Lijkt me indrukwekkend om in Hiroshima en Nagasaki te lopenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee jaar geleden bezocht, mooi maaar vreemd land.
Vooral die onderdanige Jappanertjes, verbazingwekkend...
Ik vind hem in de top 500 juist meevallen, maar er zullen altijd wat meer oude plaatjes wegvallen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind de lijst eigenlijk een beetje tegenvallen dit jaar
Het went op den duur ook.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind de lijst eigenlijk een beetje tegenvallen dit jaar
Had gekund, zeker met die drie nummer één-hits die ze zowel in 1976 als 1980 hadden, maar nee dus...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Abba niet ook? Zou je denken in ieder geval.
Abba op 160...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem in de top 500 juist meevallen, maar er zullen altijd wat meer oude plaatjes wegvallen.
Vorig jaar ook maar 120 ofzo.quote:
Captain Jack, Double Vision, Party Animals?quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Had gekund, zeker met die drie nummer één-hits die ze zowel in 1976 als 1980 hadden, maar nee dus...
Ik leef blijkbaar nog een paar jaar geleden.. dacht dat ze nog ergens rond de 70 stondenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar ook maar 120 ofzo.
Allebei bezocht en op de plekken gestaan waar die bommen gevallen zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lijkt me indrukwekkend om in Hiroshima en Nagasaki te lopen
Captain Jackquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Captain Jack, Double Vision, Party Animals?
(niveautje ja...)
Ik vind het bizar dat je daar weer kan lopen trouwens.. maar heeft geloof ik te maken met hoe die bommen zijn gevallen itt hoe Tjernobyl is gebeurd bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Allebei bezocht en op de plekken gestaan waar die bommen gevallen zijn.
In Hiroshima staat nog 1gebouw/ruine uit die tijd. Kippenvel...
Verder merk je er niet zo veel meer van in het dagelijkse leven daar.
Ook in Chernobyl zul je ooit kunnen lopenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat je daar weer kan lopen trouwens.. maar heeft geloof ik te maken met hoe die bommen zijn gevallen itt hoe Tjernobyl is gebeurd bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook in Chernobyl zul je ooit kunnen lopen
Er is een deel wat ik me niet meer herinner, gok van welquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:43 schreef glittertje39 het volgende:
Frits heb je überhaupt geslapen vannacht?
Bommen zijn beide in de lucht tot ontploffing gebracht, de drukgolf deed de rest.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat je daar weer kan lopen trouwens.. maar heeft geloof ik te maken met hoe die bommen zijn gevallen itt hoe Tjernobyl is gebeurd bijvoorbeeld
Ahhhquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bommen zijn beide in de lucht tot ontploffing gebracht, de drukgolf deed de rest.
Alles rondom die plekken is weer opgebouwd, zelfs een deel van de kerk in Nagasaki van destijds staat er nog, omdatvdie precies onder plek stond waar de bom plofte stond en dus relatief weinig druk heeft gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |