kut dwc, krijg nog 5 euro van hem.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dWc was echt een bazenuser, had jullie allemaal om de tuin geleid met die shit.
Jij bent dwc. Je werdt er wel van verdacht missblackhair zelf te zijn en een nep relatie te faken. Just sayin.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dWc was echt een bazenuser, had jullie allemaal om de tuin geleid met die shit.
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
En nu jullie sub even aan het werk zetten.
Shiiiit die is nicequote:
Ik krijg nog een zak Skittles en 2 Pokémonkaartjes van 'mquote:Op donderdag 26 december 2013 17:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
kut dwc, krijg nog 5 euro van hem.
Noem namen of je aantijgingen zijn bij voorbaat onwaarquote:Op donderdag 26 december 2013 17:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij bent dwc. Je werdt er wel van verdacht missblackhair zelf te zijn en een nep relatie te faken. Just sayin.
Bassnectar, die heb ik nog een keer live gezien @ Tivoli volgens mij.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Shiiiit die is nice![]()
Breaking Bad soundtrack![]()
Die klootzak hebt mij Charizard gejat ;squote:Op donderdag 26 december 2013 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik krijg nog een zak Skittles en 2 Pokémonkaartjes van 'm .
Hij neukte mijn Mistyquote:Op donderdag 26 december 2013 17:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die klootzak hebt mij Charizard gejat ;s
Ik noem geen namen. Je kent me toch. Maar inderderdaad vervelingquote:Op donderdag 26 december 2013 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik krijg nog een zak Skittles en 2 Pokémonkaartjes van 'm.
[..]
Noem namen of je aantijgingen zijn bij voorbaat onwaar. Boeiend ook eigenlijk, mensen en hun verveling
.
Mooi wel, van die figuren die schijnbaar over me praten terwijl ik ze niet eens kenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:36 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik noem geen namen. Je kent me toch. Maar inderderdaad verveling
Smerig wereldje dit hoor.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi wel, van die figuren die schijnbaar over me praten terwijl ik ze niet eens ken! FOK!fame allu$z,,
Wat voor afkomst heeft je pa dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef ntm het volgende:
Zegt m'n vader net over mij 'straks komt ze nog met een junk thuis of met een Marokkaan ofzo'M'n moeder gelijk helemaal beledigd
Tunesisch toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat voor afkomst heeft je pa dan?
Tunesisch. Nee, maar daarna zei hij ook dat het hem helemaal niet interesseert wat z'n afkomst is als hij maar een goed persoon isquote:Op donderdag 26 december 2013 17:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat voor afkomst heeft je pa dan?
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef ntm het volgende:
Zegt m'n vader net over mij 'straks komt ze nog met een junk thuis of met een Marokkaan ofzo'M'n moeder gelijk helemaal beledigd
Ik vrees dat ik daarna word opgesloten in huis en niet meer buiten mag komenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:53 schreef Murdera het volgende:
[..]neem mij een keer mee is lachen
Ma van mijn ex was naar de politie gestapt met mijn naam en adres.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:54 schreef ntm het volgende:
Ken genoeg Marokkaanse meiden die alleen met een Marokkaan thuis mogen komen, of Hollandse meisjes waarbij heel het huis op z'n kop staat als ze met een 'buitenlander' thuis komen
Ja triest is dat hequote:Op donderdag 26 december 2013 17:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ma van mijn ex was naar de politie gestapt met mijn naam en adres.Dacht dat ik een loverboy was.
Best wel eigenlijk maar kon er ook om lachen. Van die blanken die dan geforceerd aardig proberen te doen enz. weetje wel.quote:
Doe jij geforceerd aardig ja?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk maar kon er ook om lachen. Van die blanken die dan geforceerd aardig proberen te doen enz. weetje wel.
Doe normaal a Berber. Ik ben niet blank.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:01 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doe jij geforceerd aardig ja?
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:04 schreef tetouaribo het volgende:
Ik vind het ook vervelend als een meid interesse in mn heeft alleen om mijn uiterlijk. Ik ben geen lust object of zo.
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:04 schreef tetouaribo het volgende:
Ik vind het ook vervelend als een meid interesse in mn heeft alleen om mijn uiterlijk. Ik ben geen lust object of zo.
Haha ja preciesquote:Op donderdag 26 december 2013 17:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk maar kon er ook om lachen. Van die blanken die dan geforceerd aardig proberen te doen enz. weetje wel.
Vrouwen worden over het algemeen sneller geaccepteerd in een familie. Dat is overal zo. Mannen moeten zich meestal een soort van bewijzen.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja preciesBen daar ook altijd bang voor met Nederlandse mannen, die ouders
Ik denk dat Nederlandse ouders bij chicks denken "ja goed zo zoon, neuk dat buitenlands sletje"quote:Op donderdag 26 december 2013 18:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja preciesBen daar ook altijd bang voor met Nederlandse mannen, die ouders
Ik ben altijd heel chill ontvangen bij Nederlandse oudersquote:Op donderdag 26 december 2013 18:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vrouwen worden over het algemeen sneller geaccepteerd in een familie. Dat is overal zo. Mannen moeten zich meestal een soort van bewijzen.
Deze manquote:Op donderdag 26 december 2013 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel chill ontvangen bij Nederlandse ouders. Maar heb dan ook gewoon swag van voor 2000.
Ligt natuurlijk ook aan wat voor familie het is. En je bent nog altijd geen Marokkaan.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel chill ontvangen bij Nederlandse ouders. Maar heb dan ook gewoon swag van voor 2000.
Mocro problemsquote:Op donderdag 26 december 2013 18:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan wat voor familie het is. En je bent nog altijd geen Marokkaan.
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef ntm het volgende:
ik voel je broederquote:Op donderdag 26 december 2013 18:04 schreef tetouaribo het volgende:
Wat?quote:
Ja ok voor mannen is het anders.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vrouwen worden over het algemeen sneller geaccepteerd in een familie. Dat is overal zo. Mannen moeten zich meestal een soort van bewijzen.
Haha nee johquote:Op donderdag 26 december 2013 18:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederlandse ouders bij chicks denken "ja goed zo zoon, neuk dat buitenlands sletje"
Je weet dat het waarheid is.quote:
Daar hou je wel van he, geile turk.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat?Jij hebt echt zwaar een mocro hoofd ouwe.
Vooral bij rijke families is het gezeik. Vriendin van mij haar vader heeft een eigen bedrijf (best bekend maar ga de naam niet noemen), rijke familie enzo. Ze heeft half jaar gestudeerd in Argentinië en is ze daar verliefd geworden op een Argentijn, familie gelijk in rep en roerquote:Op donderdag 26 december 2013 18:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan wat voor familie het is. En je bent nog altijd geen Marokkaan.
En terechtquote:Op donderdag 26 december 2013 18:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Vooral bij rijke families is het gezeik. Vriendin van mij haar vader heeft een eigen bedrijf (best bekend maar ga de naam niet noemen), rijke familie enzo. Ze heeft half jaar gestudeerd in Argentinië en is ze daar verliefd geworden op een Argentijn, familie gelijk in rep en roer![]()
Maar wil je niet een mocro smatje?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daar hou je wel van he, geile turk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |