Er waren serieus wel mensen in m'n klas enzo die dachten dat ik bi wasquote:Op donderdag 26 december 2013 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha.Dat was in je lesbische fase?
Hij is gewoon lekker, wat lul jequote:Op donderdag 26 december 2013 15:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Jammer van z'n baard. Ziet er nogal slordig uit.
En zijn lichaam valt ook mee.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Hij is wel knap, maar z'n baard is vies. No homo.
Oh wacht die had ik weleens langs zien komen als gifje geloof ikquote:
Ik ben niet blankquote:
Haha ik luisterde die dus srs ookquote:Op donderdag 26 december 2013 15:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Er waren serieus wel mensen in m'n klas enzo die dachten dat ik bi wasWant ik was toen ook 'fan' (
) van Cinema Bizarre. Ook allemaal soort van travestieten.
[ afbeelding ]
Normaal toch? Niet zo'n fitnessmacho.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:43 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
En zijn lichaam valt ook mee.
Wat ben je dan? Zwart? Nee. Geel? Nee. Getint? Nee. Je bent gewoon een white boy.quote:
Droog, de verhoudingen kloppen en niet overdreven gespierd idd.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Normaal toch? Niet zo'n fitnessmacho.
Channing Tatum ook in Magic Mikequote:Op donderdag 26 december 2013 15:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh wacht die had ik weleens langs zien komen als gifje geloof ikNouja in Magic Mike zie je meer
Bek dicht mocro. Ik ben niet blank.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wat ben je dan? Zwart? Nee. Geel? Nee. Getint? Nee. Je bent gewoon een white boy.
Wut?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:47 schreef durrrr het volgende:
Echt een flikkers hier dat jullie Rozzje hebben gesnitched
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha ik luisterde die dus srs ookGayness
Waar de fuck heb jij het nou weer over?quote:
De mensen hier weten precies waar ik het over hebquote:
Juistem. Hoe smaakte je oostblok/moslima?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:49 schreef durrrr het volgende:
[..]
De mensen hier weten precies waar ik het over heb
#freerozzje
Nee, ik weet het niet. Vertel.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:49 schreef durrrr het volgende:
[..]
#freerozzje
Wie is dat überhaupt?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:49 schreef durrrr het volgende:
[..]
#freerozzje
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe er wat aan. Ik krijg er normaal ook straf voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |