Van Velzen over een half uurtje.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb geen cash in huis, anders was dat inderdaad het planIk ga zo een kutplaatje vinden welke ik niet hoef te horen zodat ik even snel naar de 24/7 hier beneden kan lopen
Dude, dat is hier in mijn wijk.quote:
Overdreven hoor. Meestal een blikje in m'n lunchpauze en een glas s'avonds wanneer ik thuis ben. Soms ook wel eens als ik een kater heb en de middag daarna in de pub geen trek in pils hebquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dude, dat is hier in mijn wijk.
Jij slaapt op een winkelterrein?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dude, dat is hier in mijn wijk.
http://goo.gl/maps/tuuvkquote:
Naast mijn wijk danquote:Op donderdag 26 december 2013 14:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij slaapt op een winkelterrein?
Zwervert, zal wel een Mac om de hoek zitten met gratis WIFI....quote:Op donderdag 26 december 2013 14:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij slaapt op een winkelterrein?
Lift, 13 verdiepingen omlaag, weg oversteken, geld pinnen, terug de weg oversteken, zo veel mogelijk flessen cola halen als ik dragen kan en weer de lift terug naar bovenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ook echt hier benedenluilak
Ik bedoelde dat gifjequote:
Ik voel je pijnquote:
Ik heb met je te doen! Neem een bvo'tje mee zou ik zeggen .quote:Op donderdag 26 december 2013 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Lift, 13 verdiepingen omlaag, weg oversteken, geld pinnen, terug de weg oversteken, zo veel mogelijk flessen cola halen als ik dragen kan en weer de lift terug naar boven
Cover van Lucas en Gea misschienquote:Op donderdag 26 december 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien ken ik het wel in een andere versie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |