Leek jij maar meer op je omaquote:Op donderdag 26 december 2013 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Joden die bij ons op de hooizolder zaten hebben de oorlog overleefd.
Kinderen bij Dutroux in de kelder hebben het ook overleefd, dit zegt niks.quote:
Hoor meteen dat refrein in m'n hoofdquote:
Even eentje zonder censuur.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kinderen bij Dutroux in de kelder hebben het ook overleefd, dit zegt niks.
[..]
Hoor meteen dat refrein in m'n hoofd.
Dacht dat het Tina Turner was.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Oh God [/Big Sean voice]
Cassie. Dem lips on dat hoe.quote:
Dit liedje is sowieso baas dus helemaal luisteren maar einde zegt genoeg.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tering.
[..]
Verwijs je graag door naar m'n sig.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:50 schreef Germano het volgende:
Good morning.
It's a beautiful day.
When I'm with her.
With me she lays.
Filmpje doorgeskipt wachtende op de herkenbare stem van Plies, is dit Priesquote:Op donderdag 26 december 2013 16:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit liedje is sowieso baas dus helemaal luisteren maar einde zegt genoeg.
HOE HOE HOE HOEHOEHOEHOE
Spider Locquote:
Pliesquote:Op donderdag 26 december 2013 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Filmpje doorgeskipt wachtende op de herkenbare stem van Plies, is dit Pries! Fuck outta here with that bullshit.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Flench Montana. Lick Loss
. Katy Pelly
.
Beste nummer van die tijd:quote:
Jij weetquote:Op donderdag 26 december 2013 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beste nummer van die tijd:
Die beat tho.
Deze manquote:
Oooh shit nog een klassiekerquote:
Hahaha rot opquote:Op donderdag 26 december 2013 16:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik raak altijd lichtelijk geëmotioneerd als er mensen in deze SC zijn met wél een degelijke muzieksmaak.
Ik ook. Word altijd een beetje warm van binnen.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik raak altijd lichtelijk geëmotioneerd als er mensen in deze SC zijn met wél een degelijke muzieksmaak.
Gridlok, stopquote:Op donderdag 26 december 2013 16:58 schreef Gridlok het volgende:
Charmander rap, dit, pls stawp it, i cant.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gridlok, stop
School of hard, knocks
You look like a pimple and I'm ready to, pop
Crazy. We love crazy bitches.quote:
Hier valt toch niet naar te luisteren man, veel te old skoolquote:
Ken ik niet, beat doet me denken aan dezequote:Op donderdag 26 december 2013 17:00 schreef E.B.A.H. het volgende:
Nooit wat met Lil Zane gehad maar dit liedje vond ik wel altijd baas
quote:
Ik snap haar wel. Het voelt zo lekker als je net naar de kapper bent geweest voor een opscheertje.quote:
Aight, beter dat je niet dat kk 'opskeer' hebt gezegdquote:Op donderdag 26 december 2013 17:04 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik snap haar wel. Het voelt zo lekker als je net naar de kapper bent geweest voor een opscheertje.
Klassiekers begonnen voor mij bij dezequote:
Shiiitquote:Op donderdag 26 december 2013 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hier valt toch niet naar te luisteren man, veel te old skool.
[..]
Ken ik niet, beat doet me denken aan deze.
Nee neger, dan moet je The Foundation hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aight, beter dat je niet dat kk 'opskeer' hebt gezegd.
[..]
Klassiekers begonnen voor mij bij deze.
Xquote:Op donderdag 26 december 2013 17:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Aight, beter dat je niet dat kk 'opskeer' hebt gezegd.
[..]
Klassiekers begonnen voor mij bij deze.
Ben meer van de oldschool, hedendaagse hip hop is oldschool te proberen na-maken en het als moderne hip-hop te verkopen, kk sad.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hier valt toch niet naar te luisteren man, veel te old skool .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |