Ik vind hem echt een kutkop hebben gewoon.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekkere vent hoor. Zag ik er maar zo uit.
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:15 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nou,ben benieuwd wat voor jou lekker is dan. Of nornaal.
Jaja ik weet het. Eigenlijk wel een belediging dat ze dan een foto van zo'n mongooltje post..quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:15 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nou,ben benieuwd wat voor jou lekker is dan. Of nornaal.
dan*quote:Op donderdag 26 december 2013 15:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je hebt betere smaak als vas.
Wow.quote:
Ja zoals hierquote:Op donderdag 26 december 2013 15:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Liever met dat baardje van die eerste foto toch.
qftquote:Op donderdag 26 december 2013 15:24 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jaja ik weet het. Eigenlijk wel een belediging dat ze dan een foto van zo'n mongooltje post..
Ik had vroeger ook een crush op de zanger van Tokio Hotel, maar toen was ik 13 en raarquote:Op donderdag 26 december 2013 15:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je hebt betere smaak als vas.
Is niet erg. Iedereen heeft zijn/haar duistere periodes.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een crush op de zanger van Tokio Hotel, maar toen was ik 13 en raarWil niet meer over die periode nadenken
Pic doet het niet, maar nee filmpje ken ik niet?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja zoals hier![]()
[ afbeelding ] Heb je dat filmpje gezien bij Ellen DeGeneres waar hij z'n shirt uit doet?
Jaaaaaaquote:Op donderdag 26 december 2013 15:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een crush op de zanger van Tokio Hotel, maar toen was ik 13 en raarWil niet meer over die periode nadenken
Hahahaha.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Hey sweetie.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Jahoor heb je die kut Fas meteen weer.
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Pic doet het niet, maar nee filmpje ken ik niet?
[..]
JaaaaaaEindelijk niet meer alleen.
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha.Dat was in je lesbische fase?
Er waren serieus wel mensen in m'n klas enzo die dachten dat ik bi wasquote:Op donderdag 26 december 2013 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha.Dat was in je lesbische fase?
Hij is gewoon lekker, wat lul jequote:Op donderdag 26 december 2013 15:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Jammer van z'n baard. Ziet er nogal slordig uit.
En zijn lichaam valt ook mee.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Hij is wel knap, maar z'n baard is vies. No homo.
Oh wacht die had ik weleens langs zien komen als gifje geloof ikquote:
Ik ben niet blankquote:
Haha ik luisterde die dus srs ookquote:Op donderdag 26 december 2013 15:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Er waren serieus wel mensen in m'n klas enzo die dachten dat ik bi wasWant ik was toen ook 'fan' (
) van Cinema Bizarre. Ook allemaal soort van travestieten.
[ afbeelding ]
Normaal toch? Niet zo'n fitnessmacho.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:43 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
En zijn lichaam valt ook mee.
Wat ben je dan? Zwart? Nee. Geel? Nee. Getint? Nee. Je bent gewoon een white boy.quote:
Droog, de verhoudingen kloppen en niet overdreven gespierd idd.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Normaal toch? Niet zo'n fitnessmacho.
Channing Tatum ook in Magic Mikequote:Op donderdag 26 december 2013 15:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh wacht die had ik weleens langs zien komen als gifje geloof ikNouja in Magic Mike zie je meer
Bek dicht mocro. Ik ben niet blank.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat ben je dan? Zwart? Nee. Geel? Nee. Getint? Nee. Je bent gewoon een white boy.
Wut?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:47 schreef durrrr het volgende:
Echt een flikkers hier dat jullie Rozzje hebben gesnitched
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha ik luisterde die dus srs ookGayness
Waar de fuck heb jij het nou weer over?quote:
De mensen hier weten precies waar ik het over hebquote:
Juistem. Hoe smaakte je oostblok/moslima?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:49 schreef durrrr het volgende:
[..]
De mensen hier weten precies waar ik het over heb
#freerozzje
Nee, ik weet het niet. Vertel.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:49 schreef durrrr het volgende:
[..]
#freerozzje
Wie is dat überhaupt?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:49 schreef durrrr het volgende:
[..]
#freerozzje
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe er wat aan. Ik krijg er normaal ook straf voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |