SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drink er zes liter van weg als het moet.quote:
Kunstgebit?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Drink er zes liter van weg als het moet.
Damn. Das best veelquote:Op donderdag 26 december 2013 14:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Drink er zes liter van weg als het moet.
quote:
Ik heb geen cash in huis, anders was dat inderdaad het planquote:Op donderdag 26 december 2013 14:45 schreef Micson het volgende:
[..]
Gewoon samen met een zak kebab bestellen en laten bezorgen. Alleen kneuzen gaan daadwerkelijk de deur uit.
quote:
Ook echt hier benedenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb geen cash in huis, anders was dat inderdaad het planIk ga zo een kutplaatje vinden welke ik niet hoef te horen zodat ik even snel naar de 24/7 hier beneden kan lopen
Feestelijk ofniequote:
Van Velzen over een half uurtje.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb geen cash in huis, anders was dat inderdaad het planIk ga zo een kutplaatje vinden welke ik niet hoef te horen zodat ik even snel naar de 24/7 hier beneden kan lopen
Dude, dat is hier in mijn wijk.quote:
Overdreven hoor. Meestal een blikje in m'n lunchpauze en een glas s'avonds wanneer ik thuis ben. Soms ook wel eens als ik een kater heb en de middag daarna in de pub geen trek in pils hebquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dude, dat is hier in mijn wijk.
Jij slaapt op een winkelterrein?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dude, dat is hier in mijn wijk.
http://goo.gl/maps/tuuvkquote:
Naast mijn wijk danquote:Op donderdag 26 december 2013 14:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij slaapt op een winkelterrein?
Zwervert, zal wel een Mac om de hoek zitten met gratis WIFI....quote:Op donderdag 26 december 2013 14:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij slaapt op een winkelterrein?
Lift, 13 verdiepingen omlaag, weg oversteken, geld pinnen, terug de weg oversteken, zo veel mogelijk flessen cola halen als ik dragen kan en weer de lift terug naar bovenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ook echt hier benedenluilak
Ik bedoelde dat gifjequote:
Ik voel je pijnquote:
Ik heb met je te doen! Neem een bvo'tje mee zou ik zeggen .quote:Op donderdag 26 december 2013 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Lift, 13 verdiepingen omlaag, weg oversteken, geld pinnen, terug de weg oversteken, zo veel mogelijk flessen cola halen als ik dragen kan en weer de lift terug naar boven
Cover van Lucas en Gea misschienquote:Op donderdag 26 december 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien ken ik het wel in een andere versie?
Marco Borsato heeft er een nl-talige versie van gezongen.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien ken ik het wel in een andere versie?
Ik heb wel de gehele voorraad Duvel van de supermarkt leeggekocht dus aan bvo'tjes geen gebrekquote:Op donderdag 26 december 2013 14:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen! Neem een bvo'tje mee zou ik zeggen .
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb wel de gehele voorraad Duvel van de supermarkt leeggekocht dus aan bvo'tjes geen gebrek
Jannes.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van een of andere hollander die het dan gekufferd heeft
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb wel de gehele voorraad Duvel van de supermarkt leeggekocht dus aan bvo'tjes geen gebrek
Nou, het komt niet vaak voor dat je hier ander Belgisch bier dan Leffe kan krijgen dus ik heb direct mijn slag geslagenquote:
Duvelquote:Op donderdag 26 december 2013 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
welk nummer?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Marco Borsato heeft er een nl-talige versie van gezongen.
Veel plezier!! Fijne avondquote:Op donderdag 26 december 2013 14:53 schreef Uccie het volgende:
Ik ga gezellig met mijn mams schilderen met de radio aan op de achtergrond.
Tot later!!
Have fun!quote:Op donderdag 26 december 2013 14:53 schreef Uccie het volgende:
Ik ga gezellig met mijn mams schilderen met de radio aan op de achtergrond.
Tot later!!
Ik ben dus een week of twee geleden met de trein van Nederland naar Bulgarije gegaan. In mijn bagage had ik twee pakketten aan Jopen bier en vier duvelglazenquote:
Goed ingeslagen zeg maar.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben dus een week of twee geleden met de trein van Nederland naar Bulgarije gegaan. In mijn bagage had ik twee pakketten aan Jopen bier en vier duvelglazen
Alles heeft de reis overleefdDuurde wel wat langer dan verwacht. Heb er maar gelijk een kleine vakantie van gemaakt
Ik vind Heineken voor de snelle drink lekker maar zo'n Duvel..nomnomnom.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Aquote:Op donderdag 26 december 2013 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een kraaatje of 4
ik dacht een kraaaatje of 4
en knakworstjesquote:
Duvel heeft dus zulke glazen. Hertog ookquote:Op donderdag 26 december 2013 14:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind Heineken voor de snelle drink lekker maar zo'n Duvel..nomnomnom.![]()
Ik wil dan dan eigenlijk wel altijd uit zo'n gigantisch glas drinken. Even kijken waar ik ze goedkoop kan halen
[ afbeelding ]
Je zal nu bij veel slijterijen van die bierpakketjes vinden. Vier duvel en een glas ofzo.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind Heineken voor de snelle drink lekker maar zo'n Duvel..nomnomnom.![]()
Ik wil dan dan eigenlijk wel altijd uit zo'n gigantisch glas drinken. Even kijken waar ik ze goedkoop kan halen
[ afbeelding ]
iksdeequote:
Nah, het is inmiddels allemaal op. Zitten hier redelijk veel Belgen en die heb ik natuurlijk wel Nederlands bier moeten laten proevenquote:
Pas op, het ijs houdt het nog nietquote:Op donderdag 26 december 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
zometeen lekker schaatsen kijken
Hier ookquote:Op donderdag 26 december 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
zometeen lekker schaatsen kijken
Roodquote:
Ik vind wijn niet perse lekkerder dan bier. Eigenlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:57 schreef Olga het volgende:
[..]
Wijn is op zich ook lekkerder dan bier mits rood
Ja, bedoel echt dit formaat he:quote:Op donderdag 26 december 2013 14:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Duvel heeft dus zulke glazen. Hertog ook
Vind ik meestal matigquote:
Jij wil de stem van Celine Dion horen?quote:
Nee joh. Bierquote:Op donderdag 26 december 2013 14:57 schreef Olga het volgende:
[..]
Wijn is op zich ook lekkerder dan bier mits rood
Ik heb ooit lekker rose uit Duitsland gehaald. En 1 van mijn lievelings restaurantjes heeft goede rose.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind ik meestal matigAl heb ik laatst wel een goed lokaal roseetje gedronken.
Bier in de kroeg, wijn erbuitenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh. BierJopen Johannieter
Delerium Tremens
Chimay Rouge
Waarom hebben ze bij Jopen niet dikke tieten als logo genomen?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh. BierJopen Johannieter
Delerium Tremens
Chimay Rouge
QFTquote:Op donderdag 26 december 2013 14:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waarom hebben ze bij Jopen niet dikke tieten als logo genomen?
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, bedoel echt dit formaat he:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar maken ze de meeste winst opquote:Op donderdag 26 december 2013 14:59 schreef FritsFlits het volgende:
Biercafe in Amsterdam. Heb je gewoon een tap op tafel
Ja, geniaal concept ook.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar maken ze de meeste winst op
In de kroeg drink je pilsquote:
De vraag des levensquote:Op donderdag 26 december 2013 14:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waarom hebben ze bij Jopen niet dikke tieten als logo genomen?
Bier, geen pils.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:01 schreef Dven het volgende:
[..]
In de kroeg drink je pilsSommige bieren lijken welhaast meer op wijnen dan op pilsners
Hahaha classic!quote:Op donderdag 26 december 2013 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Hadden vorig jaar het kerstdiner met kantoor. In het restaurant kregen we ook zo'n gigantisch groot glas waar je dan normaal inderdaad maar een bodempje whisky oid in gooit. UIteindelijk werden er hele flessen in gekiept en opgeslokt
Die nacht was er ook bizarre ijzel. Vier collega's kwamen de maandag daarop met gips om op kantoor
Ti sentoquote:
Jij bent best goed opgevoed qua muziekquote:Op donderdag 26 december 2013 15:00 schreef Lonaa het volgende:
1636 Lay Down Melanie & Edwin Hawkins singers
1635 Baby Get Higher Van Velzen
1634 I Just Can't Stop Loving You Michael Jackson![]()
1633 I Kissed A Girl Katy Perry
1632 Water Of Love Dire Straits![]()
1631 Need You Tonight INXS
1630 '74-'75 The Connells![]()
1629 The Green Manalishi Fleetwood Mac![]()
1628 Zoek Jezelf Koot & Bie
1627 Laat Het Vanavond Gebeuren De Dijk
1626 Dead Flowers The Rolling Stones![]()
1625 Davy's On The Road Again Manfred Mann's Earth band
Ah, een van zn Italianen.quote:
Oostenrijk, Oostenrijk...daar gaat het nog !!!!!quote:Op donderdag 26 december 2013 15:00 schreef FritsFlits het volgende:
Wie ging er hier met de trein door de alpen?
Ja hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Door de alpen ga je natuurlijk op een olifant
Dat deed Hannibal uit the A-team jaquote:
Thanks.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij bent best goed opgevoed qua muziek
Kriek noemen ze ook bierquote:Op donderdag 26 december 2013 15:01 schreef Dven het volgende:
[..]
In de kroeg drink je pilsSommige bieren lijken welhaast meer op wijnen dan op pilsners
A-Teamquote:Op donderdag 26 december 2013 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat deed Hannibal uit the A-team ja
hekstekquote:Op donderdag 26 december 2013 15:02 schreef Ferdo het volgende:
Twitter mee via hekje top tweeduizend!
Kriek.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kriek noemen ze ook bierLeuk zo'n avondje random onbekende bieren van de kaart plukken
Jopen wordt normaal enkel Haarlem verkocht. Maar de slijterij bij de bas van der heijden, dirk van der broek etc, die hebben nu tijdelijk met kerst zo'n pakket staanquote:Op donderdag 26 december 2013 15:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hahaha classic!
Even kijken of ik Jopen bij de lokale slijterij kan halen morgen voor in de trein
Goedgekeurdquote:Op donderdag 26 december 2013 15:00 schreef Lonaa het volgende:
1636 Lay Down Melanie & Edwin Hawkins singers
1635 Baby Get Higher Van Velzen
1634 I Just Can't Stop Loving You Michael Jackson![]()
1633 I Kissed A Girl Katy Perry
1632 Water Of Love Dire Straits![]()
1631 Need You Tonight INXS
1630 '74-'75 The Connells![]()
1629 The Green Manalishi Fleetwood Mac![]()
1628 Zoek Jezelf Koot & Bie
1627 Laat Het Vanavond Gebeuren De Dijk
1626 Dead Flowers The Rolling Stones![]()
1625 Davy's On The Road Again Manfred Mann's Earth band
Iemand moet de Heer prijzen met kerstquote:Op donderdag 26 december 2013 15:03 schreef FritsFlits het volgende:
De Heer weer met zijn zelfverheerlijking
Zelfver-Heer-lijking.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:03 schreef FritsFlits het volgende:
De Heer weer met zijn zelfverheerlijking
Die winkels hebben wij hier niet hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Jopen wordt normaal enkel Haarlem verkocht. Maar de slijterij bij de bas van der heijden, dirk van der broek etc, die hebben nu tijdelijk met kerst zo'n pakket staan
trapjequote:Op donderdag 26 december 2013 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Velzen staat nog opvallend hoog.
Zo kom je aan leuke verrassingen ja! Blijf nog steeds een groot fan van Delerium Tremens, alleen vind ik de flessen zo fout..quote:Op donderdag 26 december 2013 15:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kriek noemen ze ook bierLeuk zo'n avondje random onbekende bieren van de kaart plukken
Het is trouwens zijn enige notering, valt me weer mee. Dat Sing Sing Sing er niet instaat.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Velzen staat nog opvallend hoog.
Zie nu op hun wiki dat ze enkel in omgeving Rotterdam opereren ja.. Aan de andere kant zit jij zo weer in Haarlem dus kan je het bij de brouwerij afhalenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die winkels hebben wij hier niet hoor
Ik ook stiekemquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo kom je aan leuke verrassingen ja! Blijf nog steeds een groot fan van Delerium Tremens, alleen vind ik de flessen zo fout..
Beste blijft West-VleterenLaatst een 12 jaar oude gedronken. Ik moest huilen, zo lekker.
teveel op de vloer gelegen...tocht he?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
teveel op de vloer gelegen...tocht he?
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
teveel op de vloer gelegen...tocht he?
Nou je hoeft niet zo uit de hoogte te doen.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
van velzen.. daar had ik overheen gekeken
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:08 schreef Dven het volgende:
Ik ga nu maar even. Drie niet heel geweldige nummers dus kan ik gelijk de pup ook even uitlaten
Een klein topic is genoeg.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:09 schreef FritsFlits het volgende:
Misschien moeten een Grote Grappen over Vanvelzen topic maken
Zal wel van een hoog niveau zijn.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:09 schreef FritsFlits het volgende:
Misschien moeten een Grote Grappen over Vanvelzen topic maken
Waarom zijn ze daar zo vroeg mee gestopt?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Baby get higher, dat zongen Roel zijn ouders m vroeger altijd toe
De wijk van Dagoduckquote:Op donderdag 26 december 2013 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
De meubelboulevard, het zweeds woonwarenhuis
ik weet het niet, ben aan mijn zweedse balletjes geholpenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het zweeds woonwarenhuis, welke zou ie daarmee bedoelen?
We zien het op je UI jaquote:Op donderdag 26 december 2013 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ik weet het niet, ben aan mijn zweedse balletjes geholpen
voorzichtig gesponsordquote:Op donderdag 26 december 2013 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het zweeds woonwarenhuis, welke zou ie daarmee bedoelen?
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:11 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Geen slechte zanger, maar hij is te klein.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zuigen, krengquote:
VIquote:
Zei je dat ook tegen je kinderen?quote:
[ afbeelding ]
Nog een slowchat overleef ik nietquote:
Klinkt een beetje dubieusquote:Op donderdag 26 december 2013 15:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zei je dat ook tegen je kinderen?
Ik bedoelde toen ze nog baby warenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klinkt een beetje dubieus
Alleen maar ivm die ene legendarische nacht.quote:
Uhm oa ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen maar ivm die ene legendarische nacht.
Groot geworden door klein te blijvenquote:
I Just Can't Stop Loving Youquote:
Zo boem van 1153 -> weg.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Girl is Mine van MJ is er trouwens uit
boem knal raak koekoekquote:
Volgens mij is alleen de top 4 zeker van hun plekquote:
Oh, en Coldplayquote:Op donderdag 26 december 2013 15:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen de top 4 zeker van hun plek
Deze en Remember the Time (en They Don't Care About Us) kunnen nog welquote:
I Just Can't Stop Loving Youquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:17 schreef Olga het volgende:
Ik spreek jullie later. Even koffie drinken en daarna schaatsen
Succesquote:Op donderdag 26 december 2013 15:17 schreef Olga het volgende:
OKTquote:
Wel je best doen om maandposter te wordenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt zometeen weer in 2 topics actief zijnDat kan ik niet.
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
I Just Can't Stop Loving You
Ned 1?quote:
Denk het wel ja. En de stream.quote:
Leuke clip toen met haar lichaamquote:Op donderdag 26 december 2013 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een lekker nummer van Katy
Lekker wijf ook hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 15:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Leuke clip toen met haar lichaam
Eerste plaat van Katy is Lo-fi.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:20 schreef FritsFlits het volgende:
Wat een plat geproduceerde plaat
Doet haar naam eer aanquote:Op donderdag 26 december 2013 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste plaat van Katy is Lo-fi.
Ik zou kijken of je schaatsen nog in de kast liggen, anders zijn ze zo gestolen.quote:
Niet alleen het nummerquote:Op donderdag 26 december 2013 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een lekker nummer van Katy
Jij moet echt wat bijslapen, je kan beterquote:Op donderdag 26 december 2013 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou kijken of je schaatsen nog in de kast liggen, anders zijn ze zo gestolen.
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij moet echt wat bijslapen, je kan beter![]()
De Kast kan me ook gestolen worden.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou kijken of je schaatsen nog in de kast liggen, anders zijn ze zo gestolen.
Als ik tv-zenders hebquote:Op donderdag 26 december 2013 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je wat vaker naar RTL7 zappen.
Zo een hekel aan Dire Straits, sorryquote:Op donderdag 26 december 2013 15:22 schreef FritsFlits het volgende:
Dire StraitsDeze heb ik.. mijn vader op LP
![]()
Zaadnummer?quote:
Kan ik je bannen?quote:Op donderdag 26 december 2013 15:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een hekel aan Dire Straits, sorry
Ik heb ze niet en ik kan het ook niet en ik ga het ook niet kunnen.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dank je...quote:Op donderdag 26 december 2013 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Interessante post van MadMaster ook weer...
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope. Maar jij mag op nummers die ik goed vind haten.
Ik was zeer geinteresseerd in zo'n plaatjequote:
Neequote:Op donderdag 26 december 2013 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was zeer geinteresseerd in zo'n plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |