Lijkt me indrukwekkend om in Hiroshima en Nagasaki te lopenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee jaar geleden bezocht, mooi maaar vreemd land.
Vooral die onderdanige Jappanertjes, verbazingwekkend...
Ik vind hem in de top 500 juist meevallen, maar er zullen altijd wat meer oude plaatjes wegvallen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind de lijst eigenlijk een beetje tegenvallen dit jaar
Het went op den duur ook.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind de lijst eigenlijk een beetje tegenvallen dit jaar
Had gekund, zeker met die drie nummer één-hits die ze zowel in 1976 als 1980 hadden, maar nee dus...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Abba niet ook? Zou je denken in ieder geval.
Abba op 160...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem in de top 500 juist meevallen, maar er zullen altijd wat meer oude plaatjes wegvallen.
Vorig jaar ook maar 120 ofzo.quote:
Captain Jack, Double Vision, Party Animals?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Had gekund, zeker met die drie nummer één-hits die ze zowel in 1976 als 1980 hadden, maar nee dus...
Ik leef blijkbaar nog een paar jaar geleden.. dacht dat ze nog ergens rond de 70 stondenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar ook maar 120 ofzo.
Allebei bezocht en op de plekken gestaan waar die bommen gevallen zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lijkt me indrukwekkend om in Hiroshima en Nagasaki te lopen
Captain Jackquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Captain Jack, Double Vision, Party Animals?
(niveautje ja...)
Ik vind het bizar dat je daar weer kan lopen trouwens.. maar heeft geloof ik te maken met hoe die bommen zijn gevallen itt hoe Tjernobyl is gebeurd bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allebei bezocht en op de plekken gestaan waar die bommen gevallen zijn.
In Hiroshima staat nog 1gebouw/ruine uit die tijd. Kippenvel...
Verder merk je er niet zo veel meer van in het dagelijkse leven daar.
Ook in Chernobyl zul je ooit kunnen lopenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat je daar weer kan lopen trouwens.. maar heeft geloof ik te maken met hoe die bommen zijn gevallen itt hoe Tjernobyl is gebeurd bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook in Chernobyl zul je ooit kunnen lopen
Er is een deel wat ik me niet meer herinner, gok van welquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:43 schreef glittertje39 het volgende:
Frits heb je überhaupt geslapen vannacht?
Bommen zijn beide in de lucht tot ontploffing gebracht, de drukgolf deed de rest.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat je daar weer kan lopen trouwens.. maar heeft geloof ik te maken met hoe die bommen zijn gevallen itt hoe Tjernobyl is gebeurd bijvoorbeeld
Ahhhquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bommen zijn beide in de lucht tot ontploffing gebracht, de drukgolf deed de rest.
Alles rondom die plekken is weer opgebouwd, zelfs een deel van de kerk in Nagasaki van destijds staat er nog, omdatvdie precies onder plek stond waar de bom plofte stond en dus relatief weinig druk heeft gehad...
Ja, dat is wat minder tastbaar ook vandaag de dag (gelukkig).quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ahhh
Maar dan nog de straling die dus relatief snel is weggegaan
Douchen met Katy Perryquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:46 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 gaat even een goed moment in de lijst uitzoeken om te douchen...
Ik spring er nu onder om voor Jacques Brel terug te zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:46 schreef glittertje39 het volgende:
Nu!quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:46 schreef glittertje39 het volgende:
Sowieso indrukwekkend atoomontploffingenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat is wat minder tastbaar ook vandaag de dag (gelukkig).
Maar de beelden van toen zijn niet misselijk...
Yep.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sowieso indrukwekkend atoomontploffingen
goed planquote:
ja maar Neilquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:49 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt me ook wel een goed moment om te gaan douchen glittertje.
Bleh zeiknummer weer.
Meh ben niet zo een fan van hem. Alleen misschien de wat 'vlottere' nummers.quote:
Sterkte!quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
Ik ga mijn laptop afsluiten anders doe ik niks meer vandaag.
Tot eind van de middag denk ik
Dag Cnorquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
Ik ga mijn laptop afsluiten anders doe ik niks meer vandaag.
Tot eind van de middag denk ik
slecht geproduceerd ook. al was dit het laatste geproduceerde nummer van het album.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een irritante beat zit hierin zeg
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:54 schreef glittertje39 het volgende:
de barmeisjes proberen te dansen
Iedereen wil die meisjes zienquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zit echt vol in het cafe, half Nederland heeft een verplichte vrije dag
1ste kerstdag is dus de beste dag om te gaan...toen was het redelijk rustigquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zit echt vol in het cafe, half Nederland heeft een verplichte vrije dag
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:59 schreef FritsFlits het volgende:
Glittert, jij kent Jealous Guy niet?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:59 schreef glittertje39 het volgende:
als ik hem hoor zal ik hem wel kennen
Ik zat ook al vol verbazing te lezenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:59 schreef FritsFlits het volgende:
een sport -dag dat gaat je niet lukkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:58 schreef D. het volgende:
Ik heb besloten er, tussendoor, een sportdagje van te maken
Nu even kijken hoe
Een werkdag duurt ook geen 24 uurquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:00 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
een sport -dag dat gaat je niet lukken
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze kent alleen het origineel van Roxy Music denk ik
als ik hem hoor waarschijnlijk wel .... hoop ik...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:59 schreef FritsFlits het volgende:
Werd deze grap toen al gemaakt?quote:
Ja, want dat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:01 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
als ik hem hoor waarschijnlijk wel .... hoop ik...
Toen jij je pampertjes vol scheet alquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werd deze grap toen al gemaakt?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Toen jij je pampertjes vol scheet al
Ik heb jeuk. Zij weet het nog niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen zat ik al bij Nederland - Duitsland achter het doel
Heb Marco van Basten nog zien scoren
Wat heb jij gedronken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb jeuk. Zij weet het nog niet.
Morgen maar naar de dierenarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |