleen Madonna is ergerquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah Coldplay is wel beter geproduceerd dan die eerste plaat van Perry maar dat is dan ook niet zo heel lastig.
Het beste nummer is sowieso persoonlijke smaak, dat bedoelde ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
De hoogste notering is niet per se het beste nummer he
Coldplay heeft inderdaad van die nummers die als shoegazing klinken terwijl het nooit zo bedoeld kan zijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:12 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. maar kan amper de instrumenten van elkaar onderscheiden zo slecht is die muziek geproduceerd. Dynamiek van 0. Alleen Madonna is erger
Tja als we zo gaan beginnenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:12 schreef D. het volgende:
[..]
I want to break free > de rest
Maar goed, da's jeugdsentiment
Bij Fix You begin het al. Einde daarvan is erg plat. Clocks valt erg mee. Daarna is het erg rotquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coldplay heeft inderdaad van die nummers die als shoegazing klinken terwijl het nooit zo bedoeld kan zijn![]()
Da's een behoorlijke bekentenisquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het beste nummer is sowieso persoonlijke smaak, dat bedoelde ik eigenlijk ook.
Ik zal ook eerlijk zeggen dat die eerste 2 platen van Perry hier ergens in de kast staan... ze staan er ook al 2 jaar te staan denk ik
Fix You is een leuk voorbeeldje maar valt mee tegenover Lovers in Japan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij Fix You begin het al. Einde daarvan is erg plat. Clocks valt erg mee. Daarna is het erg rot
Kerstdagen zijn weer achter de rug hequote:
Dat is ook een leuke. Eerste nummer dat ik van Queen hoorde.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:15 schreef cafca het volgende:
Spread your wings is mijn Queen-favoriet
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kerstdagen zijn weer achter de rug he
Absoluut, maar dan kan ik sommige dingen wat beter plaatsen misschien...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
20. Zal allemaal wel een tijdsding zijn, maar ik word vrolijker van Perry dan van Streisand. En dat Streisand een goede stem heeft staat voor mij daar los van
Nee, zo'n drama is het nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:17 schreef FritsFlits het volgende:
Iedereen al in tranen van dit nummer?
Van ergernis hooguitquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:17 schreef FritsFlits het volgende:
Iedereen al in tranen van dit nummer?
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Van ergernis hooguit![]()
Ik hoopte op iets vlotter om mee wakker te worden.
Tsja. Ik snap de waarde in de muziekgeschiedenis van Streisand en Diamond wel. Van UB40 overigens niet, dat vind ik gewoon drie keer niets..quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan kan ik sommige dingen wat beter plaatsen misschien...
quote:
Had wat langer uitgeslapen. Kon je wakker worden met Katy Perry. Da's wel een redelijk vlot nummer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Van ergernis hooguit![]()
Ik hoopte op iets vlotter om mee wakker te worden.
Was een beter idee geweest inderdaad, nu weer een sloom nummer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Had wat langer uitgeslapen. Kon je wakker worden met Katy Perry. Da's wel een redelijk vlot nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |