Zag een gozer die leek echt sprekend op jou.quote:
Beats van Missyquote:Op donderdag 26 december 2013 17:18 schreef Gridlok het volgende:
Busta heeft ook altijd wel lekkere beats, kan soms nog wel hard gaan op Missy Elliot
Missy deed ookquote:
Hahahahaquote:
"Nederhop"quote:Op donderdag 26 december 2013 17:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb een hekel aan nederhop maar dit liedje kan ik echt zwaar waarderen.
Beat is gewoon classic
Je kan niet ontkennen dat het een dikke beat is. Duistere shit.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Nederhop".
Opgehouden met luisteren na Opgezwolle.
Oude oorlogswond weer opengereten.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jumi en tli zouden met me meegaan naar fissa's waar ze dit zouden draaien.
Vond dat album wel chill, laatste album beetje mweh. Alsof het hem niet echt boeide.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:22 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb een hekel aan nederhop maar dit liedje kan ik echt zwaar waarderen.
Beat is gewoon classic
Nummer zelf vind ik gewoon sterk man. Verder nog geen nummer van hem tegengekomen die ik kon luisteren. Nummer is beetje herkenbaar toch, zit diep.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vond dat album wel chill, laatste album beetje mweh. Alsof het hem niet echt boeide.
Zachte Turkquote:Op donderdag 26 december 2013 17:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nummer zelf vind ik gewoon sterk man. Verder nog geen nummer van hem tegengekomen die ik kon luisteren. Nummer is beetje herkenbaar toch, zit diep.![]()
HAHAquote:Op donderdag 26 december 2013 17:27 schreef Gridlok het volgende:
Vond dit album ook goed, alleen wel jammer wat hij bij symphony 10 deed, je kon echt zien dat zijn managers het commerciëler wilden maken.
Die juminelle was toch nep?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oude oorlogswond weer opengereten.
Ik ben anders gewoon hard hoor op dit moment.quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nummer zelf vind ik gewoon sterk man. Verder nog geen nummer van hem tegengekomen die ik kon luisteren. Nummer is beetje herkenbaar toch, zit diep.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |