Jopen wordt normaal enkel Haarlem verkocht. Maar de slijterij bij de bas van der heijden, dirk van der broek etc, die hebben nu tijdelijk met kerst zo'n pakket staanquote:Op donderdag 26 december 2013 15:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hahaha classic!
Even kijken of ik Jopen bij de lokale slijterij kan halen morgen voor in de trein
Goedgekeurdquote:Op donderdag 26 december 2013 15:00 schreef Lonaa het volgende:
1636 Lay Down Melanie & Edwin Hawkins singers
1635 Baby Get Higher Van Velzen
1634 I Just Can't Stop Loving You Michael Jackson![]()
1633 I Kissed A Girl Katy Perry
1632 Water Of Love Dire Straits![]()
1631 Need You Tonight INXS
1630 '74-'75 The Connells![]()
1629 The Green Manalishi Fleetwood Mac![]()
1628 Zoek Jezelf Koot & Bie
1627 Laat Het Vanavond Gebeuren De Dijk
1626 Dead Flowers The Rolling Stones![]()
1625 Davy's On The Road Again Manfred Mann's Earth band
Iemand moet de Heer prijzen met kerstquote:Op donderdag 26 december 2013 15:03 schreef FritsFlits het volgende:
De Heer weer met zijn zelfverheerlijking
Zelfver-Heer-lijking.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:03 schreef FritsFlits het volgende:
De Heer weer met zijn zelfverheerlijking
Die winkels hebben wij hier niet hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Jopen wordt normaal enkel Haarlem verkocht. Maar de slijterij bij de bas van der heijden, dirk van der broek etc, die hebben nu tijdelijk met kerst zo'n pakket staan
trapjequote:Op donderdag 26 december 2013 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Velzen staat nog opvallend hoog.
Zo kom je aan leuke verrassingen ja! Blijf nog steeds een groot fan van Delerium Tremens, alleen vind ik de flessen zo fout..quote:Op donderdag 26 december 2013 15:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kriek noemen ze ook bierLeuk zo'n avondje random onbekende bieren van de kaart plukken
Het is trouwens zijn enige notering, valt me weer mee. Dat Sing Sing Sing er niet instaat.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Velzen staat nog opvallend hoog.
Zie nu op hun wiki dat ze enkel in omgeving Rotterdam opereren ja.. Aan de andere kant zit jij zo weer in Haarlem dus kan je het bij de brouwerij afhalenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die winkels hebben wij hier niet hoor
Ik ook stiekemquote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo kom je aan leuke verrassingen ja! Blijf nog steeds een groot fan van Delerium Tremens, alleen vind ik de flessen zo fout..
Beste blijft West-VleterenLaatst een 12 jaar oude gedronken. Ik moest huilen, zo lekker.
teveel op de vloer gelegen...tocht he?quote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
teveel op de vloer gelegen...tocht he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |