Volgens mij heeft ze die ookquote:Op woensdag 25 december 2013 15:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lekker simpel beginnen om er weer in te komen, ik raad er zo een aan:
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 25 december 2013 16:06 schreef Rewimo het volgende:
Zo, de aardappeltjes liggen zich te wentelen in wat olie, rozemarijn, grof gemalen zeezout (uiteraard), peper en knoflook. Het ruikt nu al heerlijk
De kip ligt op kamertemperatuur te komen. Die grijp ik straks wel in zijn kladden

Ik denk dat ik voorlopig mijn atl van 72.6 niet meer ziequote:Op woensdag 25 december 2013 21:07 schreef Laysa het volgende:
ik ben benieuwd of ik overmorgen nog steeds niets ben aangekomen

Jawel joh....positief blijven denkenquote:Op woensdag 25 december 2013 21:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorlopig mijn atl van 72.6 niet meer zie

Die verwacht ik ook nog wel jaquote:Op woensdag 25 december 2013 22:12 schreef Qwea het volgende:
Mijn darmen zijn uit hun routine en voelen zich zwaar kut

Menquote:Op woensdag 25 december 2013 22:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Die verwacht ik ook nog wel ja

quote:Op woensdag 25 december 2013 22:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mennet terug van het diner en ik heb acuut besloten morgen die gourmet alleen met groentes te doen. Godsamme

quote:Op woensdag 25 december 2013 22:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mag lachen! want ik heb het zelf straks ook

De mijne wordt iedere week vervangen!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:17 schreef Qwea het volgende:
[..]ik wens je oprecht heel veel sterkte
mijn wc heeft iig nieuw glazuur nodig

Omgquote:Op woensdag 25 december 2013 22:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De mijne wordt iedere week vervangen!
![]()

Strakke voorbereiding!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:19 schreef Laysa het volgende:
Oh ik heb net expres Yakult gedronken om ruimte te hebben voor morgen

Kom erbij zitten!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
De MDL club zit (hihihi) weer bij elkaar hoor.

*Queller roept* Die vindt dat vast wel gezellig.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kom erbij zitten!
Wel je eigen pot meebrengen!

Ik heb morgen nog wat en dan ga ik op dieet! Echt trouwens, privésores is een beetje voorbij dus het mag wel eens wat minder zeg maarquote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
morgen een brunch en avond eten....hierna eet ik niet meer tot oudjaars avond![]()

Jij niet dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*Queller roept* Die vindt dat vast wel gezellig.

En de oliebollen en appelbeignets dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog wat en dan ga ik op dieet! Echt trouwens, privésores is een beetje voorbij dus het mag wel eens wat minder zeg maar

Daar hou ik gelukkig niet zo vanquote:Op woensdag 25 december 2013 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En de oliebollen en appelbeignets dan?

Ik ben gelukkig nog niets aangekomen....( net gewogenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog wat en dan ga ik op dieet! Echt trouwens, privésores is een beetje voorbij dus het mag wel eens wat minder zeg maar
Alleen een paar op oudjaarsavond...bij de koffiequote:Op woensdag 25 december 2013 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En de oliebollen en appelbeignets dan?

Die had toch niets te doenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*Queller roept* Die vindt dat vast wel gezellig.

Tuulk! Lekker samen stinken, ik neem pakjes lucifers mee.quote:

quote:Op woensdag 25 december 2013 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuulk! Lekker samen stinken, ik neem pakjes lucifers mee.![]()
Maar er was toch ook een pot nodig ter verhoging van de feestvreugde?

Ik maar een beetje, want ik zou terug rijden...Rijdt mn moeder ineens zelf terugquote:Op woensdag 25 december 2013 22:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb overigens gedronken dus ik ben een pietsie melig

Alsnog drinken een optie?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik maar een beetje, want ik zou terug rijden...Rijdt mn moeder ineens zelf terug

Zo hoog is die heul niet! Gezellig, handzaam praktisch potje ist.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Waarom moet jij nou weer speciaal een hoge pot hebben? Nou? Huh?

Net geverfd en perfecte glazuurquote:Op woensdag 25 december 2013 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo hoog is die heul niet! Gezellig, handzaam praktisch potje ist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |