Je vindt vooral de videoclips van dit meiske leuuuuuk?quote:
UB40 waren destijds culthelden, omdat ze in de crisjaren '80 op een originele manier aan de opkomende werkloosheid ontsnapten door muziek te gaan maken. De eerste 2 à 3 albums waren zeker de moeite waard, darna werd het te commercieel...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja. Ik snap de waarde in de muziekgeschiedenis van Streisand en Diamond wel. Van UB40 overigens niet, dat vind ik gewoon drie keer niets..
RL is ze een tof mens, maar vooral sinds ze geen country meer doet is het niet leuk meer om te horenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je vindt vooral de videoclips van dit meiske leuuuuuk?
Geproefd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:22 schreef Karina het volgende:
Tja Flevoland, daar noem je ook wat. Smakeloos volkje.
Dit zit er tusseninquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:24 schreef FritsFlits het volgende:
Sorry Mexi, vind dit wel een lekker plaat
Is het ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:24 schreef FritsFlits het volgende:
Sorry Mexi, vind dit wel een lekker plaatje
Hmmmmquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:24 schreef FritsFlits het volgende:
D. vind jij dit ook een lekker plaatje?
[ afbeelding ]
*trek krijgtquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:24 schreef FritsFlits het volgende:
D. vind jij dit ook een lekker plaatje?
[ afbeelding ]
Zwemvliezen aan dan maar.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:24 schreef cafca het volgende:
Ik zit hier moed te verzamelen om een stukje te gaan hardlopen, ga me zo maar eens in gang zetten denk ik
Dat is het probleemquote:
Ik vond dat net wel een leuke jingle, al herkende ik het nummer zelf even niet..quote:
Over een uurtje komt "Sound Of The Screaming D. "quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hier heb je Billy D
http://images3.wikia.noco(...)d/BillyDWilliams.jpg
De oude vertrouwde bedjes hoor ik ook regelmatig, maar inderdaad, er zijn er een paar bijgekomen.quote:
Kont is in elk geval niet weggepiept. Doelde je daarop?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:29 schreef Karina het volgende:
Deze is tenminste wat vlotter, Malle Babbe
Hopelijk wel de ongecensureerde versie.
Doet een beetje afbreuk aan de muziek van het Metropol Orkestquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De oude vertrouwde bedjes hoor ik ook regelmatig, maar inderdaad, er zijn er een paar bijgekomen.
Nee iets met geile kerels zit er dan in. En nog wat van dat soort zinnen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kont is in elk geval niet weggepiept. Doelde je daarop?
Da's de Lennart incest...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:31 schreef FritsFlits het volgende:
Boudewijn de Groot zong deze ook wel eens tijdens zijn tours. Maar die heeft Avond ook gecoverd van Rob de Nijs, dus zat erin
quote:
Je loopt ietsjes achter schatquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:33 schreef MadMaster het volgende:
Zo weer Mud, één van de eerste singles die ik kocht...
Ik had jou later verwachtquote:
Volgend jaar waarschijnlijk de enige nog in de lijst...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:33 schreef MadMaster het volgende:
Zo weer Mud, één van de eerste singles die ik kocht...
Behalve als Tigerfeet nog een redding maakt of Lonely This Christmas ineens terug komtquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar waarschijnlijk de enige nog in de lijst...
En de ander 1999 nummers dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou niet voor het eerst zijn, hoor. In 2011 was dit ook de enige Mud-notering.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:
Verklaart veelquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfde producers, Chin/Chapman, meen ik...
Ik zie het verschil nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij het plaatje stond Female guitaristdus denk het niet.
Poppa Joe/Jeanie hierquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen tetten![]()
Volgens mij heb ik trouwens ook nog een singletje van the Sweet. Geen idee welke.
In die tijd dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:37 schreef Ferdo het volgende:
Mud, buiten de Beatles de enige groep die zichzelf ooit opvolgde op nummer 1, meen ik.
Ligt er ook uitquote:
Abba niet ook? Zou je denken in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:37 schreef Ferdo het volgende:
Mud, buiten de Beatles de enige groep die zichzelf ooit opvolgde op nummer 1, meen ik.
Twee jaar geleden bezocht, mooi maaar vreemd land.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |