Deze man weetquote:Op donderdag 26 december 2013 17:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben meer van de oldschool, hedendaagse hip hop is oldschool te proberen na-maken en het als moderne hip-hop te verkopen, kk sad.
Vibe in dit liedje is anders wel geslaagd vind ikquote:Op donderdag 26 december 2013 17:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben meer van de oldschool, hedendaagse hip hop is oldschool te proberen na-maken en het als moderne hip-hop te verkopen, kk sad.
DMXquote:Op donderdag 26 december 2013 17:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Shiiit![]()
3 bazenMensen die haten op Ja rule
Kowed, ik zeg toch 'bij mij' a dakduif.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee neger, dan moet je The Foundation hebben
quote:
Weet ik, ik geef je alleen een luistertip tochquote:Op donderdag 26 december 2013 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Kowed, ik zeg toch 'bij mij' a dakduif.
Ofnaja, zal het commerciële hip-hop noemen dan.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Stop it 5, zeker gebaseerd op Kendrick Lamar etc? Dat vind ik ook niet te pruimen.
Oh, aight. Vind 'm niet zo eik. Deze welquote:Op donderdag 26 december 2013 17:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Weet ik, ik geef je alleen een luistertip toch
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ofnaja, zal het commerciële hip-hop noemen dan.
Hmmm...hij heeft er nog een met die beat toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, aight. Vind 'm niet zo eik. Deze wel.
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind je van deze beat? Young Chop
.
Bedoel je deze? Lijkt erop.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmmm...hij heeft er nog een met die beat toch?
Beetje standaard tbh, klinkt allemaal hetzelfde tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vind je van deze beat? Young Chop
.
Oh ja, front to backquote:
quote:
quote:
Haha neequote:Op donderdag 26 december 2013 16:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ey liep jij trouwens dinsdag op Bijlmer Arena?
Lobiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |