Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ik vond hem verrassend.quote:
Dronken wijven, dan weet je het wel.quote:
*boks*quote:Op woensdag 25 december 2013 22:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nou op z'n hoogst aangeschoten. Dronken ben ik al vele jaren niet meer geweest. Saaineus dat ik ben!
Ouwe!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk te slaan hoor!
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:06 schreef Laysa het volgende:
Ik ga naar bed...Tjuus en ook morgen een fijne dag
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 december 2013 23:06 schreef Laysa het volgende:
Ik ga naar bed...Tjuus en ook morgen een fijne dag
Nee hoor!quote:Op woensdag 25 december 2013 23:44 schreef Queller het volgende:
Jullie zaten er gewoon allemaal op te wachten. Geef toe
Mijn pot kan niet; die is zie-iek....quote:Op woensdag 25 december 2013 22:23 schreef Cat22 het volgende:
*Queller roept* Die vindt dat vast wel gezellig.
Da's maar de helft van het setje.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:50 schreef Queller het volgende:
[..]
Mijn pot kan niet; die is zie-iek....
Moet ik nog een goeien garp maken over onze nieuwe bril??quote:Op woensdag 25 december 2013 23:54 schreef Cat22 het volgende:
Da's maar de helft van het setje.![]()
Beterschap aan je grote pot
Ow, da's best vaak zoquote:Op donderdag 26 december 2013 00:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hebben een design-pot; kost een hoopje () en zit als een Dixie
Ik heb goddank geen hogequote:Op woensdag 25 december 2013 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij zijn ook weer op weg naar huis!
Over hoge potten gesproken (op mobiel lujt t niet om post van Cat te quoten), wij hebven dus ook een hoge pot en ik kom ook niet goed aan de grond. heb mij toen pas gerealiseerd datje afzetten/leunen een grote rol spelen bij de grote boodschap
Ik ben zo blij dat ik het weet!quote:Op donderdag 26 december 2013 00:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb goddank geen hogewel een plonswc, die zijn kut! Niks kakt (.
) zo lekker als 1 met een plateau!
quote:Op donderdag 26 december 2013 00:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben een hoge plonswc
Zit er nu op
Dusquote:Op donderdag 26 december 2013 00:17 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik het weet!
Neeeequote:Op donderdag 26 december 2013 00:28 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vind zo'n plonsplee juist lekker praktisch: door de plons heb je heul geen los bidet meer nodig![]()
-1quote:Op donderdag 26 december 2013 02:47 schreef Greys het volgende:
Nou ik heb alles weer overleefd![]()
Morgen GEEN ENE HOL DOEN
quote:Op donderdag 26 december 2013 02:47 schreef Greys het volgende:
Morgen GEEN ENE HOL DOEN
Oiquote:Op donderdag 26 december 2013 05:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Rechtop in je bedje doordat de trauma-heli hierachter is geland...
In de straat hierachter ligt een auto op de kop.
Nu dus klaarwakker....en iemand krijgt deze kerstnacht akelig nieuws
Oh bah..quote:Op donderdag 26 december 2013 05:35 schreef Ingetje79 het volgende:
damn dat nieuws is altijd rot maar idd met kerst net ff wat meer.quote:Op donderdag 26 december 2013 05:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Oei, dat is schrikken. En hoe krijg je een auto op zijn kop, dan moet er wel iets grondig misgaanquote:Op donderdag 26 december 2013 05:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat is echt akeligquote:Op donderdag 26 december 2013 05:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's naar zeg. Ik las er zomaar overheen.quote:Op donderdag 26 december 2013 05:35 schreef Ingetje79 het volgende:
-3quote:
Hé jakkesquote:Op donderdag 26 december 2013 05:35 schreef Ingetje79 het volgende:
+1!quote:Op donderdag 26 december 2013 02:47 schreef Greys het volgende:
Morgen GEEN ENE HOL DOEN
+2!quote:Op donderdag 26 december 2013 10:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1!![]()
Ing, twee gewonden en een persoon ongedeerd zo te zien.
Al goedquote:Op donderdag 26 december 2013 11:19 schreef Laysa het volgende:
Ik zit niks op en geef al helemaal geen pootjes
Whehehequote:Op donderdag 26 december 2013 11:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zit een gehaakt iets in elkaar te zetten en steek zo met een naald onder m'n vingernagel!Ik kon wel ineens heel goed jodelen
Ik heb dat weleens gehad met een borduurnaald ook ja... Ho Ho Hoquote:Op donderdag 26 december 2013 11:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zit een gehaakt iets in elkaar te zetten en steek zo met een naald onder m'n vingernagel!Ik kon wel ineens heel goed jodelen
+1quote:Op donderdag 26 december 2013 11:19 schreef Ynske het volgende:
als ik dit zo lees... goed om te werken ipv verplicht opzitten en pootjes geven
burgemeester is al 2 dagen dichtquote:Op donderdag 26 december 2013 12:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
+1
En druk? Hier niet. Alleen "ruzie" over waar we shoarma gaan regelen.
Wat ging meneer I bij het ongeval doen?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh
Meneer I. kwam pas tegen half 7 terug van het ongeval, dus toen we eindelijk sliepen was het 7 uur geweest
Nu eerst snel stofzuigen en dweilen, dan douchen en hopelijk nog ff een uurtje slapen voordat de meute hier komt.
Heb ze al bericht dat ze vóór 15u niet welkom zijn
Fijne dag allemaal
Waarom zou je dat in vredesnaam 'nude' willen doen?quote:Op donderdag 26 december 2013 12:26 schreef Adnap het volgende:
Wij kijken nude zoveelste Christmas Carol, lekker dagje niksen
quote:Op donderdag 26 december 2013 12:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in vredesnaam 'nude' willen doen?
(nu echt weg)
Geil!quote:Op donderdag 26 december 2013 12:26 schreef Adnap het volgende:
Wij kijken nude zoveelste Christmas Carol, lekker dagje niksen
[..]
(nu echt weg)
[..]
(nu echt weg)
Ach wat een schatje en wat heeft hij een goede kerst dank zij jouquote:
Als zoon van een eckte brandweerman is meneer I. er als de brandweer bij als deze wordt opgeroepenquote:Op donderdag 26 december 2013 12:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ging meneer I bij het ongeval doen?
Ik heb een hekel aan ramptoerisme.Al leidde dat er wel een keer toe dat ik het groepje toekijkers en hulpdiensten voorbij ben gefietst en er thuis achter kwam dat een oudoom van mij het verkeersslachtoffer was.
Nu zalm uit de oven, aardappelgratin (beiden Lidl) en bloemkool. Arremoei, zo'n lui niksdoendagje!
hamburgerboerquote:
Awwwwwwwwwquote:
Gister bij een vriend thuisgezeten. Chiara meegezeuld natuurlijk. Heeft zo ongeveer de hele dag op en in de bank liggen maffen als ze niet even met de vier andere aanwezige honden aan het spelen wasquote:Op donderdag 26 december 2013 12:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach wat een schatje en wat heeft hij een goede kerst dank zij jou![]()
Zo maar eens wat broodjes in de oven doen en lekker relaxed maar eens kijken wat ik aan doe
Fijne dag allemaal
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
In de verf gestapt
Net door de bergen gewandeld, nu liggen de twee uitgeteld op hun bank
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
In de verf gestapt
Net door de bergen gewandeld, nu liggen de twee uitgeteld op hun bank
[ afbeelding ]
In film 2 krijgt hij te horen dat hij voor kerstavond moet trouwen, omdat hij anders geen kerstman meer mag zijn. En dan word hij verliefd op het hoofd van de school van zijn zoon die niets anders doet dan het hoofd treiteren omdat ze zo'n hekel heeft aan kerstquote:Op donderdag 26 december 2013 13:59 schreef Adnap het volgende:
Domme auto correct op de tablet. Het moest zijn we kijken nu voor de zoveelste keer....
Inmiddels bij santa clause 3, om een of andere reden ga ik elk jaar van 1 naar 3 met deze films, geen idee dan ook hij aan een zwangere mrs clause komt
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
In film 2 krijgt hij te horen dat hij voor kerstavond moet trouwen, omdat hij anders geen kerstman meer mag zijn. En dan word hij verliefd op het hoofd van de school van zijn zoon die niets anders doet dan het hoofd treiteren omdat ze zo'n hekel heeft aan kerst![]()
Zo even in een notendop verteld![]()
Thx, ik heb nu nog wel op de hd staan dus nog ff kijkenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
In film 2 krijgt hij te horen dat hij voor kerstavond moet trouwen, omdat hij anders geen kerstman meer mag zijn. En dan word hij verliefd op het hoofd van de school van zijn zoon die niets anders doet dan het hoofd treiteren omdat ze zo'n hekel heeft aan kerst![]()
Zo even in een notendop verteld![]()
Definieer beleefd.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:51 schreef tombolafan het volgende:
Ramptoeristen zijn als ze beleefd blijven geen probleem denk ik?
Zo, ff opruimen, douchen, en dan naar mn moeder voor etentje
Die is leuk ja. In de cinema was die altijd uitverkochtquote:Op donderdag 26 december 2013 14:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik kijk Mathilda. Ouderwetsch van tv opgenomen.
HAHAHAHA die eerste foto, op haar rug op de bankquote:Op donderdag 26 december 2013 13:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Gister bij een vriend thuisgezeten. Chiara meegezeuld natuurlijk. Heeft zo ongeveer de hele dag op en in de bank liggen maffen als ze niet even met de vier andere aanwezige honden aan het spelen was
[ afbeelding ]
En ze had lol met een hoedjeHeeft ze een uur of twee mee rondgelopen
[ afbeelding ]
Ik vond het zo stom dat ze 3 niet ook even hebben uitgezonden... kan daar slecht tegenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:32 schreef Adnap het volgende:
1 en 2 heb ik idd opgnomen van sbs6, 3 vañ bbc
In deel 2 vind hij Mrs.Clausequote:Op donderdag 26 december 2013 13:59 schreef Adnap het volgende:
Domme auto correct op de tablet. Het moest zijn we kijken nu voor de zoveelste keer....
Inmiddels bij santa clause 3, om een of andere reden ga ik elk jaar van 1 naar 3 met deze films, geen idee dan ook hij aan een zwangere mrs clause komt
Hij is wel ok maar er had meer in gezeten.quote:
Mooiquote:Op donderdag 26 december 2013 15:26 schreef Qwea het volgende:
Zo! Ik heb het kerst diner klaar. 4u zwoegen, heb je ook wat! Mijn carpaccio![]()
Ik ben er totdusver niet bijster van onder de indruk. Je kunt een moordscene ook té langdradig maken.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij is wel ok maar er had meer in gezeten.
Misschien moest ze het vleesch nog snijden.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi
(Maar carpaccio is toch een kwestie van op een bordje kwakken en er wat kaas en pijnboompitten op slingeren?![]()
)
dat sowieso maar ook de special effects zijn belabberd.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben er totdusver niet bijster van onder de indruk. Je kunt een moordscene ook té langdradig maken.![]()
Dabedoellikquote:Op donderdag 26 december 2013 17:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Alsof er een andere relevante versie is
Die isquote:Op donderdag 26 december 2013 17:06 schreef Cat22 het volgende:
Nu Charlie en de chocoladefabriek. Jaren 70 versie uiteraard.
De trekkie in mij werd ook wakker toen ik die een poosje geleden tegenkwam.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Trouwens! Check dit!
[ afbeelding ]
Nodig!
Als ik die hier kon kopen zou ik niet lang hoeven te denken over de aanschafquote:Op donderdag 26 december 2013 17:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De trekkie in mij werd ook wakker toen ik die een poosje geleden tegenkwam.
En dan in paars zeker.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als ik die hier kon kopen zou ik niet lang hoeven te denken over de aanschaf
Ooit een fluffy Enterprise gezien dan!?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ooit een paarse Enterprise gezien?Heiligschennis dit!
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooit een fluffy Enterprise gezien dan!?
Heiligschennis! Ook in naam van DS9.quote:
Oh, je zit Sjakie te kijken.... vroeg me al af waar de 'Veruca' ineens vandaan kwamquote:Op donderdag 26 december 2013 17:53 schreef Cat22 het volgende:
Die opa van charlie is toch eigk een luie donder. Jaren in bed liggen, moeder en kleinzoon maar laten sloven en nu danst hij door de kamer.
O joyquote:
Venlø?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb morgen een zelfgekozen werkdag van 10 uur. What was I thinking?![]()
En om het af te leren mag ik zaterdag ook een halve dag aan de bak.
Daar hebben we het al over gehad.quote:
Met jou weet je nooitquote:Op donderdag 26 december 2013 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar hebben we het al over gehad.![]()
In de ochtend in Indahatown en daarna door naar Venlo, maar tegen de tijd dat ik naar huis ga was jij allang weg.
ik heb 8 werkuren en daarna afscheidsfeestje van collega's ben benieuwd hoelaat ik in bed lig!quote:Op donderdag 26 december 2013 18:53 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb morgen een zelfgekozen werkdag van 10 uur. What was I thinking?![]()
En om het af te leren mag ik zaterdag ook een halve dag aan de bak.
Je was het gewoon vergeten.quote:
Dus je ging ervan uit dat ik je niet zou inlichten bij veranderde plannen?quote:
Weet ik tochquote:Op donderdag 26 december 2013 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus je ging ervan uit dat ik je niet zou inlichten bij veranderde plannen?![]()
Dat ben ik nog NOOIT vergeten.
Waarom vroeg je het dan?quote:
Wat een strafquote:Op donderdag 26 december 2013 22:07 schreef Bamba het volgende:
Wij hebben nog een heel gourmetpakket over van vandaag en dat kan niet meer in de vriezer, dus nu 'moeten' we morgen nog een keer
Voor mijn man wel, want die heeft er een hekel aanquote:
Nou, valt nu in vergelijking met vannacht en vanmorgen wel mee. Maar ik heb ook maar 4 stukjes gourmet vlees gehad en voor de rest zeker wel 700gr groentequote:
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je at toch alleen groente vandaag?
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, valt nu in vergelijking met vannacht en vanmorgen wel mee. Maar ik heb ook maar 4 stukjes gourmet vlees gehad en voor de rest zeker wel 700gr groenteConculsie : Mijn darmen haten vlees.
Mijn darmen zijn er ook niet dol op, maar zo extreem als bij jou heb ik het gelukkig nietquote:Op donderdag 26 december 2013 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, valt nu in vergelijking met vannacht en vanmorgen wel mee. Maar ik heb ook maar 4 stukjes gourmet vlees gehad en voor de rest zeker wel 700gr groenteConculsie : Mijn darmen haten vlees.
Nou ja, ik verwacht dat dit ook deels komt omdat ik medicijnen heb gewisseld hoor en dus de crohn wat opspeelt. Want ik at voorheen ook gerust een t-bone steak van 500gr en had geen lastquote:Op donderdag 26 december 2013 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn darmen zijn er ook niet dol op, maar zo extreem als bij jou heb ik het gelukkig niet
ja.....al komt de klap erna telkens weer....en daarstraks.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:12 schreef Bamba het volgende:
Heerlijk dat je toch fijne dagen hebt gehad Laysa!
Kleintjes kunnen toch zo bloedeerlijk zijn dan he?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja.....al komt de klap erna telkens weer....en daarstraks.
ik zei dat ik naar huis ging en toen ineens bedacht mijn nichtje van 3 dat ik dan heeeeeelemaal alleen was...en zielig![]()
Dus ik heb daar snel overheen gepraat dat ik gezellig naar de katten ging want het meiske zat met grote tranen
die hadden een bal gehad dan in het museumquote:Op donderdag 26 december 2013 22:15 schreef Cat22 het volgende:
Yoko en Naard hebben net mijn kerstgroep vermoord.Zelfs Jozef die in de stal stond was niet veilig toen die twee besloten hun stoeipartij daar af te werken.
Ja!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kleintjes kunnen toch zo bloedeerlijk zijn dan he?
Awwwquote:Op donderdag 26 december 2013 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja.....al komt de klap erna telkens weer....en daarstraks.
ik zei dat ik naar huis ging en toen ineens bedacht mijn nichtje van 3 dat ik dan heeeeeelemaal alleen was...en zielig![]()
Dus ik heb daar snel overheen gepraat dat ik gezellig naar de katten ging want het meiske zat met grote tranen
ja....wel kei liefquote:Op donderdag 26 december 2013 22:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
AwwwKan me goed voorstellen dat je daarna weer een klap krijgt idd
En je nichtje
![]()
Jaquote:
Mijn oudste 2 nichtjes praten idd nog veel en kinderlijk eerlijk erover...dit nichtje is 3e in leeftijd en normaal praat ze jubelend over Dk...dit was een eerste keer dat ze het echt leek te begrijpen...mijn hart brak toen ik die grote traan ogen zag....Dus we hebben even heel lekker samen geknuffeldquote:Op donderdag 26 december 2013 22:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
JaLiever keihard en eerlijk dan maar om het probleem of hartzeer heen praten lijkt me. Daar ben je uiteindelijk ook niet mee geholpen denk ik?
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn oudste 2 nichtjes praten idd nog veel en kinderlijk eerlijk erover...dit nichtje is 3e in leeftijd en normaal praat ze jubelend over Dk...dit was een eerste keer dat ze het echt leek te begrijpen...mijn hart brak toen ik die grote traan ogen zag....Dus we hebben even heel lekker samen geknuffeld
Op die leeftijd is het idd nog veel moeilijker te begrijpen wat 'definitief weg' is iddquote:Op donderdag 26 december 2013 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn oudste 2 nichtjes praten idd nog veel en kinderlijk eerlijk erover...dit nichtje is 3e in leeftijd en normaal praat ze jubelend over Dk...dit was een eerste keer dat ze het echt leek te begrijpen...mijn hart brak toen ik die grote traan ogen zag....Dus we hebben even heel lekker samen geknuffeld
Was het ook...quote:Op donderdag 26 december 2013 22:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
[..]
Op die leeftijd is het idd nog veel moeilijker te begrijpen wat 'definitief weg' is iddLijkt me erg sneu om dat dan te zien dat ze opeens die klik te pakken hebben
quote:Op donderdag 26 december 2013 22:44 schreef Laysa het volgende:
Ik ga bankhangen...laters en een fijne avond
Mijn schoonouders zijn hier geweest, we hebben lekker gegourmet. Ik had geen zin in hele kerstdinersquote:Op donderdag 26 december 2013 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Was het ook...
Jij nog wat gedaan vandaag of lekker op de bank kunnen hangen?
Hier ook, een beetje.quote:
mogguh Bambaquote:
twitter:p2000rotterdam twitterde op vrijdag 27-12-2013 om 08:14:07PRIO 1 HV131 TS131 Erasmusbrug Rotterdam HV water personen (klein) Vak: 5991700 #p2000 #watiserloos reageer retweet
Waar gaat die heen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:24 schreef Oognip het volgende:
Mogge! D. zit in het vliegtuig eb ik haat datgelukkig maar een klein stukje maar ik ben blij als hij weer veilig op de grond staat.
En morgen naar schaatsenquote:Op vrijdag 27 december 2013 09:47 schreef Rewimo het volgende:
Beterschap Sara!
Het waait lekker hierZometeen naar Boxmeer voor lenzen, boodschappen en post, en dan naar Goch met mijn langharige zoon
Die moet nodig gekortwiekt, sterker nog, hij vraagt er zelf om
En dan ga ik zelf ook maar meteen onder de schaar.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hamburg, securityconferentie.
Geland
Ze kan ook niet lezen hequote:Op vrijdag 27 december 2013 12:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha tnx![]()
Ze zat net wel het water van de kerstboom te drinkenEn dat terwijl onze dierenarts juist laatst op facebook had gezet dat je daar mee op moest passen
quote:
'We hebben een huisje geboekt en gaan er lekker met zijn viertjes tussenuit.' Dat zeg je ergens in oktober, klaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog iets minder dan een jaar om te gaan bedenken hoe te zeggen dat wij het volgend jaar anders willen.
Wat was er dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog iets minder dan een jaar om te gaan bedenken hoe te zeggen dat wij het volgend jaar anders willen.
Yayquote:
O, dat zou wel lullig zijn als ze allemaal niet komenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
We moesten er al om 11:00 zijn en ean en neefje is gewoon geen goede combinatie samen.
Mijn zus en ik ook niet altijd dus zo gezellig was het niet.
Ik heb het hele ontbijt gehoord wat mijn zus tijdens de dienst aan gepreek gehoord had en mijn ouders in een andere kerk. en vervolgens ging het over de vakantie die mijn ouders+zus+zwager+neefje in september gaan maken. Moeten ze zelf weten maar dat is elke gelegenheid zo. En ik heb in kunnen slikken om te zeggen dat sac 1 wordt in september. Ik vind nl dat ze zelf moeten weten wanneer ze op vakantie gaan maar ik zou het wel jammer vinden als ze niet op haar 1e verjaardag komen.
Nou lekker zegquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet niet op welke datum ze vertrekken ze komen of 1 dag van te voren 's avonds terug met een jetlag of ze zijn er helemaal niet.
Oh das echt niet tofquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
We moesten er al om 11:00 zijn en ean en neefje is gewoon geen goede combinatie samen.
Ik heb het hele ontbijt gehoord wat mijn zus tijdens de dienst aan gepreek gehoord had en mijn ouders in een andere kerk. en vervolgens ging het over de vakantie die mijn ouders+zus+zwager+neefje in september gaan maken. Moeten ze zelf weten maar dat is elke gelegenheid zo. En ik heb in kunnen slikken om te zeggen dat sac 1 wordt in september. Ik vind nl dat ze zelf moeten weten wanneer ze op vakantie gaan maar ik zou het wel jammer vinden als ze niet op haar 1e verjaardag komen.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan het ze niet verbieden. ze moeten het zelf weten.
en nu hou ik er overop zit nog genoeg frustratie over van alles en dat hoort hier niet.
En naar schaatsen in thialf????
Oh, leuk!quote:
Hoezo? Jij accepteert hun vakantie toch ook?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:41 schreef ferrari_rood het volgende:
dat is wel een goed maar mijn ouders kennende accepteren ze dat niet,
Maar als je dat gesprek over de preek in de kerk niet interessant vindt, kan je toch op een gegeven moment gewoon zelf over een onderwerp beginnen dat jij leuk vindt om over te praten?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
2x 500 meter dames en 10 km herenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:11 schreef Candaasje het volgende:
Oh, leuk!Welke afstanden worden er gereden? (sinds ik niet meer thuis woon hou ik het allemaal wat minder goed bij
. Mijn vader wel, die maakt complete lijstjes met tijden enzo.)
Laatste keer dat ik in Thialf was, was samen met mijn vader en opa. Was voor opa de eerste keer - ondanks dat hij ook schaatsgek was - en ik ben nog steeds zo blij dat we hem toen hebben meegenomen! Hij was er zo verbaasd over dat het zo snel ging (! sneller dan op TV!) en hij heeft toen voor het eerst in jaren weer een patatje speciaal op.Goede herinneringen aan dus!
En wat rot f_r.Knuff!
Oh, dat is wel leuk! Heb je ook wat afwisseling qua afstand/manier van rijden! (ik vind de 10km toch altijd wel een lange zit, maar als het alleen de heren is, dan vind ik het dat wel waard. )quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Cat22 het volgende:
Zo, inmiddels 7,5 uur werk erop zitten, nog 2,5 uur te gaan!![]()
Welke idioot heeft mij belast met het uitdelen van schaaltjes kerstsnoeperijtjes op de afdelingen?Het is wel duidelijk dat ik vandaag de enige ben die werkt hier, anders was dat vast anders geregeld.
Nah, wie verzint dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Uhm... ja, en dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:41 schreef ferrari_rood het volgende:
dat is wel een goed maar mijn ouders kennende accepteren ze dat niet,
Jups, eens!quote:
Oh goed dat je het zegt, ik was het helemaal vergeten!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Adnap het volgende:
10 km sven kwijlen ehh kijken en natuurlijk een getergde bob de jong ....me can't wait
Toch jammer dat van Velde niet meer mee schaatst......quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Adnap het volgende:
10 km sven kwijlen ehh kijken en natuurlijk een getergde bob de jong ....me can't wait
Is morgen pas hoor, die 10 kmquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh goed dat je het zegt, ik was het helemaal vergeten!
vd Velde op de 10 KM, dat wordt lachenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Toch jammer dat van Velde niet meer mee schaatst......
Maar ik heb ook niet echt de indruk bij f_r dat ze nu zoveel gelukkiger is. Dit werkt duidelijk ook niet. Nu ben ik zelf behoorlijk assertief, maar dat was ik vroeger absoluut niet. Het is echt wel iets waar je aan kunt werken. En je hoeft er natuurlijk niet direct ruzie om te maken? Nee zeggen wordt vaak gewoon geaccepteerd terwijl je van tevoren daarover allerlei aannames doet die helemaal niet waar blijken te zijn of in de praktijk best meevallen. Ik vind de aanpak van Greys best ok hierin.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Maar voor jezelf opkomen is heel moeilijk als dat niet in je zit hoor. Ik ben er ook niet goed in
Jaaaaa die was zeer smakelijken wennemars is grappig. Ritsma was ook leuk, maar die ken ik al te lang, zat op mijn schoolquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Toch jammer dat van Velde niet meer mee schaatst......
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat Bob de Jong door het ijs zakt...
Wennemars toen op die Allround toernooitjesquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:51 schreef Adnap het volgende:
[..]
Jaaaaa die was zeer smakelijken wennemars is grappig. Ritsma was ook leuk, maar die ken ik al te lang, zat op mijn school
Wat hebben ze dan te pikken qua jouw kerstplannen? Kom op, dit geeft je alleen maar meer munitie, dat zie je zelf toch ook wel? Zij pakken de vrijheid om hun dingen te doen, jij de jouwe.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb jij met Rintje op school gezeten?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:51 schreef Adnap het volgende:
[..]
Jaaaaa die was zeer smakelijken wennemars is grappig. Ritsma was ook leuk, maar die ken ik al te lang, zat op mijn school
Dat zou best leuk zijn om te zien morgenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat Bob de Jong door het ijs zakt... maar ik heb dan ook wel een hele grote hekel aan Bob de Jong
Ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat Bob de Jong door het ijs zakt... maar ik heb dan ook wel een hele grote hekel aan Bob de Jong
Nee, dat klopt, daar word je ook niet blij van. Ik ben er ook langzamerhand beter in geworden maar ik blijf het moeilijk vinden. Nee zeggen is moeilijk maar inderdaad doe je zelf vaak aannames terwijl het in werkelijkheid dan reuze meevalt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Maar ik heb ook niet echt de indruk bij f_r dat ze nu zoveel gelukkiger is. Dit werkt duidelijk ook niet. Nu ben ik zelf behoorlijk assertief, maar dat was ik vroeger absoluut niet. Het is echt wel iets waar je aan kunt werken. En je hoeft er natuurlijk niet direct ruzie om te maken? Nee zeggen wordt vaak gewoon geaccepteerd terwijl je van tevoren daarover allerlei aannames doet die helemaal niet waar blijken te zijn of in de praktijk best meevallen. Ik vind de aanpak van Greys best ok hierin.
Misschien heeft 'ie mazzel en schaatst er iemand de verkeerde baan in, da's de enige manier voor hem om nog iets te maken van zijn miserabele leventjequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:56 schreef Toekito het volgende:
Bob is een ouwe chaggo lekker laten gaan joh. Wordt 27ste morgen ofzo. Prima toch?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie mazzel en schaatst er iemand de verkeerde baan in, da's de enige manier voor hem om nog iets te maken van zijn miserabele leventje
Ach ja ik heb geaccepteerd dat ik altijd wel iemand voor het hoofd stoot. Of ik nou wel mijn verjaardag vier, of ik het nou niet vier of wat dan ook. Dus kies ik ervoor waar ik mezelf het best bij voel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk hoor maar ik kom er bij hun zo moeilijk tussen. en dan slik ik alles maar want anders krijg ik weer alle verwijten en daar pas ik voor. Voor mezelf opkomen is nog een hekelpunt bij mij.
Mijn baas had dit jaar geen goedkopere kaartenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:58 schreef Rewimo het volgende:
We hebben zitplaatsen, ik red dat niet, al die tijd staan. Gelukkig hebben we kortingkaartjes via mijn werk, dus dat blijft het betaalbaar
Leuke ouders heb je.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Jullie hebben allemaal gelijk hoor maar ik kom er bij hun zo moeilijk tussen. en dan slik ik alles maar want anders krijg ik weer alle verwijten en daar pas ik voor. Voor mezelf opkomen is nog een hekelpunt bij mij.
Paar jaar geleden ook naar thialf geweest neem een kussen mee als je staanplaatsen hebt die banken zijn koud. maar veel plezier met kwijlen bij sven.
Ik hoorde gisteren dat ie al 37 is (*tonk* waar blijft de tijd en waar is dat jonge blaagje gebleven?). Tenzij hij een tweede Marquetto wil worden zal er toch wel een keer een einde komen aan zijn carrière.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien heeft 'ie mazzel en schaatst er iemand de verkeerde baan in, da's de enige manier voor hem om nog iets te maken van zijn miserabele leventje
Zoals ik al zei, ik heb een heel grote hekel aan Bob de Jong![]()
Dan gooi je toch gewoon terug 'ik verwijt jullie ook niet dat jullie de verjaardag van Sac gemist hebben, dat is jullie keuze, maar ik maak de keuze voor mijn gezin en wens daarover niet in discussie te gaan'.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
en dan slik ik alles maar want anders krijg ik weer alle verwijten en daar pas ik voor. Voor mezelf opkomen is nog een hekelpunt bij mij.Paar jaar geleden ook naar thialf geweest neem een kussen mee als je staanplaatsen hebt die banken zijn koud. maar veel plezier met kwijlen bij sven.
Die eikel verzuurt nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat ie al 37 is (*tonk* waar blijft de tijd en waar is dat jonge blaagje gebleven?). Tenzij hij een tweede Marquetto wil worden zal er toch wel een keer een einde komen aan zijn carrière.
Overhevelen naar het marathonschaatsen dan maar. Die zie je een stuk minder op tvquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Die eikel verzuurt niet![]()
Ja, wel qua karakter, maar niet qua fysiek. Dus met een beetje pech kan 'ie nog een poosje mee
Ja, en aan de andere kant hebben ze toch ook wel een hoop voor je gedaan in praktische zin, als ik 't hier zo heb gelezen van je. Dus wellicht tonen ze hun liefde en waardering niet op een standaard manier, in ieder geval zeker niet op de manier die jij graag zou willen zien, maar ze hebben wel dingen voor je over. Misschien ook wel goed om jezelf voor te houden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:01 schreef ferrari_rood het volgende:
@cat ik denk dat ik altijd wel goedkeuring of erkenning van ze zoek. dan moet ik maar eens weglaten want dat krijg ik amper.
Als je die verwachting kunt loslaten (ervan uitgaande dat jij van hen nooit die erkenning of goedkeuring krijgt, heb je dit al eens met hen besproken?) dan denk ik dat jij een stuk sterker in je schoenen zult staan tov hen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:01 schreef ferrari_rood het volgende:
@cat ik denk dat ik altijd wel goedkeuring of erkenning van ze zoek. dan moet ik maar eens weglaten want dat krijg ik amper.
Dus eigenlijk is het een handeltje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet ook wel dat ze veel voor ons over hebben. en ik weet ook dat als wij nu omvallen mijn moeder haar baan opzegt voor de kinderen. En mijn vader zei laatst toen ik over de badkamer begon. Dan ga je op vakantie en is hij klaar als je terug komt. Vandaar dat ik dus niet overal op wil/kan reageren. Het zijn gewoon vaak hun opmerkingen die kwetsen en vooral die van mijn zus die over alles steigert heb ik het idee.
Heuy, dat bedoelde ik niet..... hoewel 10km lang naar een ontbloot en enorm gespierd bovenlijf kijken natuurlijk wel goed klinkt....dan mag 'ie van mij best die 10km rijden...quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
vd Velde op de 10 KM, dat wordt lachen
Aardappelkroketjes , goddelijke dingen vind ik dat!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:17 schreef ferrari_rood het volgende:
@cat dank je voor je advies maar nu genoeg over mij
@yashaa dat wat ik gisteren op de planning had varkenshaas met championsaus, aardappelkroketjes en wortels. een beetje voor ons maar ook voor ean diewortels en aardappelkroketjes normaal ook
zo'n pizza ding wil ik ook als mijn meiden wat groter zijn. ik zie ze al helemaal zittenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Aardappelkroketjes , goddelijke dingen vind ik dat!![]()
Wij gaan denk ik met de pizarrette in de weer. Zouden we eigenlijk gisteren doen, maar we hadden zo geen honger dat ik me tevreden heb gesteld met een stuk kerststol.
Dus vanavond zelfgebakken minipizzaatjes met o.a. tomatensaus, kaas, champignons, tomaatjes, mozarella, basilicum, olijfjes, ansjovis, ananas, paprika en een uitje. (Niet allemaal door elkaar, maar das het voordeel van minipizza's, daar kun je er meer van maken en opeten)
Ik voel me gelijk weer schuldigquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil ook een keer eten bij PB.![]()
Vanaaf heb ik zin in friet maar ik ga heel verstandig het restje wortelenstamp opeten. ook lekker.
Daar heb ik ook zin in, maar mag denk ik niet van IBquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb zin in een hele simpele pizza
Omdat hij os als 4e klasers niet zag staanquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb jij met Rintje op school gezeten?![]()
WAAROMBENJEDANNIETMETHEMGETROUWDDAN??
Het is echt heel leuk! En lekker!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
zo'n pizza ding wil ik ook als mijn meiden wat groter zijn. ik zie ze al helemaal zitten
normaal maakte ik de aardappelkroketjes zelf maar daar ben ik nu maar niet aan begonnen
Je bent op vakantie volgend jaar met kerstquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:30 schreef ferrari_rood het volgende:
weet ik wat te vragen volgend jaar met kerst. en pizzarette
ja maar dat kan ik wel aan vriend vragen of voor mijn verjaardag. niet dit jaar want ik krijg al een bakblik waar ik alle letters en cijfers mee kan bakkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je bent op vakantie volgend jaar met kerst
De enige keer dat ik dat gedaan heb was het echt kutquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
zo'n pizza ding wil ik ook als mijn meiden wat groter zijn. ik zie ze al helemaal zitten
normaal maakte ik de aardappelkroketjes zelf maar daar ben ik nu maar niet aan begonnen
Oh je bedoelde zijn Tarzan-achtige look?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Heuy, dat bedoelde ik niet..... hoewel 10km lang naar een ontbloot en enorm gespierd bovenlijf kijken natuurlijk wel goed klinkt....dan mag 'ie van mij best die 10km rijden...![]()
En 't is lastig hoor f_r !
Dan deed je echt iets niet goed, of je hebt een ander soort/merk pizarette gebruikt dan ik. Hier worden ze gewoon prima gaar. (En de pizzarette gloeiend heet, hij heeft ook 2 spiralen.)quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De enige keer dat ik dat gedaan heb was het echt kutAllemaal ongare pizzabodems omdat dat ding helemaal niet warm werd enzo
Wat dacht jij dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh je bedoelde zijn Tarzan-achtige look?
Ik eet op werk ivm bedrijfsfeestje
Ik dacht niksquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?![]()
Ik ben een vrouw, en van Velde heeft een leuke torso... 1+1 = 2 enzo
Beetje misselijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |