Marco Borsato heeft er een nl-talige versie van gezongen.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien ken ik het wel in een andere versie?
Ik heb wel de gehele voorraad Duvel van de supermarkt leeggekocht dus aan bvo'tjes geen gebrekquote:Op donderdag 26 december 2013 14:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb met je te doen! Neem een bvo'tje mee zou ik zeggen .
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb wel de gehele voorraad Duvel van de supermarkt leeggekocht dus aan bvo'tjes geen gebrek
Jannes.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van een of andere hollander die het dan gekufferd heeft
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb wel de gehele voorraad Duvel van de supermarkt leeggekocht dus aan bvo'tjes geen gebrek
Nou, het komt niet vaak voor dat je hier ander Belgisch bier dan Leffe kan krijgen dus ik heb direct mijn slag geslagenquote:
Duvelquote:Op donderdag 26 december 2013 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
welk nummer?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Marco Borsato heeft er een nl-talige versie van gezongen.
Veel plezier!! Fijne avondquote:Op donderdag 26 december 2013 14:53 schreef Uccie het volgende:
Ik ga gezellig met mijn mams schilderen met de radio aan op de achtergrond.
Tot later!!
Have fun!quote:Op donderdag 26 december 2013 14:53 schreef Uccie het volgende:
Ik ga gezellig met mijn mams schilderen met de radio aan op de achtergrond.
Tot later!!
Ik ben dus een week of twee geleden met de trein van Nederland naar Bulgarije gegaan. In mijn bagage had ik twee pakketten aan Jopen bier en vier duvelglazenquote:
Goed ingeslagen zeg maar.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben dus een week of twee geleden met de trein van Nederland naar Bulgarije gegaan. In mijn bagage had ik twee pakketten aan Jopen bier en vier duvelglazen
Alles heeft de reis overleefdDuurde wel wat langer dan verwacht. Heb er maar gelijk een kleine vakantie van gemaakt
Ik vind Heineken voor de snelle drink lekker maar zo'n Duvel..nomnomnom.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Aquote:Op donderdag 26 december 2013 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een kraaatje of 4
ik dacht een kraaaatje of 4
en knakworstjesquote:
Duvel heeft dus zulke glazen. Hertog ookquote:Op donderdag 26 december 2013 14:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind Heineken voor de snelle drink lekker maar zo'n Duvel..nomnomnom.![]()
Ik wil dan dan eigenlijk wel altijd uit zo'n gigantisch glas drinken. Even kijken waar ik ze goedkoop kan halen
[ afbeelding ]
Je zal nu bij veel slijterijen van die bierpakketjes vinden. Vier duvel en een glas ofzo.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind Heineken voor de snelle drink lekker maar zo'n Duvel..nomnomnom.![]()
Ik wil dan dan eigenlijk wel altijd uit zo'n gigantisch glas drinken. Even kijken waar ik ze goedkoop kan halen
[ afbeelding ]
iksdeequote:
Nah, het is inmiddels allemaal op. Zitten hier redelijk veel Belgen en die heb ik natuurlijk wel Nederlands bier moeten laten proevenquote:
Pas op, het ijs houdt het nog nietquote:Op donderdag 26 december 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
zometeen lekker schaatsen kijken
Hier ookquote:Op donderdag 26 december 2013 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
zometeen lekker schaatsen kijken
Roodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |