Daar moet een piemel tussen!quote:Op donderdag 26 december 2013 18:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maar wil je niet een mocro smatje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dem legs and dat ass.
Groce.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dem legs and dat ass.
Jawel, op een dag vind ik mijn perfecte zina.(L)quote:Op donderdag 26 december 2013 18:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dem legs and dat ass.
Mensen die niet snappen waarvoor het hoofddoek voor dientquote:Op donderdag 26 december 2013 18:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
Hoofddoek ook gewoon op der hoofd laten en je lul eraan vegen nadat je haar keihard in der ass hebt genomen.
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:27 schreef durrrr het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen waarvoor het hoofddoek voor dient
turkquote:Op donderdag 26 december 2013 18:27 schreef durrrr het volgende:
[..]
Droegen jouw sma's maar een hoofddoek.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:27 schreef durrrr het volgende:
[..]
Leer Nederlands, mocro.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:27 schreef durrrr het volgende:
[..]
Die argentijn zal ook niet dom zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Vooral bij rijke families is het gezeik. Vriendin van mij haar vader heeft een eigen bedrijf (best bekend maar ga de naam niet noemen), rijke familie enzo. Ze heeft half jaar gestudeerd in Argentinië en is ze daar verliefd geworden op een Argentijn, familie gelijk in rep en roer![]()
Heb je niet een lekkere nicht met zo'n ass?quote:
Vast wel. Maar die zijn allemaal bezet. Plus ik ben niet het type dat kutjes uitdeelt.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je niet een lekkere nicht met zo'n ass?
Mocro's zijn altijd gierig.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vast wel. Maar die zijn allemaal bezet. Plus ik ben niet het type dat kutjes uitdeelt.
Ordinair behalve die 1ste.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:35 schreef ntm het volgende:
[..]
En deze mocrochicks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de laatstequote:Op donderdag 26 december 2013 18:35 schreef ntm het volgende:
[..]
En deze mocrochicks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal anaalsletjes.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:35 schreef ntm het volgende:
[..]
En deze mocrochicks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom is dat precies schijnheilig?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik vind die eerste juist schijnheilig. Die onderste...
1 - mwoahquote:Op donderdag 26 december 2013 18:35 schreef ntm het volgende:
[..]
En deze mocrochicks?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook krullenquote:Op donderdag 26 december 2013 18:39 schreef krioro het volgende:
[..]
1 - mwoah
2 - ja, mooi
3 - nee
4 - best mooi maar krullen dus nope
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |