quote:Op donderdag 26 december 2013 16:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Durrr gotta jump and swing up to hit me in the knees.
Niks mis mee toch? Kan toch beter serieus zijn dan je voor de gek houden?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:26 schreef durrrr het volgende:
[..]
Jij neemt ook echt ALLES serieus he
Vroeg me al af waar je was..quote:
Sneaky-tit jij.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet wat er was, maar hij is ervoor geband dus tja
Iemand heeft zn post gereport en wie anders zou het zijn dan Gridlokquote:Op donderdag 26 december 2013 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet wat er was, maar hij is ervoor geband dus tja
In puniquote:
ik snitch ook altijd hoor.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:28 schreef durrrr het volgende:
[..]
Iemand heeft zn post gereport en wie anders zou het zijn dan Gridlok
Je denkt dat je alleen een ban kan krijgen als je report? Kan ook gewoon een mod zijn die toevallig langs waait. ( zitten er verschijnen in deze sc )quote:Op donderdag 26 december 2013 16:28 schreef durrrr het volgende:
[..]
Iemand heeft zn post gereport en wie anders zou het zijn dan Gridlok
Een beetje NSB is oké.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik snitch ook altijd hoor.
NSB, NSB, NSB OKAY!
Ey liep jij trouwens dinsdag op Bijlmer Arena?quote:
Die waar van de verkeeerhde kahnt.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik snitch ook altijd hoor.
NSB, NSB, NSB OKAY!
Ik ben ook moderator alleen zie je dat niet. Een soort van Peter R. de Vries zeg maar.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je denkt dat je alleen een ban kan krijgen als je report? Kan ook gewoon een mod zijn die toevallig langs waait. ( zitten er verschijnen in deze sc )
En dan nog, nu huilie doen omdat je iets gedaan hebt wat niet mag/kan op dit forum? Manlijk hoor.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso wel dat hier in deze SC users zitten met opa's en oma's die fout waren in de oorlog.
Denk je dat die users het zelf ook weten?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso wel dat hier in deze SC users zitten met opa's en oma's die fout waren in de oorlog.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik stel graag dit soort zaken aan de kaak, opdat wij nooit vergetenquote:
Wellicht, maar dat merk je wel aan hun gedrag dat ze het niet van een vreemde hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 16:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Denk je dat die users het zelf ook weten?
Maar mensen zeggen zoveel in de scquote:Op donderdag 26 december 2013 16:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je denkt dat je alleen een ban kan krijgen als je report? Kan ook gewoon een mod zijn die toevallig langs waait. ( zitten er verschijnen in deze sc )
En dan nog, nu huilie doen omdat je iets gedaan hebt wat niet mag/kan op dit forum? Manlijk hoor.
BEDOEL JE CHAI?quote:Op donderdag 26 december 2013 16:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat merk je wel aan hun gedrag dat ze het niet van een vreemde hebben.
Moet je niet tegen mij zeggen maar diegene die bannen, is niet mijn reglement.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:33 schreef durrrr het volgende:
[..]
Maar mensen zeggen zoveel in de sc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |