Daar moet een piemel tussen!quote:Op donderdag 26 december 2013 18:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maar wil je niet een mocro smatje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dem legs and dat ass.
Groce.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dem legs and dat ass.
Jawel, op een dag vind ik mijn perfecte zina.(L)quote:Op donderdag 26 december 2013 18:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dem legs and dat ass.
Mensen die niet snappen waarvoor het hoofddoek voor dientquote:Op donderdag 26 december 2013 18:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
Hoofddoek ook gewoon op der hoofd laten en je lul eraan vegen nadat je haar keihard in der ass hebt genomen.
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:27 schreef durrrr het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen waarvoor het hoofddoek voor dient
turkquote:Op donderdag 26 december 2013 18:27 schreef durrrr het volgende:
[..]
Droegen jouw sma's maar een hoofddoek.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:27 schreef durrrr het volgende:
[..]
Leer Nederlands, mocro.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:27 schreef durrrr het volgende:
[..]
Die argentijn zal ook niet dom zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Vooral bij rijke families is het gezeik. Vriendin van mij haar vader heeft een eigen bedrijf (best bekend maar ga de naam niet noemen), rijke familie enzo. Ze heeft half jaar gestudeerd in Argentinië en is ze daar verliefd geworden op een Argentijn, familie gelijk in rep en roer![]()
Heb je niet een lekkere nicht met zo'n ass?quote:
Vast wel. Maar die zijn allemaal bezet. Plus ik ben niet het type dat kutjes uitdeelt.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je niet een lekkere nicht met zo'n ass?
Mocro's zijn altijd gierig.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vast wel. Maar die zijn allemaal bezet. Plus ik ben niet het type dat kutjes uitdeelt.
Ordinair behalve die 1ste.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:35 schreef ntm het volgende:
[..]
En deze mocrochicks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de laatstequote:Op donderdag 26 december 2013 18:35 schreef ntm het volgende:
[..]
En deze mocrochicks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal anaalsletjes.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:35 schreef ntm het volgende:
[..]
En deze mocrochicks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom is dat precies schijnheilig?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik vind die eerste juist schijnheilig. Die onderste...
1 - mwoahquote:Op donderdag 26 december 2013 18:35 schreef ntm het volgende:
[..]
En deze mocrochicks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook krullenquote:Op donderdag 26 december 2013 18:39 schreef krioro het volgende:
[..]
1 - mwoah
2 - ja, mooi
3 - nee
4 - best mooi maar krullen dus nope
Ze ziet er uit als of ze een bitch is die weet wat ze kan aanrichten met haar uiterlijk. Plus ze doet me aan iemand denken -.-quote:Op donderdag 26 december 2013 18:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom is dat precies schijnheilig?
cha cha chaquote:Op donderdag 26 december 2013 14:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, op de dansvloer nog die stappen herinneren alles, 1-2-cha-cha-cha.
Vind ik ook wel wat voor mij.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind deze wel wat voor jou
[ afbeelding ]
Maar je maakt ze recht.quote:
wauwquote:Op donderdag 26 december 2013 18:42 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind deze mooier dat al die chicks van net.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:42 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kan volgens mij al helemaal eng zijn. Wel pretty though.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:42 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind ik ook wel wat voor mij.
[..]
Maar je maakt ze recht.
Nee had niet goed gekeken, maar overbelicht dus kan het ook niet goed zienquote:
Hier heeft ze stijl haar.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee had niet goed gekeken, maar overbelicht dus kan het ook niet goed zienWel sicke krullen wil ik ook
Ja, ziet er echt mooi uit. Bij mij lijkt het net afrokapselquote:Op donderdag 26 december 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee had niet goed gekeken, maar overbelicht dus kan het ook niet goed zienWel sicke krullen wil ik ook
Ohquote:Op donderdag 26 december 2013 18:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Houd ik srs niet van nee. Pic van jou met krullen? [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, ziet er echt mooi uit. Bij mij lijkt het net afrokapsel
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh
Is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet zo agressief ehquote:Op donderdag 26 december 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je zit jezelf te promoten kut
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh
En niet een beetje krullen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |