Lekker voor die homo.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft een ban, omdat hij gridlok bedreigd had.
Voelde hij zich ook onveilig?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze hebben Rozzje gesnitched de flikkers!quote:Op donderdag 26 december 2013 15:52 schreef tetouaribo het volgende:
Wat is er aan de hand? Rozzje gesnitched? Oostblok/moslima?
Denk je is straatleven of zo a zemer?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:54 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ze hebben Rozzje gesnitched de flikkers!
Doe eens normaalquote:Op donderdag 26 december 2013 15:54 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ze hebben Rozzje gesnitched de flikkers!
RTquote:Op donderdag 26 december 2013 15:56 schreef tetouaribo het volgende:
Ik heb geen idee waarom zij uberhaubt ruzie hadden maar free rozzje.
Jij weet ook alles hequote:Op donderdag 26 december 2013 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga thuglife tat zetten op me buik wat weetjequote:Op donderdag 26 december 2013 15:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Denk je is straatleven of zo a zemer?
Je kan beter een tat van Uggs nemen. Gewoon fucking groot op je back.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:58 schreef durrrr het volgende:
[..]
Ik ga thuglife tat zetten op me buik wat weetje
Snitches weten idd alles meestal. Verdacht.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:58 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zij is de snitch. [ afbeelding ]
Wat?! De kuthoer.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:58 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zij is de snitch. [ afbeelding ]
Heeft iemand hem daar voor gereport?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, Chai.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heeft iemand hem daar voor gereport?
Maar een ban is altijd terecht als het om een Limbo gaat.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Die Limbo's ook. Wat een sukkels.
Ik schaam mij voor de medemensen in deze provincie.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:59 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maar een ban is altijd terecht als het om een Limbo gaat. [ afbeelding ]
Wacht maar tot het februari is.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik schaam mij voor de medemensen in deze provincie.
Als dank kun je haar wel een suikerstaaf geven vind ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahaha, mooi die kerst gedachte.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:00 schreef ntm het volgende:
Free pussycatdoll, die jongen heeft een ban gekregen tot mei 2014 voor niks
Inderdaad, dan moet ik een paar dagen met oordopjes rondlopen.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wacht maar tot het februari is.
Zal haar een deel van mijn zuurstok geven.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Als dank kun je haar wel een suikerstaaf geven vind ik.
Ban durrr, als het moet dan moet het.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
Hey wisten jullie dat bans niet besproken mogen worden
wiequote:Op donderdag 26 december 2013 16:00 schreef ntm het volgende:
Free pussycatdoll, die jongen heeft een ban gekregen tot mei 2014 voor niks
niet door jou neequote:Op donderdag 26 december 2013 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
We zijn rebels. Wat ga je daartegen doen? Je mede-moderators halen?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
Iemand een ban aanpraten : banquote:Op donderdag 26 december 2013 16:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ban durrr, als het moet dan moet het.
Hij was te negatief ofzo?quote:
banaanvraagquote:Op donderdag 26 december 2013 16:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ban durrr, als het moet dan moet het.
Niet echt, het was een keuze geen ultimatum, nu vraag je om een ban, dus ban.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:03 schreef durrrr het volgende:
[..]
Iemand een ban aanpraten : ban
Kneus
moet ie naar forum@fok.nl doenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Hij was te negatief ofzo?Maar hij heeft ook gewoon mailtje gestuurd naar fok en naar yvonne en ze reageren niet eens
Terwijl andere fokusers wel mails terugkrijgen en hun ban wordt verkort.
Jij bent een goeie jongen.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:03 schreef Germano het volgende:
[..]
We zijn rebels. Wat ga je daartegen doen? Je mede-moderators halen?![]()
![]()
![]()
![]()
.
Jij hebt Rozzje gesnitched ik weet genoegquote:Op donderdag 26 december 2013 16:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niet echt, het was een keuze geen ultimatum, nu vraag je om een ban, dus ban.
Ik heb je shit ook al gereport btwquote:Op donderdag 26 december 2013 16:03 schreef durrrr het volgende:
[..]
Iemand een ban aanpraten : ban
Kneus
Heeft hij gedaan, geen antwoord gehadquote:Op donderdag 26 december 2013 16:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
moet ie naar forum@fok.nl doen
of gewoon DM sturen naar een FA
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
Ach laat ook maarteveel moeite op telefoon
Ja en jaquote:Op donderdag 26 december 2013 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ziet er ranzig uiten wtf is dat een donut erbovenop ofzo
Bacon is fucking lekker.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:12 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zie ik daar nou spek? Haram a sahbi.
Satan heeft mijn rug.quote:
Turkse bacon? :Squote:Op donderdag 26 december 2013 16:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
En als je moslim bent kan je ook gewoon turkey bacon nemen.
Waarom zou ik, ben geen kleine berber.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:04 schreef durrrr het volgende:
[..]
Jij hebt Rozzje gesnitched ik weet genoeg
Omdat jij je eigen niet laat bedreigenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ben geen kleine berber.
quote:
Dit bedreigen noemenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat jij je eigen niet laat bedreigen
Hij is misschien 14 maar hij zou je pakkenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ben geen kleine berber.
Wtf is hij 14?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:25 schreef durrrr het volgende:
[..]
Hij is misschien 14 maar hij zou je pakken
Gaan we dreigen?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:25 schreef durrrr het volgende:
[..]
Hij is misschien 14 maar hij zou je pakken
Jij neemt ook echt ALLES serieus hequote:Op donderdag 26 december 2013 16:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wtf is hij 14?mag je dan wel op fok? Nice, nu smeer je je maat een ban aan.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Durrr gotta jump and swing up to hit me in the knees.
Niks mis mee toch? Kan toch beter serieus zijn dan je voor de gek houden?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:26 schreef durrrr het volgende:
[..]
Jij neemt ook echt ALLES serieus he
Vroeg me al af waar je was..quote:
Sneaky-tit jij.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet wat er was, maar hij is ervoor geband dus tja
Iemand heeft zn post gereport en wie anders zou het zijn dan Gridlokquote:Op donderdag 26 december 2013 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet wat er was, maar hij is ervoor geband dus tja
In puniquote:
ik snitch ook altijd hoor.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:28 schreef durrrr het volgende:
[..]
Iemand heeft zn post gereport en wie anders zou het zijn dan Gridlok
Je denkt dat je alleen een ban kan krijgen als je report? Kan ook gewoon een mod zijn die toevallig langs waait. ( zitten er verschijnen in deze sc )quote:Op donderdag 26 december 2013 16:28 schreef durrrr het volgende:
[..]
Iemand heeft zn post gereport en wie anders zou het zijn dan Gridlok
Een beetje NSB is oké.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik snitch ook altijd hoor.
NSB, NSB, NSB OKAY!
Ey liep jij trouwens dinsdag op Bijlmer Arena?quote:
Die waar van de verkeeerhde kahnt.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik snitch ook altijd hoor.
NSB, NSB, NSB OKAY!
Ik ben ook moderator alleen zie je dat niet. Een soort van Peter R. de Vries zeg maar.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je denkt dat je alleen een ban kan krijgen als je report? Kan ook gewoon een mod zijn die toevallig langs waait. ( zitten er verschijnen in deze sc )
En dan nog, nu huilie doen omdat je iets gedaan hebt wat niet mag/kan op dit forum? Manlijk hoor.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso wel dat hier in deze SC users zitten met opa's en oma's die fout waren in de oorlog.
Denk je dat die users het zelf ook weten?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso wel dat hier in deze SC users zitten met opa's en oma's die fout waren in de oorlog.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik stel graag dit soort zaken aan de kaak, opdat wij nooit vergetenquote:
Wellicht, maar dat merk je wel aan hun gedrag dat ze het niet van een vreemde hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Denk je dat die users het zelf ook weten?
Maar mensen zeggen zoveel in de scquote:Op donderdag 26 december 2013 16:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je denkt dat je alleen een ban kan krijgen als je report? Kan ook gewoon een mod zijn die toevallig langs waait. ( zitten er verschijnen in deze sc )
En dan nog, nu huilie doen omdat je iets gedaan hebt wat niet mag/kan op dit forum? Manlijk hoor.
BEDOEL JE CHAI?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat merk je wel aan hun gedrag dat ze het niet van een vreemde hebben.
Moet je niet tegen mij zeggen maar diegene die bannen, is niet mijn reglement.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:33 schreef durrrr het volgende:
[..]
Maar mensen zeggen zoveel in de sc
Leek jij maar meer op je omaquote:Op donderdag 26 december 2013 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Joden die bij ons op de hooizolder zaten hebben de oorlog overleefd.
Kinderen bij Dutroux in de kelder hebben het ook overleefd, dit zegt niks.quote:
Hoor meteen dat refrein in m'n hoofdquote:
Even eentje zonder censuur.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kinderen bij Dutroux in de kelder hebben het ook overleefd, dit zegt niks.
[..]
Hoor meteen dat refrein in m'n hoofd.
Dacht dat het Tina Turner was.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Oh God [/Big Sean voice]
Cassie. Dem lips on dat hoe.quote:
Dit liedje is sowieso baas dus helemaal luisteren maar einde zegt genoeg.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tering.
[..]
Verwijs je graag door naar m'n sig.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:50 schreef Germano het volgende:
Good morning.
It's a beautiful day.
When I'm with her.
With me she lays.
Filmpje doorgeskipt wachtende op de herkenbare stem van Plies, is dit Priesquote:Op donderdag 26 december 2013 16:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit liedje is sowieso baas dus helemaal luisteren maar einde zegt genoeg.
HOE HOE HOE HOEHOEHOEHOE
Spider Locquote:
Pliesquote:Op donderdag 26 december 2013 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Filmpje doorgeskipt wachtende op de herkenbare stem van Plies, is dit Pries! Fuck outta here with that bullshit.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Flench Montana. Lick Loss
. Katy Pelly
.
Beste nummer van die tijd:quote:
Jij weetquote:Op donderdag 26 december 2013 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beste nummer van die tijd:
Die beat tho.
Deze manquote:
Oooh shit nog een klassiekerquote:
Hahaha rot opquote:Op donderdag 26 december 2013 16:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik raak altijd lichtelijk geëmotioneerd als er mensen in deze SC zijn met wél een degelijke muzieksmaak.
Ik ook. Word altijd een beetje warm van binnen.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik raak altijd lichtelijk geëmotioneerd als er mensen in deze SC zijn met wél een degelijke muzieksmaak.
Gridlok, stopquote:Op donderdag 26 december 2013 16:58 schreef Gridlok het volgende:
Charmander rap, dit, pls stawp it, i cant.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gridlok, stop
School of hard, knocks
You look like a pimple and I'm ready to, pop
Crazy. We love crazy bitches.quote:
Hier valt toch niet naar te luisteren man, veel te old skoolquote:
Ken ik niet, beat doet me denken aan dezequote:Op donderdag 26 december 2013 17:00 schreef E.B.A.H. het volgende:
Nooit wat met Lil Zane gehad maar dit liedje vond ik wel altijd baas
quote:
Ik snap haar wel. Het voelt zo lekker als je net naar de kapper bent geweest voor een opscheertje.quote:
Aight, beter dat je niet dat kk 'opskeer' hebt gezegdquote:Op donderdag 26 december 2013 17:04 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik snap haar wel. Het voelt zo lekker als je net naar de kapper bent geweest voor een opscheertje.
Klassiekers begonnen voor mij bij dezequote:
Shiiitquote:Op donderdag 26 december 2013 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hier valt toch niet naar te luisteren man, veel te old skool.
[..]
Ken ik niet, beat doet me denken aan deze.
Nee neger, dan moet je The Foundation hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aight, beter dat je niet dat kk 'opskeer' hebt gezegd.
[..]
Klassiekers begonnen voor mij bij deze.
Xquote:Op donderdag 26 december 2013 17:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aight, beter dat je niet dat kk 'opskeer' hebt gezegd.
[..]
Klassiekers begonnen voor mij bij deze.
Ben meer van de oldschool, hedendaagse hip hop is oldschool te proberen na-maken en het als moderne hip-hop te verkopen, kk sad.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hier valt toch niet naar te luisteren man, veel te old skool .
Deze man weetquote:Op donderdag 26 december 2013 17:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben meer van de oldschool, hedendaagse hip hop is oldschool te proberen na-maken en het als moderne hip-hop te verkopen, kk sad.
Vibe in dit liedje is anders wel geslaagd vind ikquote:Op donderdag 26 december 2013 17:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben meer van de oldschool, hedendaagse hip hop is oldschool te proberen na-maken en het als moderne hip-hop te verkopen, kk sad.
DMXquote:Op donderdag 26 december 2013 17:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Shiiit![]()
3 bazenMensen die haten op Ja rule
Kowed, ik zeg toch 'bij mij' a dakduif.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee neger, dan moet je The Foundation hebben
quote:
Weet ik, ik geef je alleen een luistertip tochquote:Op donderdag 26 december 2013 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kowed, ik zeg toch 'bij mij' a dakduif.
Ofnaja, zal het commerciële hip-hop noemen dan.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stop it 5, zeker gebaseerd op Kendrick Lamar etc? Dat vind ik ook niet te pruimen.
Oh, aight. Vind 'm niet zo eik. Deze welquote:Op donderdag 26 december 2013 17:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Weet ik, ik geef je alleen een luistertip toch
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ofnaja, zal het commerciële hip-hop noemen dan.
Hmmm...hij heeft er nog een met die beat toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, aight. Vind 'm niet zo eik. Deze wel.
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind je van deze beat? Young Chop
.
Bedoel je deze? Lijkt erop.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmmm...hij heeft er nog een met die beat toch?
Beetje standaard tbh, klinkt allemaal hetzelfde tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind je van deze beat? Young Chop
.
Oh ja, front to backquote:
quote:
quote:
Haha neequote:Op donderdag 26 december 2013 16:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ey liep jij trouwens dinsdag op Bijlmer Arena?
Lobiquote:
Zag een gozer die leek echt sprekend op jou.quote:
Beats van Missyquote:Op donderdag 26 december 2013 17:18 schreef Gridlok het volgende:
Busta heeft ook altijd wel lekkere beats, kan soms nog wel hard gaan op Missy Elliot
Missy deed ookquote:
Hahahahaquote:
"Nederhop"quote:Op donderdag 26 december 2013 17:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb een hekel aan nederhop maar dit liedje kan ik echt zwaar waarderen.
Beat is gewoon classic
Je kan niet ontkennen dat het een dikke beat is. Duistere shit.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Nederhop".
Opgehouden met luisteren na Opgezwolle.
Oude oorlogswond weer opengereten.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jumi en tli zouden met me meegaan naar fissa's waar ze dit zouden draaien.
Vond dat album wel chill, laatste album beetje mweh. Alsof het hem niet echt boeide.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb een hekel aan nederhop maar dit liedje kan ik echt zwaar waarderen.
Beat is gewoon classic
Nummer zelf vind ik gewoon sterk man. Verder nog geen nummer van hem tegengekomen die ik kon luisteren. Nummer is beetje herkenbaar toch, zit diep.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vond dat album wel chill, laatste album beetje mweh. Alsof het hem niet echt boeide.
Zachte Turkquote:Op donderdag 26 december 2013 17:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nummer zelf vind ik gewoon sterk man. Verder nog geen nummer van hem tegengekomen die ik kon luisteren. Nummer is beetje herkenbaar toch, zit diep.![]()
HAHAquote:Op donderdag 26 december 2013 17:27 schreef Gridlok het volgende:
Vond dit album ook goed, alleen wel jammer wat hij bij symphony 10 deed, je kon echt zien dat zijn managers het commerciëler wilden maken.
Die juminelle was toch nep?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oude oorlogswond weer opengereten.
Ik ben anders gewoon hard hoor op dit moment.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nummer zelf vind ik gewoon sterk man. Verder nog geen nummer van hem tegengekomen die ik kon luisteren. Nummer is beetje herkenbaar toch, zit diep.![]()
quote:
kut dwc, krijg nog 5 euro van hem.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dWc was echt een bazenuser, had jullie allemaal om de tuin geleid met die shit.
Jij bent dwc. Je werdt er wel van verdacht missblackhair zelf te zijn en een nep relatie te faken. Just sayin.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dWc was echt een bazenuser, had jullie allemaal om de tuin geleid met die shit.
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
En nu jullie sub even aan het werk zetten.
Shiiiit die is nicequote:
Ik krijg nog een zak Skittles en 2 Pokémonkaartjes van 'mquote:Op donderdag 26 december 2013 17:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kut dwc, krijg nog 5 euro van hem.
Noem namen of je aantijgingen zijn bij voorbaat onwaarquote:Op donderdag 26 december 2013 17:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij bent dwc. Je werdt er wel van verdacht missblackhair zelf te zijn en een nep relatie te faken. Just sayin.
Bassnectar, die heb ik nog een keer live gezien @ Tivoli volgens mij.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Shiiiit die is nice![]()
Breaking Bad soundtrack![]()
Die klootzak hebt mij Charizard gejat ;squote:Op donderdag 26 december 2013 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik krijg nog een zak Skittles en 2 Pokémonkaartjes van 'm .
Hij neukte mijn Mistyquote:Op donderdag 26 december 2013 17:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die klootzak hebt mij Charizard gejat ;s
Ik noem geen namen. Je kent me toch. Maar inderderdaad vervelingquote:Op donderdag 26 december 2013 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik krijg nog een zak Skittles en 2 Pokémonkaartjes van 'm.
[..]
Noem namen of je aantijgingen zijn bij voorbaat onwaar. Boeiend ook eigenlijk, mensen en hun verveling
.
Mooi wel, van die figuren die schijnbaar over me praten terwijl ik ze niet eens kenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:36 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik noem geen namen. Je kent me toch. Maar inderderdaad verveling
Smerig wereldje dit hoor.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi wel, van die figuren die schijnbaar over me praten terwijl ik ze niet eens ken! FOK!fame allu$z,,
Wat voor afkomst heeft je pa dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef ntm het volgende:
Zegt m'n vader net over mij 'straks komt ze nog met een junk thuis of met een Marokkaan ofzo'M'n moeder gelijk helemaal beledigd
Tunesisch toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat voor afkomst heeft je pa dan?
Tunesisch. Nee, maar daarna zei hij ook dat het hem helemaal niet interesseert wat z'n afkomst is als hij maar een goed persoon isquote:Op donderdag 26 december 2013 17:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat voor afkomst heeft je pa dan?
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef ntm het volgende:
Zegt m'n vader net over mij 'straks komt ze nog met een junk thuis of met een Marokkaan ofzo'M'n moeder gelijk helemaal beledigd
Ik vrees dat ik daarna word opgesloten in huis en niet meer buiten mag komenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:53 schreef Murdera het volgende:
[..]neem mij een keer mee is lachen
Ma van mijn ex was naar de politie gestapt met mijn naam en adres.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:54 schreef ntm het volgende:
Ken genoeg Marokkaanse meiden die alleen met een Marokkaan thuis mogen komen, of Hollandse meisjes waarbij heel het huis op z'n kop staat als ze met een 'buitenlander' thuis komen
Ja triest is dat hequote:Op donderdag 26 december 2013 17:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ma van mijn ex was naar de politie gestapt met mijn naam en adres.Dacht dat ik een loverboy was.
Best wel eigenlijk maar kon er ook om lachen. Van die blanken die dan geforceerd aardig proberen te doen enz. weetje wel.quote:
Doe jij geforceerd aardig ja?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk maar kon er ook om lachen. Van die blanken die dan geforceerd aardig proberen te doen enz. weetje wel.
Doe normaal a Berber. Ik ben niet blank.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:01 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doe jij geforceerd aardig ja?
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:04 schreef tetouaribo het volgende:
Ik vind het ook vervelend als een meid interesse in mn heeft alleen om mijn uiterlijk. Ik ben geen lust object of zo.
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:04 schreef tetouaribo het volgende:
Ik vind het ook vervelend als een meid interesse in mn heeft alleen om mijn uiterlijk. Ik ben geen lust object of zo.
Haha ja preciesquote:Op donderdag 26 december 2013 17:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk maar kon er ook om lachen. Van die blanken die dan geforceerd aardig proberen te doen enz. weetje wel.
Vrouwen worden over het algemeen sneller geaccepteerd in een familie. Dat is overal zo. Mannen moeten zich meestal een soort van bewijzen.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja preciesBen daar ook altijd bang voor met Nederlandse mannen, die ouders
Ik denk dat Nederlandse ouders bij chicks denken "ja goed zo zoon, neuk dat buitenlands sletje"quote:Op donderdag 26 december 2013 18:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja preciesBen daar ook altijd bang voor met Nederlandse mannen, die ouders
Ik ben altijd heel chill ontvangen bij Nederlandse oudersquote:Op donderdag 26 december 2013 18:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vrouwen worden over het algemeen sneller geaccepteerd in een familie. Dat is overal zo. Mannen moeten zich meestal een soort van bewijzen.
Deze manquote:Op donderdag 26 december 2013 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel chill ontvangen bij Nederlandse ouders. Maar heb dan ook gewoon swag van voor 2000.
Ligt natuurlijk ook aan wat voor familie het is. En je bent nog altijd geen Marokkaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel chill ontvangen bij Nederlandse ouders. Maar heb dan ook gewoon swag van voor 2000.
Mocro problemsquote:Op donderdag 26 december 2013 18:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan wat voor familie het is. En je bent nog altijd geen Marokkaan.
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef ntm het volgende:
ik voel je broederquote:Op donderdag 26 december 2013 18:04 schreef tetouaribo het volgende:
Wat?quote:
Ja ok voor mannen is het anders.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vrouwen worden over het algemeen sneller geaccepteerd in een familie. Dat is overal zo. Mannen moeten zich meestal een soort van bewijzen.
Haha nee johquote:Op donderdag 26 december 2013 18:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederlandse ouders bij chicks denken "ja goed zo zoon, neuk dat buitenlands sletje"
Je weet dat het waarheid is.quote:
Daar hou je wel van he, geile turk.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat?Jij hebt echt zwaar een mocro hoofd ouwe.
Vooral bij rijke families is het gezeik. Vriendin van mij haar vader heeft een eigen bedrijf (best bekend maar ga de naam niet noemen), rijke familie enzo. Ze heeft half jaar gestudeerd in Argentinië en is ze daar verliefd geworden op een Argentijn, familie gelijk in rep en roerquote:Op donderdag 26 december 2013 18:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan wat voor familie het is. En je bent nog altijd geen Marokkaan.
En terechtquote:Op donderdag 26 december 2013 18:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Vooral bij rijke families is het gezeik. Vriendin van mij haar vader heeft een eigen bedrijf (best bekend maar ga de naam niet noemen), rijke familie enzo. Ze heeft half jaar gestudeerd in Argentinië en is ze daar verliefd geworden op een Argentijn, familie gelijk in rep en roer![]()
Maar wil je niet een mocro smatje?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daar hou je wel van he, geile turk.
Daar moet een piemel tussen!quote:Op donderdag 26 december 2013 18:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maar wil je niet een mocro smatje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dem legs and dat ass.
Groce.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dem legs and dat ass.
Jawel, op een dag vind ik mijn perfecte zina.(L)quote:Op donderdag 26 december 2013 18:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dem legs and dat ass.
Mensen die niet snappen waarvoor het hoofddoek voor dientquote:Op donderdag 26 december 2013 18:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
Hoofddoek ook gewoon op der hoofd laten en je lul eraan vegen nadat je haar keihard in der ass hebt genomen.
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:27 schreef durrrr het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen waarvoor het hoofddoek voor dient
turkquote:Op donderdag 26 december 2013 18:27 schreef durrrr het volgende:
[..]
Droegen jouw sma's maar een hoofddoek.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:27 schreef durrrr het volgende:
[..]
Leer Nederlands, mocro.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:27 schreef durrrr het volgende:
[..]
Die argentijn zal ook niet dom zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Vooral bij rijke families is het gezeik. Vriendin van mij haar vader heeft een eigen bedrijf (best bekend maar ga de naam niet noemen), rijke familie enzo. Ze heeft half jaar gestudeerd in Argentinië en is ze daar verliefd geworden op een Argentijn, familie gelijk in rep en roer![]()
Heb je niet een lekkere nicht met zo'n ass?quote:
Vast wel. Maar die zijn allemaal bezet. Plus ik ben niet het type dat kutjes uitdeelt.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je niet een lekkere nicht met zo'n ass?
Mocro's zijn altijd gierig.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vast wel. Maar die zijn allemaal bezet. Plus ik ben niet het type dat kutjes uitdeelt.
Ordinair behalve die 1ste.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:35 schreef ntm het volgende:
[..]
En deze mocrochicks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de laatstequote:Op donderdag 26 december 2013 18:35 schreef ntm het volgende:
[..]
En deze mocrochicks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal anaalsletjes.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:35 schreef ntm het volgende:
[..]
En deze mocrochicks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom is dat precies schijnheilig?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik vind die eerste juist schijnheilig. Die onderste...
1 - mwoahquote:Op donderdag 26 december 2013 18:35 schreef ntm het volgende:
[..]
En deze mocrochicks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook krullenquote:Op donderdag 26 december 2013 18:39 schreef krioro het volgende:
[..]
1 - mwoah
2 - ja, mooi
3 - nee
4 - best mooi maar krullen dus nope
Ze ziet er uit als of ze een bitch is die weet wat ze kan aanrichten met haar uiterlijk. Plus ze doet me aan iemand denken -.-quote:Op donderdag 26 december 2013 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom is dat precies schijnheilig?
cha cha chaquote:Op donderdag 26 december 2013 14:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, op de dansvloer nog die stappen herinneren alles, 1-2-cha-cha-cha.
Vind ik ook wel wat voor mij.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind deze wel wat voor jou
[ afbeelding ]
Maar je maakt ze recht.quote:
wauwquote:Op donderdag 26 december 2013 18:42 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind deze mooier dat al die chicks van net.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:42 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kan volgens mij al helemaal eng zijn. Wel pretty though.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:42 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind ik ook wel wat voor mij.
[..]
Maar je maakt ze recht.
Nee had niet goed gekeken, maar overbelicht dus kan het ook niet goed zienquote:
Hier heeft ze stijl haar.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee had niet goed gekeken, maar overbelicht dus kan het ook niet goed zienWel sicke krullen wil ik ook
Ja, ziet er echt mooi uit. Bij mij lijkt het net afrokapselquote:Op donderdag 26 december 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee had niet goed gekeken, maar overbelicht dus kan het ook niet goed zienWel sicke krullen wil ik ook
Ohquote:Op donderdag 26 december 2013 18:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Houd ik srs niet van nee. Pic van jou met krullen? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, ziet er echt mooi uit. Bij mij lijkt het net afrokapsel
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh
Is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zo agressief ehquote:Op donderdag 26 december 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zit jezelf te promoten kut
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh
En niet een beetje krullen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |